Justin Bieberistä...

bieber defender

ELIKKÄS haluaisin selventää pari asiaa koskien Justin Bieberiä:
1. Justinin murrosikä ON alkanut,
äänenmurroksen huomaa selvästi tästä videosta: http://www.youtube.com/watch?v=2sHm4vum7Pc kyseessä on vielä vanha video, eli justinin ääni on madaltunut vielä tuostakin

ja tämä on ensimmäinen biisi jonka justin teki äänenmurroksen jälkeen: http://www.youtube.com/watch?v=_Z5-P9v3F8w

justin on myös kehittänyt itselleen pienen six packin HYVIN lyhyessä ajassa: http://www.fanpop.com/spots/justin-bieber/images/14340311/title/justin-bieber-shirtless-6-pack-3-photo

2. suurin osa justinin faneista saattaa ollla tyttöjä, mutta poikiakin löytyy. Tunnen yhden pojan joka on kertonut vain minulle että hän tykkää justinin musiikista, mutta kavereilleen hän ei uskalla kertoa sillä pelkää että häntä sanotaan hintiksi :( minusta on surullista etteivät pojat saa sanoa että tykkäävät justinista... Tunnen toki monia jotka uskaltavat sanoa niin. Myöskin, justinin tyttöfanit ovat yleensä 13-16 vuotiaita, eikä niinkään alle 12 kuten yleensä sanotaan.

3. Minulla ei ole mitään niitä ihmisiä vastaan jotka eivät erityisemmin tykkää justinista, mutta näyttää siltä että on hyvin trendikästä VIHATA häntä... Miksi? Ihmiset eivät edes tunne koko poikaa! Silti kutsuvat hintiksi ja tytöksi... Jusstin on osoittautunut hyvin mukavaksi pojaksi, jolla on erinomainen huumorintaju ja joka rakastaa fanejaan. Jos et tunne häntä, et voi vihata häntä! Liian pitkälle mennään kun sanotaan "Haluaisin tappaa hänet!" kuten monet sanovat... En usko että kukaan haluaisi oikeasti tappaa häntä, mutta justin lukee näitä kommentteja eikä se rohkaise häntä mitenkään. Jos itse olisin justinin paikalla, olisin hyvin masentunut kaikesta negatiivisuudesta. Yrittäkää ymmärtää että hän on vain 16-vuotias poika, jolla on tunteet. Et itsekkään varmasti haluaisi että sinusta puhuttaisiin paskaa.



Kiitos jos jaksoit lukea :)

97

2449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghmfgjmmf

      Tommone päcki nyt paljastuu läskien alta melkein kaikilla jos vaa laihduttais. Sanon kokemuksesta että KUNNON päckiä ei saa millää kahen viikon treenillä, eikä tossa oo mitää hienoa. Nainen mikä nainen

    • Monkibomber_93

      Tässä voitaisiin selventää hieman asioita:

      1. 16-vuotiaalla pitäisi pian olla jo murrosikä ohi, omalla kohdallani murrosikä alkoi jossain 12 ikävuoden paikkeilla. Ja tuohon ääneen, oletko ikinä kuullut auto-tunesta? Tuossa sitä ei nyt niin hirveästi ole käytetty, mutta ainahan noita lauluraitoja korjataan digitaalisesti jälkeenpäin.

      Ja sit semmoinen juttu, sixpack ei ilmesty itsestään kun tullaan murrosikään.

      2. Ei kai varmaankaan uskalla myöntää, noita kuvia kun kattoo niin onhan se aika homoa. Bieberiä vain pidetään tyttöjen juttuna, lähes kaikki Bieberin biisitkin ovat rakkauslauluja (tai sitten sillä ei muuta olekaan), jotka on tytöille suunnattu. Homonahan semmoista poikaa pidetään jonka lempibiisissä lauletaan että mä rakastan sua ja säkin rakastat mua. Rakkauslauluissahan ei ole mitään pahaa, itsekin nautin tietyn tyylisistä herkemmistä balladeista, mutta useimmin ne sisältävät tietynlaisen energialatauksen, aiheuttavat haikeutta ja muita tunteita.

      Jos itse sattuisin tykkäämään Justin Bieberin musiikista, sanoisin sen kyllä julkisesti. Semmoinen pieni juttu vain: en satu tykkäämään kyseisen esittäjän kappaleista, sanoituksista, ajatusmaailmasta tai edes pärstästä.

      3. Voitko sanoa tuntevasi Justin Bieberin?

      Siis ihan oikeasti?

      Sitähän minäkin, et voi.

      YouTubessahan tätä Bieber-vihaa olen tavannut enemmän kuin missään muualla, kysyttiinpä minua mukaan myös Metal Militiaan, jonka tarkoituksena on hyökätä Bieberiä ja muita "kuumia nimiä" vastaan. Kieltäydyin, koska moinen touhu on lapsellista.

      Ja voin lyödä vetoa, että Justin Bieber ei tosiaankaan lue sinun hänestä kirjoittamaa tekstiä. Jos on tuon ikäinen ja tuon verran julkisuutta ympärillä, luuletko että ihmisellä on aikaa istua kotona dataamassa?

      • gkmfyijgftyj

        Haluaisin kans selventää pari asiaa koskien Justin Bieberiä:

        1. Justin on homo.
        2. Justin ei ole hetero.
        3. Justin tykkää miehistä.
        4. Justin ei tykkää naisista.
        5. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        6. Justin on homo.
        7. Justin ei ole hetero.
        8. Justin tykkää miehistä.
        9. Justin ei tykkää naisista.
        10. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        11. Justin on homo.
        12. Justin ei ole hetero.
        13. Justin tykkää miehistä.
        14. Justin ei tykkää naisista.
        15. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        16. Justin on homo.
        17. Justin ei ole hetero.
        18. Justin tykkää miehistä.
        19. Justin ei tykkää naisista.
        20. Justin vetää mielummin ryppyreikään.

        Sanoinko jo, että Justin on homo?

        Kannattaa lukea uutisia. Oon laskenut että jo 12 JULKKISTA on luulleet Justinia muijaksi.

        Haluaisin vielä täydentää muutamalla sanalla:
        JUSTIN ON HOMO


      • juuuuuuuuuu
        gkmfyijgftyj kirjoitti:

        Haluaisin kans selventää pari asiaa koskien Justin Bieberiä:

        1. Justin on homo.
        2. Justin ei ole hetero.
        3. Justin tykkää miehistä.
        4. Justin ei tykkää naisista.
        5. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        6. Justin on homo.
        7. Justin ei ole hetero.
        8. Justin tykkää miehistä.
        9. Justin ei tykkää naisista.
        10. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        11. Justin on homo.
        12. Justin ei ole hetero.
        13. Justin tykkää miehistä.
        14. Justin ei tykkää naisista.
        15. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        16. Justin on homo.
        17. Justin ei ole hetero.
        18. Justin tykkää miehistä.
        19. Justin ei tykkää naisista.
        20. Justin vetää mielummin ryppyreikään.

        Sanoinko jo, että Justin on homo?

        Kannattaa lukea uutisia. Oon laskenut että jo 12 JULKKISTA on luulleet Justinia muijaksi.

        Haluaisin vielä täydentää muutamalla sanalla:
        JUSTIN ON HOMO

        No mitäs väliä sillä on jos on Homo, Lesbo, Hetero tai Bi? sanompa kuule että ei mitään!!!
        Ja oon muutes tyttö ja justin bieberistä en tykkää mutta en vihaakkaan.


      • alottaja x)

        No itse asiassa justin dataa useinkin koska sillä on aina joku Iphone tai muu mukana ja käy twitterissä, facebookissa ja youtubessa. se kirjoittaa joskus twitteriin että ei "Hatereistä" kannata välittää jne :P mutta joo, oot iha oikeessa noissa muissa jutuissa :) mutta justin kyllä kuulostaa ihan hyvältä livenä ettei sen ääntä hirveästi muokata :P Enkä tunne justinia, mutta milloin minä niin sanoin? Tosin, tuedän hänestä kaiken mahdollisen koska olen aika xtreme fani x)


      • hdsgsfds
        alottaja x) kirjoitti:

        No itse asiassa justin dataa useinkin koska sillä on aina joku Iphone tai muu mukana ja käy twitterissä, facebookissa ja youtubessa. se kirjoittaa joskus twitteriin että ei "Hatereistä" kannata välittää jne :P mutta joo, oot iha oikeessa noissa muissa jutuissa :) mutta justin kyllä kuulostaa ihan hyvältä livenä ettei sen ääntä hirveästi muokata :P Enkä tunne justinia, mutta milloin minä niin sanoin? Tosin, tuedän hänestä kaiken mahdollisen koska olen aika xtreme fani x)

        Ja mistä sä sen tiiät ettei sitä ääntä muokata? No sitte ku sen murrosikä vihdoinki alkaa ja sen ääni madaltuu ni se ei kiinnosta enää ketää.


      • Monkibomber_93
        alottaja x) kirjoitti:

        No itse asiassa justin dataa useinkin koska sillä on aina joku Iphone tai muu mukana ja käy twitterissä, facebookissa ja youtubessa. se kirjoittaa joskus twitteriin että ei "Hatereistä" kannata välittää jne :P mutta joo, oot iha oikeessa noissa muissa jutuissa :) mutta justin kyllä kuulostaa ihan hyvältä livenä ettei sen ääntä hirveästi muokata :P Enkä tunne justinia, mutta milloin minä niin sanoin? Tosin, tuedän hänestä kaiken mahdollisen koska olen aika xtreme fani x)

        Livenäkin voidaan vetää ns. "playbackinä", eli laulu kuuluu, vaikkei kukaan avaisi edes suutansa. Useat pop-tähdet tekevät näin. Silloin vain vedetään lip-syncinä. Tosin kyllä sen live-tallenteista kuulee sen verran ettei se ihan playbackinä tule.

        Ja tuohon "Enkä tunne justinia, mutta milloin minä niin sanoin?"-kohtaan voi vastata tällä:

        "Jos et tunne häntä, et voi vihata häntä!"

        Sama toimii myös rakkauden kanssa. Ei Justin Bieber ole sitä mitä teille syötetään. Kyllä pop-tähdetkin käyvät paskalla, syövät ja nukkuvat siinä missä muutkin ihmiset. Ei Bieber ole mikään virheetön pikku loverboy vaikka niin mainostetaan ja luullaan, se on vain imago, jolla myydään.

        "Tosin, tuedän hänestä kaiken mahdollisen koska olen aika xtreme fani x)"

        Koko kesän palkoista vetoa ettet tiedä Justin Bieberistä kaikkea mahdollista.


      • sukupuolia on 2 eri

        Pojilla murrosikä kestää 20 vuotiaaseen asti, tytöillä 16 vuotiaaseen asti. Tytöillä murrosikä alkaa 10-11 vuotiaana ja pojilla 12 vuotiaana.


      • m
        gkmfyijgftyj kirjoitti:

        Haluaisin kans selventää pari asiaa koskien Justin Bieberiä:

        1. Justin on homo.
        2. Justin ei ole hetero.
        3. Justin tykkää miehistä.
        4. Justin ei tykkää naisista.
        5. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        6. Justin on homo.
        7. Justin ei ole hetero.
        8. Justin tykkää miehistä.
        9. Justin ei tykkää naisista.
        10. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        11. Justin on homo.
        12. Justin ei ole hetero.
        13. Justin tykkää miehistä.
        14. Justin ei tykkää naisista.
        15. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        16. Justin on homo.
        17. Justin ei ole hetero.
        18. Justin tykkää miehistä.
        19. Justin ei tykkää naisista.
        20. Justin vetää mielummin ryppyreikään.

        Sanoinko jo, että Justin on homo?

        Kannattaa lukea uutisia. Oon laskenut että jo 12 JULKKISTA on luulleet Justinia muijaksi.

        Haluaisin vielä täydentää muutamalla sanalla:
        JUSTIN ON HOMO

        mut jos vaikka ei tykkääkkään justin bieberin musiikista niin täytyykö sitä rupea haukkumaan? ja kutsumaan hintiksi?? en minäkään tykkää petri nygardin musiikista. ja sen takia rupea kutsumaan häntä hintiksi


      • dfghsdfgh
        sukupuolia on 2 eri kirjoitti:

        Pojilla murrosikä kestää 20 vuotiaaseen asti, tytöillä 16 vuotiaaseen asti. Tytöillä murrosikä alkaa 10-11 vuotiaana ja pojilla 12 vuotiaana.

        Mutta otetaan huomioon että Jusitnin supupuoli, siis siis 16.v ois pitäny loppua.


      • sdfdhdhdhdh
        gkmfyijgftyj kirjoitti:

        Haluaisin kans selventää pari asiaa koskien Justin Bieberiä:

        1. Justin on homo.
        2. Justin ei ole hetero.
        3. Justin tykkää miehistä.
        4. Justin ei tykkää naisista.
        5. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        6. Justin on homo.
        7. Justin ei ole hetero.
        8. Justin tykkää miehistä.
        9. Justin ei tykkää naisista.
        10. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        11. Justin on homo.
        12. Justin ei ole hetero.
        13. Justin tykkää miehistä.
        14. Justin ei tykkää naisista.
        15. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        16. Justin on homo.
        17. Justin ei ole hetero.
        18. Justin tykkää miehistä.
        19. Justin ei tykkää naisista.
        20. Justin vetää mielummin ryppyreikään.

        Sanoinko jo, että Justin on homo?

        Kannattaa lukea uutisia. Oon laskenut että jo 12 JULKKISTA on luulleet Justinia muijaksi.

        Haluaisin vielä täydentää muutamalla sanalla:
        JUSTIN ON HOMO

        kyllä homo homon tunnistaa


      • bieber♥
        gkmfyijgftyj kirjoitti:

        Haluaisin kans selventää pari asiaa koskien Justin Bieberiä:

        1. Justin on homo.
        2. Justin ei ole hetero.
        3. Justin tykkää miehistä.
        4. Justin ei tykkää naisista.
        5. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        6. Justin on homo.
        7. Justin ei ole hetero.
        8. Justin tykkää miehistä.
        9. Justin ei tykkää naisista.
        10. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        11. Justin on homo.
        12. Justin ei ole hetero.
        13. Justin tykkää miehistä.
        14. Justin ei tykkää naisista.
        15. Justin vetää mielummin ryppyreikään.
        16. Justin on homo.
        17. Justin ei ole hetero.
        18. Justin tykkää miehistä.
        19. Justin ei tykkää naisista.
        20. Justin vetää mielummin ryppyreikään.

        Sanoinko jo, että Justin on homo?

        Kannattaa lukea uutisia. Oon laskenut että jo 12 JULKKISTA on luulleet Justinia muijaksi.

        Haluaisin vielä täydentää muutamalla sanalla:
        JUSTIN ON HOMO

        JUMALAUTA OOTKO KUULLU JELENASTA?! Justin bieberistä ja selena gomezista?? Oot. Joten on itsestään selvää että hän ON hetero!! Tossa ei oo mitään järkeä gkmfyijgftyj!!!


    • Justin on perseestä

      Justin on hyvä esimerkki sellaisesta nykyajan massapaskasta, joka on suosittua sen vuoden ajan ja sitten taas unohtuu, kuin koko juttua ei olisi ollutkaan.

      Justinin vihaaminen ei ole mikään "trendi", se vain johtuu siitä, että niin monet vihaavat Justinia ja hänen musiikkiaan.

      • dghdfghdghdfhgdfhg

        Tulee vähän mieleen kaikki nää jotka on päässy bisnekseen esim. Idolsin kautta (Anna Abreu, Ari Koivunen jne), kyllähän sitä Abreuta tuli joka luukusta vuos sitten mutta nyt siitä ei kuule läheskään niin paljon. Koivusesta en edes muista milloin olisin viimeksi kuullut...


    • biebersuckscock

      Vittu mitä paskaa.

      Kuten todettu ylempänä, muutaman vuoden sisällä ei mitään Bieberiä edes muisteta enää. Johtuen siitä että kuulijakunta vanhenee ja lopettaa paskan kuuntelun ja alkaa kuunnella muutakin kuin massamusaa ja sitä ****** NRJ:tä. Itse inhoan hänen musiikkiaan. Muistan kun kuulin ensi kertaa alun hänen jostain kappaleestaan... ajattelin että onpa Lady GaGa mennyt hempeäksi kun laulaa jotain rakkauslaulua kuten kaikki popparit yleensäkin. No eihän se GaGa ollut vaan ihQ ei vittu mihin tää maailma on menossa.

      Arvostan musiikkia, jota ei tehdä dollarinkuvat silmissä. Luultavasti Bieberillä on oma shownsa Disney Channelilla muutaman vuoden sisällä. Sillä kun kukaan ei enää osta levyjä, tarvitaan jotain jolla pidetään paska pinnalla.

      Käy sääliksi teinityttöjä joilla on elämässään vain yksi radiokanava (NRJ), ja ne muutamat massa-artistit, joita kuunnellaan ja sitten ollaan niin '' coolia '' että.

      • sad8ifdkofgh54rgfd

        Ja tykkään Justin Bieberistä. Enkä ole homo, vaan 15 vuotias heteropoika. Kaikki meidän luokas tykkää justin bieberistä. Ne jotka vihaa sitä on kateellisia homoja.


      • Connotta
        sad8ifdkofgh54rgfd kirjoitti:

        Ja tykkään Justin Bieberistä. Enkä ole homo, vaan 15 vuotias heteropoika. Kaikki meidän luokas tykkää justin bieberistä. Ne jotka vihaa sitä on kateellisia homoja.

        Ihmisen seksuaallisella suuntautumisella ei tosiaan ole mitään tekemistä musiikin eikä ihmisarvon kanssa. Mäkin voisin - vaan koska en satu Bieberistä tykkäämään - rallatella täällä: "Se on homo! Se on homo!"

        Ei sillä oo merkitystä onko tyttö vai poika ja että minkä ikäinen on, että mistä musiikista pitäisi tykätä. Bieber-fanit olkoot Bieber-faneja, ei siinä mitään. Mä oon törmännyt Bieberistä yleisimmin sellasiin mielipiteisiin, että sitä joko ihkutetaan teinisydänten kera tai sitten haukutaan lyttyyn. Mä en voi väittää sen musiikista pitäväni, mutta en mä nyt oo heti sitä leimaamassa homoksi ja tytöksi ja ties miksi.

        Ai niin, piti vielä se sanoa, että mä kuulun tuohon ns. teiniryhmään, jotka nyt yleisimmin fanittavat Bieberia (= yläasteikäisiin) ja mä en oo kovin montaa ihmistä tavannut, jotka siitä todella pitäisivät. Eli vissiin nämä muotivirtaukset vaihtelevat ihan paikkakunnittain - jossain muotia pitää Bieberistä ja jossain taas vihata ks. artistia (esimerkiksi täällä). Mulla ei kovin vahvaa mielipidettä ole, ainoastaan, että peruspoppia, josta mä en pahemmin välitä ja että en äänestäkään tykkää.


      • Monkibomber_93
        Connotta kirjoitti:

        Ihmisen seksuaallisella suuntautumisella ei tosiaan ole mitään tekemistä musiikin eikä ihmisarvon kanssa. Mäkin voisin - vaan koska en satu Bieberistä tykkäämään - rallatella täällä: "Se on homo! Se on homo!"

        Ei sillä oo merkitystä onko tyttö vai poika ja että minkä ikäinen on, että mistä musiikista pitäisi tykätä. Bieber-fanit olkoot Bieber-faneja, ei siinä mitään. Mä oon törmännyt Bieberistä yleisimmin sellasiin mielipiteisiin, että sitä joko ihkutetaan teinisydänten kera tai sitten haukutaan lyttyyn. Mä en voi väittää sen musiikista pitäväni, mutta en mä nyt oo heti sitä leimaamassa homoksi ja tytöksi ja ties miksi.

        Ai niin, piti vielä se sanoa, että mä kuulun tuohon ns. teiniryhmään, jotka nyt yleisimmin fanittavat Bieberia (= yläasteikäisiin) ja mä en oo kovin montaa ihmistä tavannut, jotka siitä todella pitäisivät. Eli vissiin nämä muotivirtaukset vaihtelevat ihan paikkakunnittain - jossain muotia pitää Bieberistä ja jossain taas vihata ks. artistia (esimerkiksi täällä). Mulla ei kovin vahvaa mielipidettä ole, ainoastaan, että peruspoppia, josta mä en pahemmin välitä ja että en äänestäkään tykkää.

        Kovin sitä Bieberiä ihkutetaan, ja kun Helsingissä oli Justin Bieber-fanimiitti, niin ostoskeskuksen edessä pyöri noin kymmenen pikkutyttöä isojen "I luv JB"-plakaattien kanssa.


      • _MusicGirl_

        ...sattuu nyt vain laulamaan sellaisella tyttömäisella "kana"-äänellä. Siis olen kuullut, että jotkin sanoo JB:llä olevan "tyttömäinen kana-ääni". En siis keksinyt tuota itse.

        Ei, en sano, että tykkään JB:stä, koska en tykkää yhtään. En vain pidä siitä, että joitakin ihmisiä haukutaan ja vieläpä sellaisia, joita ei tunneta. Niinhän monet haukkuivat Elvistäkin ja nyt kuolleena, hän on jonkin sortin idol.

        Toisekseen, NRJ on hyvä kanava ja The Voice myös. ^^


      • Monkibomber_93
        _MusicGirl_ kirjoitti:

        ...sattuu nyt vain laulamaan sellaisella tyttömäisella "kana"-äänellä. Siis olen kuullut, että jotkin sanoo JB:llä olevan "tyttömäinen kana-ääni". En siis keksinyt tuota itse.

        Ei, en sano, että tykkään JB:stä, koska en tykkää yhtään. En vain pidä siitä, että joitakin ihmisiä haukutaan ja vieläpä sellaisia, joita ei tunneta. Niinhän monet haukkuivat Elvistäkin ja nyt kuolleena, hän on jonkin sortin idol.

        Toisekseen, NRJ on hyvä kanava ja The Voice myös. ^^

        Miten voit käyttää nimeä _MusicGirl_, jos kuuntelet NRJ:tä ja The Voicea, eihän niiltä musiikkia soiteta?


      • vittu.
        Monkibomber_93 kirjoitti:

        Miten voit käyttää nimeä _MusicGirl_, jos kuuntelet NRJ:tä ja The Voicea, eihän niiltä musiikkia soiteta?

        Niimpä. Vittu.


      • Anonyymi
        _MusicGirl_ kirjoitti:

        ...sattuu nyt vain laulamaan sellaisella tyttömäisella "kana"-äänellä. Siis olen kuullut, että jotkin sanoo JB:llä olevan "tyttömäinen kana-ääni". En siis keksinyt tuota itse.

        Ei, en sano, että tykkään JB:stä, koska en tykkää yhtään. En vain pidä siitä, että joitakin ihmisiä haukutaan ja vieläpä sellaisia, joita ei tunneta. Niinhän monet haukkuivat Elvistäkin ja nyt kuolleena, hän on jonkin sortin idol.

        Toisekseen, NRJ on hyvä kanava ja The Voice myös. ^^

        Elvis on kuningas, Bieber korkeintaan naispuoleinen orja. Eikä se ole haukkumista jos sanoo totuuden. Totuus satuttaa välillä. Varsinkin jos idoli on sieluton paskaa musiikkia melkein itse tuottava hermofrodiitti.


    • lanka

      mä en jaksanu lukee kaikkee mutta voin sanoo että justin tulee saamaan pillua enemmän ku me kukaan yhdessä.

      • kives_säkki

        Rob Halfordki saa enempi pillua ku bieber vaikka on homo. Freddie Mercuryki saa enempi pillua vaikka on homo ja kuollu.


      • Monkibomber_93
        kives_säkki kirjoitti:

        Rob Halfordki saa enempi pillua ku bieber vaikka on homo. Freddie Mercuryki saa enempi pillua vaikka on homo ja kuollu.

        Vaikka Halford on homo, siinä jätkässä on silti enemmän miestä kuin pikku Piipertäjässä tulee ikinä olemaan.


