Aurinkomatkoilla alkanut opashaku! Vink vink ;)
kauas pois lämpöön
6
597
Vastaukset
- paskaaaaaa
peruspalkka 1.100 € /kk ja kurssimaksu 600,00 €....vink vink. kuka vittu tolla liksalla lähtee katsomaan tyhmiä matkustajia "kauas pois lämpöön".
- rehber2010
Oisko täällä joku joka on ollut viime vuonna tuossa am:n haastattelussa??? Mitä siellä tapahtuu??? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista :)
- 35+
Minäkin haluaisin tietää vähän juttuja oppaana työskentelystä. Palkka kuulostaa huonolta mutta kun luin tuolta muualta kommentteja niin se osa mitä käteen jää kaikkien pakollisten kulujen jälkeen oli useimmilla paljon suurempi kun mitä palkkaa jää käteen suomesta. Syy siis se että työnantaja maksaa mm.asumisen. Ja paljon muuta riippuen toimistosta ja kohteesta. Ja jos lähtisin oppaaksi, laittaisin kämppäni vuokralle joten vielä siitäkin saisin vuokratuloja mukavasti palkan päälle. Mutta..Onko olemassa yläikärajaa oppaaksi hakeville??
- rehber2010/2
35+ kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää vähän juttuja oppaana työskentelystä. Palkka kuulostaa huonolta mutta kun luin tuolta muualta kommentteja niin se osa mitä käteen jää kaikkien pakollisten kulujen jälkeen oli useimmilla paljon suurempi kun mitä palkkaa jää käteen suomesta. Syy siis se että työnantaja maksaa mm.asumisen. Ja paljon muuta riippuen toimistosta ja kohteesta. Ja jos lähtisin oppaaksi, laittaisin kämppäni vuokralle joten vielä siitäkin saisin vuokratuloja mukavasti palkan päälle. Mutta..Onko olemassa yläikärajaa oppaaksi hakeville??
Ei ole mitään yläikärajaa, olen tavannut jopa yli 60v. oppaita. Kohteessa asutaan kuitenkin kimppakämpässä joten täytyy myös tulla hyvin toimeen eri ikäisten kanssa. Itse olen aloittanut oppaan työt yli 30v. ja edelleen haluan sillä tiellä jatkaa, on ehdottomasti elämäni parasta aikaa vaikka työ onkin raskasta se myös antaa paljon. :)
- Uiiiii
rehber2010/2 kirjoitti:
Ei ole mitään yläikärajaa, olen tavannut jopa yli 60v. oppaita. Kohteessa asutaan kuitenkin kimppakämpässä joten täytyy myös tulla hyvin toimeen eri ikäisten kanssa. Itse olen aloittanut oppaan työt yli 30v. ja edelleen haluan sillä tiellä jatkaa, on ehdottomasti elämäni parasta aikaa vaikka työ onkin raskasta se myös antaa paljon. :)
Onkohan tässä mikä aikataulu? Ei ollut mitään tietoa tuolla Aurinkomatkojen sivuilla. Eli koska niinku varsinainen työ sit alkais jos tänne sattuis pääseen??
- hamssu
Uiiiii kirjoitti:
Onkohan tässä mikä aikataulu? Ei ollut mitään tietoa tuolla Aurinkomatkojen sivuilla. Eli koska niinku varsinainen työ sit alkais jos tänne sattuis pääseen??
siistippä suomen kieltäsi tai et pääse yhtikäs minnekkään, niinku niinku...ja käy uudelleen am sivuilla, siellä on tasan tarkka aikataulu milloin alkaa ja päättyy ja miten työllistyt, ohhoijaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493979Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123621Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai492967Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122962Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1452551- 562309
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist231740"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1071465Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631344Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t391213