Suomalaisen panonaisen myytti?

XBanger

Täällä keskusteluissa on paljon naisia, jotka valittavat huonoista panomiehistä. Minulla on kuitenkin täysin päinvastainen dilemma!
Olen noin nelivitonen perisuomalainen mies, enkä ole kertaakaan törmännyt suomalaiseen naiseen, joka olisi oikeasti hyvä sängyssä! Olen tarjonnut naisille tuntikausien vaihtelevaa ja hyvää seksiä sekä lukemattomia orgasmeja ja saanut ylistäviä kommentteja harrastamastamme seksistä. Naiset ovat siis todella nauttineet seksitämme. Minulta on itseltäni kuitenkin jäänyt huippunautinto tavoittamatta. Seksi on kyllä useinkin ollut hyvää, mutta en kuitenkaan koskaan törmännyt oikeaan "narttuun", joka olisi pystynyt tarjoamaan itseään kiihottavasti tai heittäytynyt täysin vaistojensa ja himojensa vietäväksi, jolloin seksikin olisi paljon parempaa. Tuntuu kuin suomalaiset naiset odottaisivat maailman parasta panoa kylminä jalat harallaan ja miehen tekevän kaiken. Mahtaako suomalaisissa naisissa olla oikeasti yhtään kunnon taidokasta panonaista?

23

1486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N35*

"Mahtaako suomalaisissa naisissa olla oikeasti yhtään kunnon taidokasta panonaista?"

No, mieti sinä sitä ja me naiset sitten haikaillaan kunnon panomiehen perään....

• hotmama*

osui! Täällä on kaipaamasi narttu,joka tarjoilee itseään sekä ottaa haluamansa estottomasti.
      Olen kuuma 44v tummaverikkö.

• XBanger-

Treffit "xbanger"

• kertaakaan

”Mahtaako suomalaisissa naisissa olla oikeasti yhtään kunnon taidokasta panonaista? ”
      —onhan noita muutamia, mutta ikää alkaa olla ja ovat kovin varattuja (useimmat naimisissa).
      Parhaat suomalaiset on uskomattoman hyviä ja liukkaita liikkujia asennossa kuin asennossa, PC-lihakset on hienossa timmissä. Asenne onhieno ja parhailla kantti kestää alistua iloiseen nautiskeluun.

Liian moni aikuinen nainen on liikkumaton, kuiva kontrollifriikki. Suuri osa varmaan myös miesten pilaamia.

Toisena vaihtoehtona näyttää olevan vain oppimishaluisen opettaminen hyväksi pantavaksi.
      Jos ei osaa tai halua opettaa oppimishaluista naista niin silloin vika on kyllä miehessä.

Monet nuoret on jo dildolla venytettyjä piloille runkattuja, niistä et saa opettamallakaan hyvää.

• Luigi Cravatto

Suomalaiset naiset ovat usein kalamiehille sopivia; lahnoja.
        Ylenmääräinen kontrollointi, tapahtumien valvonta ja turha esittäminen kun jätettäis pois, homma olisi paljon nautittavampaa.

• ol8ki76juhygte

Ehkä ongelmasi on siinä, että haluat juuri sellaista seksiä, jossa heittäydytään totaalisesti himojen ja vaistojen vietäväksi. Se ei kuitenkaan liene hirveän yleistä suomalaisilla miehilläkään.... Itse olen lähes ikäisesi mies ja minulla on osittain samanlaisia kokemuksia, lähinnä siinä mielessä, että minuakin on joitakin kertoja ylistetty seksitaidoistani sellaisten naisten toimesta, jotka ovat minun mielestäni olleet varsin keskinkertaisia rakastajia, jos sitäkään. Yhteistä näille naisille on ollut se, että he ovat oleet huomattavasti minua nuorempia. Sinusta poiketen olen kyllä saanut myös todella hyvää seksiä, ja yllätys yllätys: nelikymppisiltä naisilta :)

• eli ei

”yllätys yllätys: nelikymppisiltä naisilta :)”
        mikäs yllätys tuo, pikemminkin sääntö nykyään, parhaat yli nelikymppisiä.

Minulle on enempi yllätys, että hyvin pantavat pitävät itseään rumina,
        voisikohan tuo olla kompensointia vai ns. luonnon laki?

Kaikkein parhaalla tapaamistani oli omasta mielestään ruma naama, olemattoman pienet rinnat ja huono iho.
        Minä en rumuutta huomannut, mutta olipa hieno yksilö, huimaa naatiskelua molemmilla.

• XBanger-
        eli ei kirjoitti:

”yllätys yllätys: nelikymppisiltä naisilta :)”
        mikäs yllätys tuo, pikemminkin sääntö nykyään, parhaat yli nelikymppisiä.

Minulle on enempi yllätys, että hyvin pantavat pitävät itseään rumina,
        voisikohan tuo olla kompensointia vai ns. luonnon laki?

Kaikkein parhaalla tapaamistani oli omasta mielestään ruma naama, olemattoman pienet rinnat ja huono iho.
        Minä en rumuutta huomannut, mutta olipa hieno yksilö, huimaa naatiskelua molemmilla.

Tuo naisten ja tilanteen ongelma tuntuu olevan kaksijakoinen.
        Ensinnäkään naisten tuntuu olevan mahdotonta kertoa mistä he nauttivat ja heittäytyä seksin ja nautinnon vietäväksi. Tuntuu, että he todellakin odottavat jalat levällään, "lahnoina", miehen toimenpiteitä. Heitä voi käännellä, siirrellä ja pyytää asennosta toiseen, mutta heidän oma aktiivisuutensa puuttuu tai se rajoittuu kullin lutkuttamiseen tai ratsastukseen. Vaikka naisilta kysyy, mitä he haluavat ja mistä he nauttivat, niin kunnon vastausta ei saa!
        Toiseksi molemminpuolisen nautinnon tuottamisen tahto puuttuu. Tämä onkin selkeästi vaikeampi asia, koska siihen liittyy oman nautinnon haku sekä samalla toisen miellyttämisen ja tyydyttämisen tahto. Tuntuu, että naiset eivät yksinkertaisesti tahdo, tai osaa, lukea miehen mieltä tai toiveita hyvän seksin suhteen. Suuremmaksi ongelman tekee vielä se, että naiset eivät osaa tai uskalla hakea omia toiveitaan ja halujaan. Seksihän on paljon enemmän kuin pelkkää sisään ulos -liikettä, nuolemista, imemistä tai sorminäppäryyttä. Se on toisen huomioimista (myös rajummassa tai alistavassa seksissä), lukemista ja yhteistyötä, vaikka vaatiikin toki määrättyä teknistä osaamista, aikaa ja halua sitoutua partnerin nautintoon. Se on yhdessä ja yhteistyössä tehtävä pitkä ja taidokas polku yhteiseen päämäärään.

• N35*
        XBanger- kirjoitti:

Tuo naisten ja tilanteen ongelma tuntuu olevan kaksijakoinen.
        Ensinnäkään naisten tuntuu olevan mahdotonta kertoa mistä he nauttivat ja heittäytyä seksin ja nautinnon vietäväksi. Tuntuu, että he todellakin odottavat jalat levällään, "lahnoina", miehen toimenpiteitä. Heitä voi käännellä, siirrellä ja pyytää asennosta toiseen, mutta heidän oma aktiivisuutensa puuttuu tai se rajoittuu kullin lutkuttamiseen tai ratsastukseen. Vaikka naisilta kysyy, mitä he haluavat ja mistä he nauttivat, niin kunnon vastausta ei saa!
        Toiseksi molemminpuolisen nautinnon tuottamisen tahto puuttuu. Tämä onkin selkeästi vaikeampi asia, koska siihen liittyy oman nautinnon haku sekä samalla toisen miellyttämisen ja tyydyttämisen tahto. Tuntuu, että naiset eivät yksinkertaisesti tahdo, tai osaa, lukea miehen mieltä tai toiveita hyvän seksin suhteen. Suuremmaksi ongelman tekee vielä se, että naiset eivät osaa tai uskalla hakea omia toiveitaan ja halujaan. Seksihän on paljon enemmän kuin pelkkää sisään ulos -liikettä, nuolemista, imemistä tai sorminäppäryyttä. Se on toisen huomioimista (myös rajummassa tai alistavassa seksissä), lukemista ja yhteistyötä, vaikka vaatiikin toki määrättyä teknistä osaamista, aikaa ja halua sitoutua partnerin nautintoon. Se on yhdessä ja yhteistyössä tehtävä pitkä ja taidokas polku yhteiseen päämäärään.