      • HAHAHAHAlol

        AIVAN VARMASYI.
        Sillä ei vain ole munaa jolla apanna ;)


      • Anonyymi
        kives_säkki kirjoitti:

        Rob Halfordki saa enempi pillua ku bieber vaikka on homo. Freddie Mercuryki saa enempi pillua vaikka on homo ja kuollu.

        Pillun saaminen onnistuu myös jos omistaa sellaisen.


    • ..

      Tämä aihe jo kyllä aika vanha,mutta ihan sama.
      Kertokaahan miten hän on homo jos laulaa tytöistä? :)
      Kertokaa miten hän voi olla homo jos on NAISPUOLISEN teinipopparin kanssa parisuhteessa?
      Kertokaa ihmeessä.
      Nyt moni varmaan rupee ''Ei se olekkaan homo vaan se on lesbo''
      Siis joo.
      Mä voin sanoo sen,että kyllä olen fani ja PISTE.
      Onko jotain väliä?
      Kyllä sillä kalu löytyy ja varmasti sil on enemmän naisii ku teillä tulee koskaa olemaankaa.
      Ettei olisi vaan pojat kaattelisia Bieberille.Toki osa on järkeviä vaikka ei pitäisikään ko.henkilöstä mutta eivät myöskään dissaa iha lyttyyn.
      Voin mäkin toki tulla sinne teille homoks sanoo yms.
      Tosiasia se vaan on,että sillä on kyllä se äänenmurros ja toi murrosikä alkaa muutenkin jokaisella vähän eriaikaan.
      Joten jos jokainen vaikka pysähtyisi miettimään ennenkuin rupeavat toisia dissaamaan ja etsisivät ne viat vaikka itsestään.

      • Monkibomber_93

        Yleensä käy niin, että kun tarkoitetaan ihmistä joka on "ihan homon näköinen", sanotaan vaan suoraan homoksi. Tässäkin on varmaan käynyt niin. Ainakin mun mielestä pikku Piipertäjä on erittäin homon näköinen. En siis viittaa seksuaaliseen suuntautumiseen vaan ulkonäköön.

        Tuli vaan tähän mieleen että onhan Johanna Tukiainenkin merihirviö ja silti hän on edelleen tietääkseni naimisissa Lapin poromiehen Arton kanssa.

        Ja silläkö mitataan mies että kuinka monta(a) naista mahtaa saada? Kumma kun miehillä se on saavutus, jos nainen käyttäytyy samanlailla niin meriitti on lutka.

        Itselläni ei henkilökohtaisesti ole mitään tätä kyseistä artistia kohtaan. En vain satu pitämään paskasta konejumputuksesta johon piiperretään päälle jotain niin läpinäkyvää ja teeskenneltyä diipadaapa-siirappipaskaa.


      • trololo43636

        Urpo nainen ei tajua läppää. Ei tajua

        Urpo nainen käyttää 50000000000000000000000000 vuotta vanhaa puolustusta.



        Woman, woman never change.

        -That guy from Sons Of Anarchy


      • Anonyymi

        Äänen murros tapahtuu myös esim silloin kun selittää faneilleen, kuinka helppoa on elämä kun tekee rahaa luomalla paskaa. Siis kimeämmäksi


    • sdaasdasdasd

      Ite en hirveesti tykkää Justinin musiikista, vaikka rehellisesti sanottuna kyllä se osaa laulaa. Enkä aijo väittää sitä homoks tai miksikään muuksaan vaan sen takii että sillä on joskus ollut korkeempi ääni ku nykysin, tai että en pidä sen musiikista.

      • cgswKLVCYTG

        Jacksonilla oli korkee ääni vielä 50v.
        Justin syö e-pillereitä välttääkseen äänenmuttoksen.
        Mite ne häneen vaikutavat?
        Eivät mitenkään, koska olen trolli.


    • JB^^

      Joo tiiättekö mitä Justinilla on ollu jo 2v äänen murros ja sitä aikasemminkin oli jo hieman, ja sen kyllä kuule! Justin ei oo homo, Justin seurustelee SElena Gomezin kanssa! Justin on paras laulaja! Te ette tykkää siitä koska joku homo on alottanu ton että se on homo ja se ei tykkää siitä! Miltä teistä tuntus jos sä oisit kuuluisa ja pärjäsit elämässäs, sitten jotkut tyypit haukus sut pystyy! Oisko kiva? Miettikääpä sitä (homot) Justinila on paljon faneja jotka rakastaa sitä, ja mä oon yks niistä! Jos tetuutte Justinin keikalle haukkuu sitä, sit ku se tuulee suomeen ni terve vaa! Henkis pois!!! Mikä teillä on Justin ei oo homon näkönen ja se ei oo homo! Onks teillä joku "aivo vamma?!?"
      Että pitäkääpä turpanne kiinni!

      • asdfjhdsa

        äänenmurros jo 2v???
        joo, ne 10v ihquttajat löisivät tämänkin palstan..


      • JB is GaY

        tiedokses homon määritelmä on se että näyttää/kuulostaa naiselta ja bieber tekee molempia


      • hevipunkkarikiljusaatana

        Pää kiinni pissis. Kuuntelisit radio rockia.


      • hetkonen..
        JB is GaY kirjoitti:

        tiedokses homon määritelmä on se että näyttää/kuulostaa naiselta ja bieber tekee molempia

        Ööö "JB is gay" eli kaikki naiset on homoja?


    • abcdaa

      siis tää on jo niin säälittävvää. oon oikeesti jo tämä perusteella mitä nuo puutteessa olevat pikkupojat on justinista sanonu, tullu todellaki siihen tulokseen että ne on vaan kateellisia.
      voivoivoi pikku raukkoja, ku justin on TUHANSIEN, naisten ihailun kohteena, ja nämä vauvvelit itkee kateudesta )---------: ihan tullee tippa linssiin.
      mut sen vaan sanon, et koittakaa olla purkamatta katkeruuttanne siihen, okei? ja niin kliseiseltä ku se kuulostaaki, justin on vaan teinipoika, joka toteuttaa unelmaansa (--:

      • Lapsiporn.o

        eli jos Justin saa joskus pesää häntä syytetään myöhemmin lapsiin sekaantumisesta (eli alle 16-v)


      • 21555545354535345

        Justin on teinipoika jonka joku tuottaja on napannut kaduilta, keksinyt feikki elämäntarinan ja tehnyt kuuluisaksi.


      • Anonyymi

        No tuokaa se Nainen tänne niin hakkaan sen. Niin loppuu se jossittelu. Oon kyllä luvannut itselleni, että en käy naiseen käsiksi. Mutta kaippa hermofrodiitin kohdalla vois tehä poikkeuksen. Ai niin pitäiskö mun nyt pyytää anteeksi, kun sanoin TOTUUDEN?


    • minää!!!!!!!!

      Minulla ei ole mitään justinia vastaan ... Hän varmaan Olisi ihan hyvä tyyppi ....
      Ja olisi kiva tuntee, mut toi et "Ei sitä saa haukkuu, silläkin on tunteet" ja "Et voi vihata jos et tunne" nii ne kuulostaa siltä että tuntis paremminki ja se on silleen vähän ärsyttävää. Et tietäis siitä enemmän ku muut tai silleen jännästi en osaa selittää..... Mut ei oo mustakaan kivaa et sitä haukutaan koska eihän se ees näytä homolta tai silleen.... mut ihmisillä on mielipiteitä....

    • lkjhdbgsfvads

      samaistun täysin viestiketjun alottajaan. t. Poika 16

    • BiebersSmile

      Justin on 100 prosenttisen jätkä, en vihaa enkä rakasta mut arvostan paljon. Teillä ei oo hajuakaan mitä se on käyny läpi ja miten se on tehny töitä sen uran eteen. Justin ei millonkaan vedä playbackina. Sil on hyvä ääni ja se osaa kohdella tyttöjä paremmin ku te kaikki yhteensä. Sen musiikki ei ainaa oo mitenkään parasta mutta eihän se puoliakaan tee ite vaan ne lätkästään sille eteen ja sanotaan et laula. Justin on hauska jne... Ette ois vaa kateellisia??!! Te ootte sääääääälittäviä :)) aina ei tarvii haukkua, joskus voi myöntää että joku menestyy!!

      • just sayin'

        hahahahahah että hyvää päivää vaa, päivän stand up komiikka hetken jälkeen voidaa haukkua sut.

