access 2007 ohjelma

puuttuvat ohjelma

mistähän saa hankittua/ladattua access 2007 ohjelman? Ei muuten, mutta kun pitäis harjoitella ko. ohjelman kanssa tulevaa koetta varten.

13

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • dirlandaa94

        Samsung PLEOMAX Prime energiansäästölamppu 7W E14. ???
        Onks vähä niinq vanha linkki tai jotain...


    • koe edessä

      koe tehdään 2007 versiolla, joten en haluaisi harjoitella 2010 version kanssa

      • Kaupasta saa sitten vielä. Kohtahan ne on myyty pois kun MS Office 2010 on valmis.


      • Tietysti voit pyytää, että teet kokeen esimerkiksi OpenOfficella kun sen saa ilmaiseksi. Aika usein kursseilla on tuohon mahdollisuus eikä tästä tule lisäkustannuksia oppilaitokselle.


      • esaB.
        M-Kar kirjoitti:

        Tietysti voit pyytää, että teet kokeen esimerkiksi OpenOfficella kun sen saa ilmaiseksi. Aika usein kursseilla on tuohon mahdollisuus eikä tästä tule lisäkustannuksia oppilaitokselle.

        OpenOfficen Base on niin kämänen, etten sillä viitsi edes yrittää tuota.


      • esaB. kirjoitti:

        OpenOfficen Base on niin kämänen, etten sillä viitsi edes yrittää tuota.

        Ei siinä mitään kämäisyyttä ole. Luonnollisesti koe pitää olla tehty OpenOfficelle. Onhan kyseessä eri ohjelma.

        Mutta jos nämä vaihtoehdot ei kelpaa niin sitten vaan kauppaan mars. Kai sen 100€:lla saa sen Home & Student version. Toimiikin vielä seuraavat 7v.


      • toiminnoiltaan melko samanlaisia ja 2010:llä saa tallennettua 2007:n tiedostomuotoon joten ovat 1:1. Pöytäkoneessani on Acces 2007 ja läppärissäni on 2010 kokeiluversio ja tiedostot aukeavat virheettömästi kumminkin puolin. Eikun vaan lataat 2010 ja anna palaa!

        Tuolla joku ehdotteli OO Basea, johon minä en kyllä koske edes kepilläkään, se on pöytätietokannan irvikuva!


      • Kassara kirjoitti:

        toiminnoiltaan melko samanlaisia ja 2010:llä saa tallennettua 2007:n tiedostomuotoon joten ovat 1:1. Pöytäkoneessani on Acces 2007 ja läppärissäni on 2010 kokeiluversio ja tiedostot aukeavat virheettömästi kumminkin puolin. Eikun vaan lataat 2010 ja anna palaa!

        Tuolla joku ehdotteli OO Basea, johon minä en kyllä koske edes kepilläkään, se on pöytätietokannan irvikuva!

        Sano nyt yksikin vika Basessa ja sano mitä sillä on muutenkaan väliä kun pyytää koetehtävät jotka on tehty sille? Turhanpäiväisiä nuo nyt on muutenkin kun työkäytössä tietokannat tehdään ihan muilla ratkaisuilla.


      • M-Kar kirjoitti:

        Sano nyt yksikin vika Basessa ja sano mitä sillä on muutenkaan väliä kun pyytää koetehtävät jotka on tehty sille? Turhanpäiväisiä nuo nyt on muutenkin kun työkäytössä tietokannat tehdään ihan muilla ratkaisuilla.

        "Sano nyt yksikin vika Basessa ja sano mitä sillä on muutenkaan väliä kun pyytää koetehtävät jotka on tehty sille? Turhanpäiväisiä nuo nyt on muutenkin kun työkäytössä tietokannat tehdään ihan muilla ratkaisuilla."

        Jos tässä nyt yrität todistaa OO:n ylivertaisuutta MS-Officeen verrattuna niin eipä tuo minua vakuuta.

        Turhanpäiväisyyttä minä en näe tuossa tippaakaan, tehdäänhän näillä pöytätietokannoilla kuten Accesilla ja FileMakerilla ihan toimivia ja melko monimutkaisiakin sovelluksia yrityskäyttöön. Teepä sillä basellasi vaikka joku Archimedestä (FileMaker) vastaava juttu. Kun siinä onnistut niin a vot!

        Alunperinkin tässä topicissa oli kyse nimeenomaan Accesista, joka asiaanko pitää olla tunkemassa OO:ta?

        Asia on minun osaltani loppuunkäsitelty.


      • Kassara kirjoitti:

        "Sano nyt yksikin vika Basessa ja sano mitä sillä on muutenkaan väliä kun pyytää koetehtävät jotka on tehty sille? Turhanpäiväisiä nuo nyt on muutenkin kun työkäytössä tietokannat tehdään ihan muilla ratkaisuilla."

        Jos tässä nyt yrität todistaa OO:n ylivertaisuutta MS-Officeen verrattuna niin eipä tuo minua vakuuta.

        Turhanpäiväisyyttä minä en näe tuossa tippaakaan, tehdäänhän näillä pöytätietokannoilla kuten Accesilla ja FileMakerilla ihan toimivia ja melko monimutkaisiakin sovelluksia yrityskäyttöön. Teepä sillä basellasi vaikka joku Archimedestä (FileMaker) vastaava juttu. Kun siinä onnistut niin a vot!

        Alunperinkin tässä topicissa oli kyse nimeenomaan Accesista, joka asiaanko pitää olla tunkemassa OO:ta?

        Asia on minun osaltani loppuunkäsitelty.

        "Jos tässä nyt yrität todistaa OO:n ylivertaisuutta MS-Officeen verrattuna niin eipä tuo minua vakuuta."

        En minä yritä väittää sitä ylivertaiseksi. Siinä vaan ei ole oleellista vikaa.

        "Teepä sillä basellasi vaikka joku Archimedestä (FileMaker) vastaava juttu. Kun siinä onnistut niin a vot!"

        Ei kukaan tee nykypäivänä mitään noin hölmöä. Tietokantasoftat tehdään pääsääntöisesti web pohjaisiksi.

        "Alunperinkin tässä topicissa oli kyse nimeenomaan Accesista, joka asiaanko pitää olla tunkemassa OO:ta?"

        Kyse oli kokeeseen harjoittelusta ja kun se MS Office 2007 oli olevinaan vastenmielistä ostaa ja MS Office 2010 on eri niin Base on sitten ratkaisu kun yleensä oppilaitoksissa voi kokeet/kurssit tehdä OpenOfficella myös ja siitä ei tarvitse maksaa. Oppilaitos ei varmasti ala MS Office 2010 lisenssejä hankkimaan tuollaisen takia.

        Itse softallahan ei ole tässä muuten paskankaa merkitystä kunhan se on vastaava sen kanssa mille koe on suunniteltu. Ammattikäytössähän noita ei oikein käytetä. Pilipalikäyttö sitten on erikseen joten ihan sama mikä se softa on.


    • mennään?

      "mistähän saa hankittua/ladattua access 2007 ohjelman? Ei muuten, mutta kun pitäis harjoitella ko. ohjelman kanssa tulevaa koetta varten."

      Kun tässä on nyt käyty nuo pakolliset joka asiassa tarvittavat OO-Ubuntu kuviot niin kuinka itse alkuperäinen asia jakselee? Oletko löytänyt ratkaisun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe