Olen kiinnostunut kilpa-ammunnassa käytettävistä ilmapistooleista. Millaista kannattaisi aloittelijan harkita?
Myös aseen kahvan muotoilu kiinnostaa. Mitä rajoituksia on kahvan muotoilussa?
Ilma-aseet
3
1199
Vastaukset
- Baikal 46
on edullinen ja kelpo peli.
Hiukan hinnakkaamissa löytyy käytettyä Feinwerkbauta, Steyriä ym. Melkein taipuisin hyvään käytettyyn jos Baikkali ei kelpaa.
Itselläni on Feinwerkbau 105 ja hyvä peli on.
Kahvasta en muista sääntöjä, mutta SAL:in sääntökirjoista varmaan selviää. En ole omaa kahvaa veistellyt. - koutzi
Kannattaa ostaa heti kerralla laatupeli, käytetty tai uusi. Näin siksi että kiinnostus ei lopahda aseen huonouden takia. Myöskin laatuaseen saa paremmin kaupaksi jos harrastus sattuisi loppumaan.
Nykyisin paineilmatoimiset aseet taitavat olla suosituimpia.
Kannattaa käydä liikkeissä paikanpäällä testaamassa, mikä sopii omaan käteen parhaiten, kahvoja ym.
Kilpa- aseissa kahvat ovat valmiiksi sääntöjenmukaiset ja erilaisia kokoja löytyy monelta valmistajalta. Hienosäätönä niitä voi sitten itse viilailla jos tarvetta ilmenee. - EeeKoo
Jos päädyt ostamaan uuden aseen, niin saksalaisen Tesron ilmapistoolit ovat hinnakseen erittäin hyviä. Jos vielä uskaltaudut tilaamaan sellaisen esim. Saksasta (tämä on täysin laillista, eikä vaadi mitään erikoislupia), niin voit saada erittäin kilpailukykyiseen hintaan loistovehkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418