        Ei ikinä vedä playbackiä, toi on suurin vale mitä voit sanoa. Kysymys paljonko tiedät musiikista, harrastatko? Justin ei mun luokittelun mukaan tee musiikkia koska lähes kaikki on tehty koneella, ei soittamalla, samasta syystä tämä "musiikki" tulee playbackinä. Sitäpaitsi harva bändi vetää nykyään kaiken täysin livenä koska kappaleisiin kuulut juttuja joita täytyy soittaa minidisciltä, esimerkiksi nightwishin on vähän pakko käyttää minidisciä orkesteri osuuksissa ja laulujen stemmoissa, ja tietääkseni justinin lauluista ei löydy näitä stemmoja. Jotkut tavalliset "yksinkertaisempaa" musiikkia soittavat bändit saattavat pärjätä ilman minidisciä


      • vittu mitä paskaa 00
        just sayin' kirjoitti:

        hahahahahah että hyvää päivää vaa, päivän stand up komiikka hetken jälkeen voidaa haukkua sut.

        Ei ikinä vedä playbackiä, toi on suurin vale mitä voit sanoa. Kysymys paljonko tiedät musiikista, harrastatko? Justin ei mun luokittelun mukaan tee musiikkia koska lähes kaikki on tehty koneella, ei soittamalla, samasta syystä tämä "musiikki" tulee playbackinä. Sitäpaitsi harva bändi vetää nykyään kaiken täysin livenä koska kappaleisiin kuulut juttuja joita täytyy soittaa minidisciltä, esimerkiksi nightwishin on vähän pakko käyttää minidisciä orkesteri osuuksissa ja laulujen stemmoissa, ja tietääkseni justinin lauluista ei löydy näitä stemmoja. Jotkut tavalliset "yksinkertaisempaa" musiikkia soittavat bändit saattavat pärjätä ilman minidisciä

        Jackson - playbackia
        Elvis - playbackia
        Abreu - playbackia
        Vittu luuletteko oikeesti että kukaan jaksaa laulaa viikossa montaa konserttia???
        Miettikääpä vähän. laulakaa 10 laulua peräkkäin.
        Toistakaa se viikossa kolmesti.
        Toistakaa se 20 kertaa vuodessa.
        Vieläkö ääni kulkee?
        Toistakaa se kun "äänenmurros" on meneillään. Kirkukaa, huutakaa.

        Vieläkö ääni kulkee?


      • troooooolololooooooo
        vittu mitä paskaa 00 kirjoitti:

        Jackson - playbackia
        Elvis - playbackia
        Abreu - playbackia
        Vittu luuletteko oikeesti että kukaan jaksaa laulaa viikossa montaa konserttia???
        Miettikääpä vähän. laulakaa 10 laulua peräkkäin.
        Toistakaa se viikossa kolmesti.
        Toistakaa se 20 kertaa vuodessa.
        Vieläkö ääni kulkee?
        Toistakaa se kun "äänenmurros" on meneillään. Kirkukaa, huutakaa.

        Vieläkö ääni kulkee?

        Kokeilin :P
        ei kannata


      • 2356324636

        Oletko varma että justinin tarina on totta ?

        Aina kun hollywood stara saa julkisuutta, hänelle keksitään dramaattinen menneisyys.


      • wdswafa
        vittu mitä paskaa 00 kirjoitti:

        Jackson - playbackia
        Elvis - playbackia
        Abreu - playbackia
        Vittu luuletteko oikeesti että kukaan jaksaa laulaa viikossa montaa konserttia???
        Miettikääpä vähän. laulakaa 10 laulua peräkkäin.
        Toistakaa se viikossa kolmesti.
        Toistakaa se 20 kertaa vuodessa.
        Vieläkö ääni kulkee?
        Toistakaa se kun "äänenmurros" on meneillään. Kirkukaa, huutakaa.

        Vieläkö ääni kulkee?

        säälittävä.


        Jacksonin musiikki ehkä saattoi olla, mutta elviksen aikana laitteet oli viellä aika paskassa jamassa ja live-esiintymisessä ei oikein playbacki toiminu.

        Ja jos osaa laulaa, ja laulaa omalla äänellään niin ei siitä mitään tule.


      • minähän se tässä oon
        vittu mitä paskaa 00 kirjoitti:

        Jackson - playbackia
        Elvis - playbackia
        Abreu - playbackia
        Vittu luuletteko oikeesti että kukaan jaksaa laulaa viikossa montaa konserttia???
        Miettikääpä vähän. laulakaa 10 laulua peräkkäin.
        Toistakaa se viikossa kolmesti.
        Toistakaa se 20 kertaa vuodessa.
        Vieläkö ääni kulkee?
        Toistakaa se kun "äänenmurros" on meneillään. Kirkukaa, huutakaa.

        Vieläkö ääni kulkee?

        Ootko ollu justinin keikalla one less lonely girl jonka se ottaa lavalle ja jollr se laulaa bisin? Et oo. Mä oon. Ja voin kuule saakeli sanoo et ei tod vedä keikkaa playbackinä!! Laulaa ihan ite kuule!!


    • argregadfh
    • Po95

      Justin on vitun paska laulaja. En sano, että hän olisi homo, mutta kun helvetti kuulostaa 5v tytöltä. Miksi pitää kulkea massan mukana? Olen melko varma, että aloitte kuunnella bieberiä sen takia, koska kaverinne kuuntelivat sitä samaa paskaa. Nyt varmaan mietitte, että mistä minä tiedän, että onko hän on paska laulaja? AUTO-TUNE!!! Jokainen artisti, joka turvautuu auto-tuneen, jotta hänen äänensä kuulostaisi paremmalta, ON TÄYSI P****! Mutta nyt luultavasti sanotte:" mutta silloin kun justin löydettiin hänen videoissaan ei ollut auto-tunea." No, ehkäpä, mutta se tekee hänestä silti paskan laulajan, koska hänen ääntään joudutaan silti muokata, koska se kuulostaa aivan täydeltä paskalta. Kun olette n.30v kuvitteletteko, että kuuntelette bieberiä vielä silloin? Epäilen sitä todella suuresti. Jos olette samaa mieltä niin hankkikaa parempi musiikkimaku. Ei aina tarvitse kuunnella sitä mitä kaverit kuuntelevat.

      • Bieber'sGirl

        Anteeksi vain, mutta _KUKAAN_ kavereistani ei kuuntele Justinia, suurin osa ennemminkin vihaa. Ja jos sanot että Justin kuulostaa 5v tytöltä, kannattais ehkä kuunnella nämä:

        http://www.youtube.com/watch?v=KYTaF1zB_qo


      • Puukkohörhö
        Bieber'sGirl kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta _KUKAAN_ kavereistani ei kuuntele Justinia, suurin osa ennemminkin vihaa. Ja jos sanot että Justin kuulostaa 5v tytöltä, kannattais ehkä kuunnella nämä:

        http://www.youtube.com/watch?v=KYTaF1zB_qo

        Voi jumalauta,mikä vittu tässä on ongelma??? Se että tuo saatanan biiberi ei sun mielestä kuulosta pikkutytöltä, ei tarkota sitä että se ei voisi kenenkään mielestä kuulostaa pikkutytöltä...vittu mun mielestä se kuulostaa aivan pikkupennulta ja näyttääkin ihan vitun hintiltä (en tarkoita että hän olisi oikeasti homoseksuaali,mutta sen ainakin on näköinen) ja sen musiikki on aivan järkyttävää paskaa ja ala-arvoista jossa ei ole mitään todellista sanomaa muuta kuin vittu pelkkää paskaa sanahelinää ja ainoa todellinen tarkotus koko sen musiikissa on mennä tämmösten aivottomien massojen suosioon ja suosioon ikävä kyllä on päätyny koko saatana paska. vaikka sun kavereista ei kukaan kuuntele sitä,et voi kieltää faktaa että suurin osa tällaisen paskan massamusiikin kuuntelioista kuuntelee kyseistä musiikkia vain ja ainoastaan siksi että kaveritki kuuntelevat ja he haluavat olla suosittuja kuuntelemalla suosittua paskaa..yksinkertaisesti tiivistettynä justin bieber on massaihmisille tehtyä massapaskaa jonka tarkoitus on ainoastaa rahastaa ja tuoda tälläinen surkimus nimeltä justin bieber ihQ lissujen suosioon...ja aika naurettavaa kyllä tuo syyttely että joku voisi olla kateellinen hänelle...en kyllä usko että kukaan on ja jos joku on nii on kyllä asiat sillä ihmisellä heikosti..siinäs kuuntelet jos todellaki haluat,ei ole minun asia,mutta mun mielipide vain on tämä...vittuun koko saatanan piiperi,ja ennen kaikkea sen vitun paska aivoton musiikki!


      • justinbieber<3
        Bieber'sGirl kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta _KUKAAN_ kavereistani ei kuuntele Justinia, suurin osa ennemminkin vihaa. Ja jos sanot että Justin kuulostaa 5v tytöltä, kannattais ehkä kuunnella nämä:

        http://www.youtube.com/watch?v=KYTaF1zB_qo

        Älä vaa^^ toi on nii totta:))


      • Anonyymi
        Bieber'sGirl kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta _KUKAAN_ kavereistani ei kuuntele Justinia, suurin osa ennemminkin vihaa. Ja jos sanot että Justin kuulostaa 5v tytöltä, kannattais ehkä kuunnella nämä:

        http://www.youtube.com/watch?v=KYTaF1zB_qo

        Kävin kuuntelemassa: Ja kyllä se tytöltä edelleen kuulostaa ainakin omaan ääneeni verrattuna.


    • justiiiiiiiin

      Haha joo. Justinia vihaa kaikki pojat siksi , koska Justin saa tyttöjä niin paljon kun haluaa , tai siis kaikki rakastaa häntä ;)))

    • JB=gay

      Menkää kattoo youtubesta semmone video kun: Official warning to justin bieber haters. Siin o semmone perus bieber fani

    • Se on muodikasta

      Ei vaan ihan oikeesti ku aletaan aatteleen nii enpä menis poikina haukkumaan Justinia siitä että sillä alko nii myöhään aanenmurros ku,sehän riippuu ihan ihimisestä ja sitä ei voi itse päättää millon se alkaa eikä sitä paitsi varmana puolella suomalaisista oo alkanu äänenmurros vielä12v.yylensäkin se tuule n13-15v. Ja miks vaan Justinia haukutaan joka asiasta vaikka Michael(Jackson) oli mun mielestä paljon kauheempi laulo sillee että sillä ois ollu hikka! Ja teki niitä ihimeen ihonsiirto leikkauksia jne...En siis tarkota sitä että oisin joku "Bieber fani

    • kaksikantaa

      ''Jusstin on osoittautunut hyvin mukavaksi pojaksi, jolla on erinomainen huumorintaju ja joka rakastaa fanejaan. Jos et tunne häntä, et voi vihata häntä''

      No enpä oikeen usko että säkään tunnet sitä, joten mistä sitten tiiät että se on niiiin huumorintajunen ja rakastaa fanejaan...huoh

      • Mao

        Rakastaa fanejaan *
        korjaus=
        Rakastaa fanejensa rahoja.


      • eeidssss
        Mao kirjoitti:

        Rakastaa fanejaan *
        korjaus=
        Rakastaa fanejensa rahoja.

        Suurin osa vihaajista vihaa sitä koska sillä on niin korkea ääni, koska se on fruittari ja se näyttää naiselta. Sit on myös niitä poikia jotka vihaa sitä koska justin vie tyttöjen huomion.


      • eeidssss
        Mao kirjoitti:

        Rakastaa fanejaan *
        korjaus=
        Rakastaa fanejensa rahoja.

        Suurin osa vihaajista vihaa sitä koska sillä on niin korkea ääni, koska se on fruittari ja se näyttää naiselta. Sit on myös niitä poikia jotka vihaa sitä koska justin vie tyttöjen huomion.


    • justinbieberonhomo

      "mutta justin lukee näitä kommentteja...", ihan varmasti justin bieber lukee täälä suomi24:ssa jotain suomalaisten kommentteja siitä. mutta hei, ookste kuullu, että yks justin bieber on niin VlTUN H0M0!!

    • apinakapina98

      ei se korkean äänen takia voi olla homo ... tai tuli ekana korkeesta äänestä AC/DC

    • jokanentyylillään

      Mun mielestä toi avaus on hyvä. En itse asias usko, et ihmiset tosissaan vihaa Bieberiä, uskon, että ne lähinnä ärsyyntyy sen musiikista koska se on nuori ja sil on kimeä ääni etc.

      Toisaalta jos esim. Chris Brown tai Timberake tai joku vastaava olis tehny/laulanu noi biisit, niin dissattaisko niitä samalla tavalla?? Miettikää sitä.

      Erilaisuutta ei suvaita ja sehän on yks nyky-yhteiskunnan merkittävimpiä ongelmia.

      • Hmm...

        "Toisaalta jos esim. Chris Brown tai Timberake tai joku vastaava olis tehny/laulanu noi biisit, niin dissattaisko niitä samalla tavalla?? "

        "En itse asias usko, et ihmiset tosissaan vihaa Bieberiä, uskon, että ne lähinnä ärsyyntyy sen musiikista koska se on nuori ja sil on kimeä ääni etc."

        Vastasit itse omaan kysymykseesi. Browninilla ja Timberlakella ei ole kimeää ääntä ja heivät ole yhtä nuoria kuin Bieber.


      • jokanentyylillään
        Hmm... kirjoitti:

        "Toisaalta jos esim. Chris Brown tai Timberake tai joku vastaava olis tehny/laulanu noi biisit, niin dissattaisko niitä samalla tavalla?? "

        "En itse asias usko, et ihmiset tosissaan vihaa Bieberiä, uskon, että ne lähinnä ärsyyntyy sen musiikista koska se on nuori ja sil on kimeä ääni etc."

        Vastasit itse omaan kysymykseesi. Browninilla ja Timberlakella ei ole kimeää ääntä ja heivät ole yhtä nuoria kuin Bieber.

        Lue toi viimenen lause uudestaan ni tajuut mun pointin.


      • vitun paskapäät
        Hmm... kirjoitti:

        "Toisaalta jos esim. Chris Brown tai Timberake tai joku vastaava olis tehny/laulanu noi biisit, niin dissattaisko niitä samalla tavalla?? "

        "En itse asias usko, et ihmiset tosissaan vihaa Bieberiä, uskon, että ne lähinnä ärsyyntyy sen musiikista koska se on nuori ja sil on kimeä ääni etc."

        Vastasit itse omaan kysymykseesi. Browninilla ja Timberlakella ei ole kimeää ääntä ja heivät ole yhtä nuoria kuin Bieber.

        Onko sitte nii et vanhempana justin ei oo homo? O_O aika hullu homo oot ite


    • SHAMEFULTEENBASTARDS

      HYVIN HÄVYTÖNTÄ!

    • frozen_sky123

      Tää on jo vähän vanha keskustelu, mutta kommentoin nyt silti.

      En usko että Justin Bieberiä dissataan sen äänen tai ulkonäön, yms. takia. Tietysti myös nämä seikat vaikuttavat asiaan, mutta todellinen syy on aivan toinen.

      Ihmiset tarvitsevat aina jonkun jota vihata ja dissata. Se voi olla kuka tahansa, mutta jotenkin nämä nuoret lupaukset joutuvat aina uhreiksi. Ihmiset hyväksyvät sen, että toiset ovat heitä ns. parempia ja menestyneempiä, mutta heti kun joku vähänkin nuorempi ja toisenlainen ponnahtaa julkisuuteen, häntä on haukuttava maanrakoon. Kaikesta ei tietysti voi eikä pidäkään tykätä, mutta tuollainen ylidissaus menee mielestäni jo vähän liian pitkälle. Loppujen lopuksi kiusaaminen ja haukkuminen johtuu vain kateudesta. Sitä ei ikinä myönnetä, mutta niin asia vain on, haluaisipa sitä tai ei. Ihmiset eivät kestä sitä, että muut ovat heitä parempia. Pitää löytää syntipukki kaikille omille virheille ja ongelmille, joita ei uskalleta ääneen sanoa.

      Aamen.

      P.S. Ihan selvennyksen vuoksi, olen päälle parikymppinen aikuinen enkä todellakaan Justin Bieber-fani. Olen täysin puolueeton mitä häneen tulee. Kunhan kerroin mielipiteeni.

      • Frozen_sky123

        Oho, anteeksi, olin hieman ristiriitainen.

        Sanoin aluksi että ihmiset hyväksyvät sen että muut ovat heitä parempia ja menestyneempiä, ja myöhemmin sanoin aivan päinvastaisesti. Taisin olla ajatuksissani tuota kirjoittaessani.

        Tarkoitin siis, että se asia hyväksytään, että jotkut menestyneet ihmiset ovat ns. parempia kuin itse ollaan, mutta kaikki menestyneet eivät sitä tietenkään voi olla. Aina pitää olla joku jota haukkua ja dissata, koska ei haluta hyväksyä omaa surkeutta. En oikein osaa ilmasta itseäni, mutta toivottavasti ymmärsitte. Kiitos ja kumarrus.

        Aamen.


    • klpdogk

      Justinin viha johtuu:

      1. Justinin musiikki on tietokoneella tehtyä, laulu tosin muokattu vain sallituissa rajoissa, mutta silti taustamusiikki etc kaikki tietsikalla.

      2. WAUUU 16 VUOTIAANA MURROSIKÄ ALKAA

      3. Älä usko kaikkea mitä lehdessä sanotaan. Britney Spearskin kulki kauan nimellä Virgin Britney eli hän olisi neitsyt :P
      Eli siis en usko että hän oikeasti on mikään super hauska ja hyvä tyyppi henkilössä.

      4. Justinia vihataan koska hän vie kunnian pois "oikeilta" artisteilta. (Lähinnä tarkoitan että soittaa kappaleet itse"

      5. Naiset.. pojilla ei ole mitään sitä vastaan jos te kuuntelette tätä poikaa, sillä ei ole mitään väliä. Mutta se on vähän homohtavaa jos Poika kuuntelisi häntä.

      • homot paskapäät ootte

        Sä oot niin vitun urpo!! Ootko ollu justinin konsertissa? Et ja mä oon. Ei oo koneella tehty saatana!!


    • Justiina Piipertäjä

      Vastaus takaisin;

      "Justinin murrosikä ON alkanut"
      - Ihme, mutta ei se silti kuulosta yhtään sen paremmalta.
      - Yhtä huono.

      "Justin on myös kehittänyt itselleen pienen six packin HYVIN lyhyessä ajassa"
      - No, ei tuo mikään sixpack ole, pelkkää luuta ja nahkaa.
      - Jos sixpackeja haluaa nähdä, niin katsokaa mieluummin miehiä kuin pikku autotune-poikia.
      - Kun on laulusta kyse, niin esim. Lovex-yhtyeen laulaja Theonilla on sellainen, toisin kuin Justiinalla.

      "Suurin osa Justinin faneista saattaa ollla tyttöjä, mutta poikiakin löytyy. Tunnen yhden pojan joka on kertonut vain minulle että hän tykkää Justinin musiikista, mutta kavereilleen hän ei uskalla kertoa sillä pelkää että häntä sanotaan hintiksi"
      - Suurin osa vain saattaa, ehei... Korjaus; suurin osa on tyttöjä!
      - Hyvin harva poika kuuntelee Justiinaa ellei kuvittele sen olevan joku nainen.

      "Minusta on surullista etteivät pojat saa sanoa että tykkäävät Justinista... Tunnen toki monia jotka uskaltavat sanoa niin. Myöskin, Justinin tyttöfanit ovat yleensä 13-16 vuotiaita, eikä niinkään alle 12 kuten yleensä sanotaan."
      - Saavat sanoa toki, eri asia on, että millaisella vastaanotolla
      - Hyvä, oma ikäpolvi on mennyt jo aika hyvin ohi tuosta Justiinan hehkuttamisesta

      "Minulla ei ole mitään niitä ihmisiä vastaan jotka eivät erityisemmin tykkää Justinista, mutta näyttää siltä että on hyvin trendikästä VIHATA häntä... Miksi?"
      - No, itse en vihaa, mutta minua inhottaa hänen "laulaminen"
      - Miksikö? Koska Justiina ei osaa laulaa.

      "Ihmiset eivät edes tunne koko poikaa! Silti kutsuvat hintiksi ja tytöksi... Justin on osoittautunut hyvin mukavaksi pojaksi, jolla on erinomainen huumorintaju ja joka rakastaa fanejaan."
      - Et itsekään tunne.
      - Oletko heittänyt läppää Justiinan kanssa?

      "Jos et tunne häntä, et voi vihata häntä! Liian pitkälle mennään kun sanotaan "Haluaisin tappaa hänet!" kuten monet sanovat... En usko että kukaan haluaisi oikeasti tappaa häntä."
      - Mistä tietää?
      - Voihan joku haluta, esim. fanaatikot

      "Justin lukee näitä kommentteja eikä se rohkaise häntä mitenkään. Jos itse olisin Justinin paikalla, olisin hyvin masentunut kaikesta negatiivisuudesta."
      - Ei Justiina lue, ei se osaa suomea.
      - Ja jos suosio on tuota luokkaa (mikä ihmetyttää), tuskin sillä on aikaa istua dataamassa, kun koko ajan täytyy pitää yllä "lovelyboy" -imagoa.
      - Olisitko? Turha olla julkkis, jos ei painetta kestä.

      "Yrittäkää ymmärtää että hän on vain 16-vuotias poika, jolla on tunteet. Et itsekkään varmasti haluaisi että sinusta puhuttaisiin paskaa."
      - Tunteet joo... vuotta vanhempaan tyttöön. Mihin muuhun?
      - En haluaisi, mutta en myöskään hoilaisi autotunen kanssa!

    • ...

      Noihin joihinkin aikaisempiin kommentteihin viitaten haluisin vaan sanoa, että vaikka Bieber ei varmastikaan oo kauheesti muiden tusinalaulajien yläpuolel, ni se kyl tullaan luultavasti muistamaan vielä monta vuotta tästä eteenpäin vaikka ei mitään varsinaista hittiä onnistuis tekemäänkään.

      Meinaan et tolla sen läpimurtohitillä on youtubessa tommoset liki 700 miljoonaa näyttökertaa. En tiedä yhtään videota jolla olis saman verran...

      Joku päivä se katsojaluku nousee viel yhteen miljardiin, ja sit kaikki Bieberin vihaajat yms. voi kysyä itseltään, että kannattiko mennä kattomaan sitä videota vaan trollatakseen kun siitä tulee kaikkien aikojen katsotuin musavideo.

    • And i was like...

      Ihan totta... on lapsellista alkaa dissamaan laulajia.
      Perustelisitte. (:

      ... Jateillejotkaintätte Bieber-panee-ryppyreikään-Bieber-on-homo;
      1. Heterotki harrasteleeryppyreikä-panoja ;)
      2. Bieber on Selenan kanssa. (Oliainakin...)

      Itse en pidä Justinin MUSIIKISTA, mutta henkilönä hänessä ei ole vikaa.
      (Paitsi mielessäni kummittelee valkoinen kimaltava justinin esiintymisasu...)

      Lakatkaa dissaamasta Justinia. Kohdistakaa vihanne koko kansan Johannaan.
      Siinä on kunnon SYYTÄ vihata (: !!

    • Tour boy

      Vai että täällä aletaan jo jacksonia haukkumaan säälittäväks??? Se teki maailman myydyimmän albumin, perusti oman lasten sairaalan, teki maailman suurimpia maailman kierueita, sai kaks kertaa oman Hall Of Fame tähden ja vaiikkja mitä se sai aikaseks!!!! Ja jackson esitti joitain kappaleitaan playbackkinä koska hänen piti säästää ääntään ja sama varmaan pätee justiiinaan!

    • asdasfagddaggadgadga

      Tourboy kuka täällä dissaa Jacksonia?