"Ensinnäkään naisten tuntuu olevan mahdotonta kertoa mistä he nauttivat ja heittäytyä seksin ja nautinnon vietäväksi. Tuntuu, että he todellakin odottavat jalat levällään, "lahnoina", miehen toimenpiteitä"
        "Seksihän on paljon enemmän kuin pelkkää sisään ulos -liikettä, nuolemista, imemistä tai sorminäppäryyttä"

Entä jos nainen haluaa vain sitä sisään - ulos -liikettä: siis että se on se jota hän himoitsee, eikä siksi kykene sanomaan mitään muuta ihmeellisempää haluavansa? Minusta mitään ihmeempää ei pitäisi edes odottaa alle vuoden seurustelusuhteessa, eli ei ainakaan yhden yön jutulta. Vasta parisuhteen edetessä saattaapi tulla jotain uusia mielitekoja ja intoa ajatella jotain ihan uutta.

"naiset eivät yksinkertaisesti tahdo, tai osaa, lukea miehen mieltä tai toiveita hyvän seksin suhteen"

Kukapa osaisi lukea toisten ajatuksia? ei taida olla naisten tahdosta kiinni...

Jos seksiltä odotetaan tuttavuuden ensi metreillä jotain järistyttäviä ihmeitä, ei ole ihme että pettyy.
        Minun mielestäni.

• 11+9

Kuuleppas, on täällä olemassa nuoria neitosiakin jotka osaavat hommat. Itse opettelin entisen poikaystäväni kanssa kaiken mahdollisen mistä mies nauttii. Kohdallesi on vain sattunut tälläkertaa osaamattomia naikkosia, aina ei mene nallekarkit tasan. Mielestäni seksi riippuu myös hyvin paljon kemioista, jos kemiat ovat kohdallaan seksi voi olla sanoinkuvaamatonta rajua ja samalla kuitenkin hellää ja maailman nautinnollisinta. Vuoroin vieraissa välillä mies hoisi kaiken, välillä minä tai sitten siltä väliltä.

Omasta mielestäni on ihanaa saada mies nauttimaan niin että henki salpautuu ja jalat pettävät alta, tyyny täytyy tunkea suun eteen etteivät naapurit tule hulluksi meidän ääntelyistä. Parasta kun tunne on molemmin puolinen kumpikin haluaa tyydyttää toisen sataprosenttisesti.

Tosin tämä kaikki oli exän kanssa. :D

Seksi on parasta oman kullan kanssa kun tietää todella mistä toinen tykkää ja uskaltaa jo kertoa mistä ei pidä. Yhdenillan jutuissa ei VÄLTTÄMÄTTÄ aina kaikki pelaa.

• XBanger-

Minkä ikäinen on nuori neitonen? Epäilen aika vahvasti aivan nuorten neitosten kykyyn huippuseksiin, mutta toki luonnonlahjakkuuksia voi syntyä jopa Suomessa. Olisi mukava ihan kokeilla, onko tuo vielä kokemattoman nuoren kuvittelua vai voiko nuori neitonen oikeasti päästä huippuseksiin, vaikka kemiat olisivat kuinka kohdallaan? Olen huomannut, että 30-35 ikävuotta on jollainenkin rajapyykki, mutta olen törmännyt jopa 25-vuotiaisiin, joiden kokemus ja luonnollinen heittäytymiskyky antaa pohjan huippuseksiin.
        Siinä olen toki nuoren neitosen kanssa aivan samaa mieltä, että kyse on ennen kaikkea kemioista ja yhdenillan jutuissa on lähes mahdotonta päästä sille tasolle, että voitaisiin puhua huippuseksistä, vaikka hyvään päästäisiinkin. Kokemusteni perusteella siihen menee muutama harjoituskerta.

• jotka osaavat??

kaikki on suhteellista ja hyvin jos nuori nainen uskoo osaavansa.
        Jos on omasta mielestää nuori osaava neitonen saattaa olla ihan eri juttu kin aikuisten oikeasti hyvin pantava.
        Kemia lienee enmpi hömppää, mutta rakastuminen t ihastuminen saattaa aiheuttaa tarpeen tuottaa toiselle nautintoa.

