Savolainen blondi on niin kiero, että sillä on hiuksetkin ruskeat
Savolainen blondi
6
1617
Vastaukset
- Aika erikoista
Mutta onhan savossa, ottiatuota, näitä vaaleatukkasia. Mitäs se sellainen peli sitten on? Onko ne sitten siellä savossa kaikki jotenkin toistukkaisia? Mahtaako olla tuo sinun juttusi totta ollenkaan vaan ehkäpä vallan pikku huppelissa tehty ja ihan keksitty juttu.
- *RAUTANYRKKI*
tämä on vitsit-palsta
- siis tuo vitsi
*RAUTANYRKKI* kirjoitti:
tämä on vitsit-palsta
Jotta sitä mä tässä ehtoopuhteina aloin miettiä, että missäs se sun vastauksesi vitsi on? Jotta onkos sitä ollenkaan, eli onkos se kätketty sinne sanojen joukkoon ja vallan näkymättömällä musteella räntätty. Sitä minä tässä vaan.
- *RAUTANYRKKI*
siis tuo vitsi kirjoitti:
Jotta sitä mä tässä ehtoopuhteina aloin miettiä, että missäs se sun vastauksesi vitsi on? Jotta onkos sitä ollenkaan, eli onkos se kätketty sinne sanojen joukkoon ja vallan näkymättömällä musteella räntätty. Sitä minä tässä vaan.
no sehän on siellä ihan suoraan..ei kai se sentään millään salakoodikielellä ole...
- Totta
*RAUTANYRKKI* kirjoitti:
no sehän on siellä ihan suoraan..ei kai se sentään millään salakoodikielellä ole...
Nämä arvostelijat olivat maalaisjuntteja savolaisia joiden kaaliin eivät vitsit upoa!
- zipper
Totta kirjoitti:
Nämä arvostelijat olivat maalaisjuntteja savolaisia joiden kaaliin eivät vitsit upoa!
ymmärsit jutun..kiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601804
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231154- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711048viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023- 38865
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan35858