    • QwertyQwad

      Haha luin joka ainoan kommentin ja nauran vieläkin. Bieber fanit, herätkää todellisuuteen

    • nvooooov

      vaikken oo justin bieber fani, nii en koskaan pystyis olla sellasen kaveri / tyttöystävä joka vihaa sitä tai haukkuu tytöks ym koska se on liian säälittävää. kylhän sen tietää et ne on vaan kateellisia.

      ps haukutte sitä homoks ja muijan näköseks, taitaa sit teijän mielest olla aika hyvännäkönenki muija ku se muija kerran teijä mielest on? ;D

    • Defendin

      No minä henk. kohtasesti vihaan bieberiä sen takia koska pilaa kaiken musiikin. Kukaan ei enään arvosta niitä ihmisiä jotka tekee töitä biisien eteen, eli kirjoittaa ne itse ja eikä laula kokoajan samasta asiasta.
      Kannattais vähän googlettaa ihmisiä jotka tekee oikeesti omat musiikkinsa niillä paljon tunteellisempaa lyriikkaa kun niillä joille ojennetaan valmiit sanat.
      Esim. Paramore:n keulakuva Hayley aloitti 16 vuotiaana musiikin parissa ensimmäisellä hitillä ''pressure'' ja on nykyään todella tunnettu bändi. ja aivan alusta asti Paramore on kirjoittanu biisit itse eikä rupea diivaksi heti saatuaan rahaa ja mainetta.

    • aloin fanittaa

      Onx Justin muka Homo??

      Eix se oo sen Selenan kaa??

      Siis mitä vittua?

      voiko joku TÄYSJÄRKINEN selventää vhä tät asiaa?????

      • aloin fanittaa

        Ja yx homma viel.

        JUSTIN EI OO 16 WEE -.-

        Se on ny täysikäne eli 18 =)=)


    • vihaanhaukkujia!

      1.justin ei ole homo,koska tekee tytöistä biisejä ja seurustelee TYTTÖJEN kanssa. kaikki sanoo homoksi koska se on joku vitun nuorten huippu sana! 2. se ei todellakaan ole muiden asia minkä ikäisenä murrosikä alkaa, menkää ite laulamaa miljoonien ihmisten eessä ja tienata, ei kovin monelta onnistu!! Justin tulee suomeen ja katotaan,niin monta ihmistä menee katsomaan. katotaan tulevaisuudessa nii Bieber tekee historiaa:)

    • Justiina Piipertäjä

      ´Se ei osaa ihan vaan tiedoks lukee suomalaisten kommentteja.
      Se on amerikkalainen, joka ei osaa suomea saati sitten lukea!
      Moni ei näköjään huomannu tota seikkaa. Mutta et voi väittää vastaan, että hän osaisin suomea.

      Sry äikänhiket, että jos tuli virheitä, en jaksa tarkistaa XD

      • 1#Belieber

        Joo tää palsta on jo vähän vanha mut ei voi mtn... Oon Belieber ja momet varmaan huokailee siel sillee "eikä", mut iham tosi täytyy itekki myöntää et oon ollu yhtä idiootti kun te jokkut vihaajat siel sil mä vihasin robinii ihan sairaasti, mut sit mä rupesin tykkää Bieberist vaikka kaikki meiän koulust inhos sitä. Sitku tykkäsin siit tosi paljon niinku nytkin nii mä luuin just näitä palstoja joissa haukutaan mm. Bieberiä ja mietin kuinka lapsellista se on. Ihan tosi mut häpeen sitä et vihasin robinii:DD Kuvitelkaa olin vaan nähny kuvia eli en ollu nähny sitä in real life ja silti vihasin sitä! Naurettavaa! Eikö? Lopetin tuon naurettavan touhun! Tossa joskus monta vuotta sitten joku oli kirjottanut että sittenkun Bieberin ääni madaltuu niin ketään ei enää kiinnosta. Päinvastoin! Bieber sai enemmän faneja sen kautta! Ja nyt kun hän on tulossa suomeen hän sai enemmän faneja sen takia. Justinilla on facebookissa noin 52 milj. tykkäystä ja yli 100 000 on suomalaisia. Kukaan ei varmaan lue tätä kommenttia mut ei se mitään ainakin saina avautua ajatuksella että joku lukee tätä! Muuten vielä katsoin joskus YouTubesta videon kun Justin lukee jtn kommenteja Youtubest niiku: Justin Bieber will die:) , I want to kill Justin!!! jne. ja Justin rupes itkee et kyl se niitä kommenteja lukee! Ennyt kyllä usko et se etsii jtn tällästä suomalaista palstaa, mutta kuitenkin. Kaikki on jo varmaan huomannukki niistä huhuista että se polttaa marihuanaa, näytti keskisormea paparazille ja että Justin uhkasi hakata paparazzin, mutta kukaan ei tiedä kuka Avalanna Routh tai että Justin lahjottaa paljon rahaa hyväntekeväisyyteen, sairaaloihin jne. tai että Justin ilahduttaa sen fanejaan? Kiitos kun luit tän kommentin loppuun!


      • Emotyttö_01
        1#Belieber kirjoitti:

        Joo tää palsta on jo vähän vanha mut ei voi mtn... Oon Belieber ja momet varmaan huokailee siel sillee "eikä", mut iham tosi täytyy itekki myöntää et oon ollu yhtä idiootti kun te jokkut vihaajat siel sil mä vihasin robinii ihan sairaasti, mut sit mä rupesin tykkää Bieberist vaikka kaikki meiän koulust inhos sitä. Sitku tykkäsin siit tosi paljon niinku nytkin nii mä luuin just näitä palstoja joissa haukutaan mm. Bieberiä ja mietin kuinka lapsellista se on. Ihan tosi mut häpeen sitä et vihasin robinii:DD Kuvitelkaa olin vaan nähny kuvia eli en ollu nähny sitä in real life ja silti vihasin sitä! Naurettavaa! Eikö? Lopetin tuon naurettavan touhun! Tossa joskus monta vuotta sitten joku oli kirjottanut että sittenkun Bieberin ääni madaltuu niin ketään ei enää kiinnosta. Päinvastoin! Bieber sai enemmän faneja sen kautta! Ja nyt kun hän on tulossa suomeen hän sai enemmän faneja sen takia. Justinilla on facebookissa noin 52 milj. tykkäystä ja yli 100 000 on suomalaisia. Kukaan ei varmaan lue tätä kommenttia mut ei se mitään ainakin saina avautua ajatuksella että joku lukee tätä! Muuten vielä katsoin joskus YouTubesta videon kun Justin lukee jtn kommenteja Youtubest niiku: Justin Bieber will die:) , I want to kill Justin!!! jne. ja Justin rupes itkee et kyl se niitä kommenteja lukee! Ennyt kyllä usko et se etsii jtn tällästä suomalaista palstaa, mutta kuitenkin. Kaikki on jo varmaan huomannukki niistä huhuista että se polttaa marihuanaa, näytti keskisormea paparazille ja että Justin uhkasi hakata paparazzin, mutta kukaan ei tiedä kuka Avalanna Routh tai että Justin lahjottaa paljon rahaa hyväntekeväisyyteen, sairaaloihin jne. tai että Justin ilahduttaa sen fanejaan? Kiitos kun luit tän kommentin loppuun!

        Eikö se JB voitais vaa jättää rauhaan eikä tehtäis palstoja joissa joko vingutaan siitä, ettei Justinia saa haukkua tai siitä, kuinka huono se on -..-

        Nobody gives a fuck!!!! Iha oikeest.


      • Srsly?

        Justiina Piipertäjä? Säälittävää...


    • Kartiotrolli

      Mä oon boy belieber

    • Kui joku avaa vuoden 2010 keskusteluja?

      Voi muuten sanoo, että Justin ei ole kovin mukava poika ainakaan uutisia lukiessaan, mutta eipä siitä sen enenpää. Ne tappamisjutut tosiaan on aika sekoiluu, koska jos sä saisit etees sidotun Justinin, kätees aseen ja luvattais ettei kukaan saa tietää, niin ei sulla oikeesti ois pokkaa tappaa sitä. Lisäksi kuolema ei ole ratkaisu.

      Onpas aikamoista paskaa täälläkin. Lähes kaikilta.

    • BELIEBER FOREVER<31

      Siis mistä voi kattoo videon ku Justin itkee niille kommenteille? Tai mikä sen videon nimi on? Voi raukkaa :(

    • Anonyymi

      Justin Bieber on todelline Nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe