Savolainen blondi on niin kiero, että sillä on hiuksetkin ruskeat
Savolainen blondi
6
1637
Vastaukset
- Aika erikoista
Mutta onhan savossa, ottiatuota, näitä vaaleatukkasia. Mitäs se sellainen peli sitten on? Onko ne sitten siellä savossa kaikki jotenkin toistukkaisia? Mahtaako olla tuo sinun juttusi totta ollenkaan vaan ehkäpä vallan pikku huppelissa tehty ja ihan keksitty juttu.
- *RAUTANYRKKI*
tämä on vitsit-palsta
- siis tuo vitsi
*RAUTANYRKKI* kirjoitti:
tämä on vitsit-palsta
Jotta sitä mä tässä ehtoopuhteina aloin miettiä, että missäs se sun vastauksesi vitsi on? Jotta onkos sitä ollenkaan, eli onkos se kätketty sinne sanojen joukkoon ja vallan näkymättömällä musteella räntätty. Sitä minä tässä vaan.
- *RAUTANYRKKI*
siis tuo vitsi kirjoitti:
Jotta sitä mä tässä ehtoopuhteina aloin miettiä, että missäs se sun vastauksesi vitsi on? Jotta onkos sitä ollenkaan, eli onkos se kätketty sinne sanojen joukkoon ja vallan näkymättömällä musteella räntätty. Sitä minä tässä vaan.
no sehän on siellä ihan suoraan..ei kai se sentään millään salakoodikielellä ole...
- Totta
*RAUTANYRKKI* kirjoitti:
no sehän on siellä ihan suoraan..ei kai se sentään millään salakoodikielellä ole...
Nämä arvostelijat olivat maalaisjuntteja savolaisia joiden kaaliin eivät vitsit upoa!
- zipper
Totta kirjoitti:
Nämä arvostelijat olivat maalaisjuntteja savolaisia joiden kaaliin eivät vitsit upoa!
ymmärsit jutun..kiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799