Hyvin pantavia naisia on minusta kahta perustyyppiä
        Sellainen jolla on niin vahva ja terve itsetuntoe että kantti kestää ja haluaa alistua (ikää useimmiten 40 ja risat), saattaa kuluttaa useampia miehiä loppuun (yleensä lukeneita, hyvässä asemassa). Tietää arvonsa, vaativa tyyppi joka ei ana toiste jos ei ole tyytyväinen.

Se toinen on iloinen antaja (usein edellistä nuorempi) joka on sisäistänyt kultaisen säännön, haluaa tuottaa nautintoa toiselle (ja uskoo saavansa samaa kohtelua korkoineen), pitää hyvää huolta itsestään, tuoksuu hyvälle, treenatut pc-lihakset, innostuu kehumisesta ja tykkää vaihtelusta. Ei itse tiedä kuika hyvä on (mutta tekee aloitteen kun tapaa kiinnostavan).

• Epäilevä Utelias

Nimimerkki XBanger voisi valistaa meitä uteliaita missä ja kenen kanssa hän on sitten saanut parhaan panonsa?

• XBanger-

Asuessani vajaat kymmenen vuotta sitten Etelä-Ranskassa olin kerran juhlissa, jossa tapasin vähän yli kolmekymppisen arkkitehtineitosen. Päädyin yöllä hänen asunnolleen, josta emme poistuneetkaan sitten vuorokauteen muutoin kuin välillä asunnon terassille. Tuo nainen tiesi mitä mieheltä halusi eikä ujostellut sitä pyytää tai vaatia. Toisaalta hän osasi kiihottaa ja tarjota itseään, kuin olisi lukenut ajatukseni ja toiveeni. Välillä hän oli rivo ja täysin estoton, välillä taas herkkä ja hauras mutta samalla niin kiihottava. Harrastimme asioita, joita en ollut ennen tehnyt, mutta kaikki tuntui luonnolliselta ja mukavalta. Koskaan aiemmin en ole saanut niin monta orgasmia yhden vuorokauden aikana.

• N35*
        XBanger- kirjoitti:

Asuessani vajaat kymmenen vuotta sitten Etelä-Ranskassa olin kerran juhlissa, jossa tapasin vähän yli kolmekymppisen arkkitehtineitosen. Päädyin yöllä hänen asunnolleen, josta emme poistuneetkaan sitten vuorokauteen muutoin kuin välillä asunnon terassille. Tuo nainen tiesi mitä mieheltä halusi eikä ujostellut sitä pyytää tai vaatia. Toisaalta hän osasi kiihottaa ja tarjota itseään, kuin olisi lukenut ajatukseni ja toiveeni. Välillä hän oli rivo ja täysin estoton, välillä taas herkkä ja hauras mutta samalla niin kiihottava. Harrastimme asioita, joita en ollut ennen tehnyt, mutta kaikki tuntui luonnolliselta ja mukavalta. Koskaan aiemmin en ole saanut niin monta orgasmia yhden vuorokauden aikana.

Ahaa, siis olet sittenkin löytänyt jossain vaiheessa ajatuksia lukevan naisen. Onnittelut. Mutta jos hän kerran oli niin hyvä, miksi et ole nyt hänen kanssaan? Vai onko sinun ihan pakko koko ajan hyppiä kukasta kukkaan? Onko sitoutuminen sinulle mahdottomuus? Vai eikö kukaan vain huoli sinua pitemmäksi aikaa?

• XBanger-
        N35* kirjoitti:

Ahaa, siis olet sittenkin löytänyt jossain vaiheessa ajatuksia lukevan naisen. Onnittelut. Mutta jos hän kerran oli niin hyvä, miksi et ole nyt hänen kanssaan? Vai onko sinun ihan pakko koko ajan hyppiä kukasta kukkaan? Onko sitoutuminen sinulle mahdottomuus? Vai eikö kukaan vain huoli sinua pitemmäksi aikaa?

Olemme tämän ranskalaisen naisen kanssa edelleen oikein hyviä ystäviä. Kummallakin on kuitenkin omat elämänsä tahoillaan, joita kunnioitamme. Olen vakavasti sitoutunet hyvin pitkäaikaiseen suhteeseen enkä koskaan hypi kukasta kukkaan eli jokainen suhteeni on ollut vakava ja pitkäaikainen. Tuosta mainitsemastasi huolimisesta sen verran, ett ogelma on enemmän päinvastainen, eli naiset haluaisivat minut kokonaan ja täysin itselleen. Valitan, että kaikki otaksumasi menivät väärin.

• nii varmaan
        XBanger- kirjoitti:

Olemme tämän ranskalaisen naisen kanssa edelleen oikein hyviä ystäviä. Kummallakin on kuitenkin omat elämänsä tahoillaan, joita kunnioitamme. Olen vakavasti sitoutunet hyvin pitkäaikaiseen suhteeseen enkä koskaan hypi kukasta kukkaan eli jokainen suhteeni on ollut vakava ja pitkäaikainen. Tuosta mainitsemastasi huolimisesta sen verran, ett ogelma on enemmän päinvastainen, eli naiset haluaisivat minut kokonaan ja täysin itselleen. Valitan, että kaikki otaksumasi menivät väärin.

Juu, olet varmasti oikea jumalan lahja naisille...

• hgrbvfcd

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta "hyvä sängyssä" on kuitenkin täysin suhteellinen käsite. Et vain ole löytänyt sitä JUURI SINULLE sopivaa seksikumppania. Todennäköisesti noista sinun panoistasi suurin osa olisi ollut suurimmalle osalle miehistä erittäin hyviä, ja aika varmasti ainakin osa kumppaneistasi on sitä mieltä, että SINÄ et ollut se maailman paras rakastaja. Se että nainen kehuu hyväksi, ei vielä tarkoita mitään, sillä nainen on petollinen ;)

• N-gax

Eihän kukaan pakota puljaamaan suomisiviilien kanssa. Onhan Suomessa paljon esim. venäläisiä ja virolaisia naisia. Ja mikä parasta, myös thaikkuja löytyy Suomesta!

• narttuja

kiinnostavia poikkeuksiakin löytyy.
      Olen törmännyt pariin sellaiseen jotka ovat virittäneet pc-lihaksensa huippukuntoon.
      Hui minkälaisia herkkuja.
      Kumpikin kyllä vähän ylpeili t. rehvasteli taidoillaan ja halusi näyttää voimiaan, toinen jälkikäteen — no eipä pahasti haitannut.

Lisää tuollaisia suomalaisia KIITOS

• ja elämäni miehet on vielä minua parempia. piste.

• ihan …

aikuisten oikeasti.
        Niin osaannet kertoa miksi tuo on niin kovin harvinaista?
        Vaikuttaako ympäristö asiaan, vai luulenko vain?
        Johtuuko huono p… tietämättömyysestä, tyhmyydestä vai laiskuudesta?

• ihan … kirjoitti:

aikuisten oikeasti.
        Niin osaannet kertoa miksi tuo on niin kovin harvinaista?
        Vaikuttaako ympäristö asiaan, vai luulenko vain?
        Johtuuko huono p… tietämättömyysestä, tyhmyydestä vai laiskuudesta?

vaikeempi kysymys. Osittain kai kasvatuksestaki johtuvaa,tyttöjä kasvatetaan valitettavasti siihen,että seksi ei ole tärkeää,vaan jotain mitä pitää miesten mieliksi sietää. Itse olen aina ollut kovasti seksistä kiinnostunut. En koskaan ole avopuolisolle sanonut,että "ei tänään". Ei se käytössä kulu,sanontakin sanoo. En ole koskaan ymmärtänyt,miksei nainen saisi nauttia seksistä siinä missä mieskin. Kehtaan kyllä pyytää tekemään sitä tai tuota jos se kerran hyvälle minusta tuntuu. Seksikkyys,siis sisäinen,heijastuu ihmisestä jos sitä on. En ole mikään kaunotar,mutta aina olen seuraa saanut ja sänkyseuraakin on tarjottu yllättävän paljon. En ole mikään seksihirmu,seksikumppaneita ei ole kovin paljon. Mutta kovin tyytyväisiä ne vähät on olleet. Ja kun haluavat seksiä uudelleenkin niin en kai voi silloin olla mahdottoman huonokaan... :-). Mutta omalta osaltani haluan aina antaa miehelle syvän tyydytyksen,haluan että mies tuntee saavansa minut 100%.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5040
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3432
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3315
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2493
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2491
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      23
      2067
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2059
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1799
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1679
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1668
    Aihe