Olen kiinnostunut kilpa-ammunnassa käytettävistä ilmapistooleista. Millaista kannattaisi aloittelijan harkita?
Myös aseen kahvan muotoilu kiinnostaa. Mitä rajoituksia on kahvan muotoilussa?
Ilma-aseet
3
1207
Vastaukset
- Baikal 46
on edullinen ja kelpo peli.
Hiukan hinnakkaamissa löytyy käytettyä Feinwerkbauta, Steyriä ym. Melkein taipuisin hyvään käytettyyn jos Baikkali ei kelpaa.
Itselläni on Feinwerkbau 105 ja hyvä peli on.
Kahvasta en muista sääntöjä, mutta SAL:in sääntökirjoista varmaan selviää. En ole omaa kahvaa veistellyt. - koutzi
Kannattaa ostaa heti kerralla laatupeli, käytetty tai uusi. Näin siksi että kiinnostus ei lopahda aseen huonouden takia. Myöskin laatuaseen saa paremmin kaupaksi jos harrastus sattuisi loppumaan.
Nykyisin paineilmatoimiset aseet taitavat olla suosituimpia.
Kannattaa käydä liikkeissä paikanpäällä testaamassa, mikä sopii omaan käteen parhaiten, kahvoja ym.
Kilpa- aseissa kahvat ovat valmiiksi sääntöjenmukaiset ja erilaisia kokoja löytyy monelta valmistajalta. Hienosäätönä niitä voi sitten itse viilailla jos tarvetta ilmenee. - EeeKoo
Jos päädyt ostamaan uuden aseen, niin saksalaisen Tesron ilmapistoolit ovat hinnakseen erittäin hyviä. Jos vielä uskaltaudut tilaamaan sellaisen esim. Saksasta (tämä on täysin laillista, eikä vaadi mitään erikoislupia), niin voit saada erittäin kilpailukykyiseen hintaan loistovehkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253