Kokemuksia Aquaspa porealtaista?

kysyvä...

Onkohan jollakin kokemuksia kyseisen firman porealtaista?
Eivät ole ainakaan hinnalla pilattu mutta ovatko esim. suuttimet metallia vai muovia? Ja runko saniteettiakryyliä vai mitä?

71

7257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoja on

      Kierrä kaukaa. Meillä on pari vuotta vanha sellainen Aquaspa ja eivät löydä vara osia enää mistään kun tarvittaisiin katkaisin ja suuttimen reuna osia. Levittää vaan kättä että ei sitä mallia enää ole eikä vara osia

      • lisää

        Huollan heidän altaitaan,niin tarkennatko katkaisinta,heidän altaissa ei ole katkaisinta,kaikki toiminnot ovat käyttöpanelissa ja näitä löytyy varmasti.Lisäksi löytyy heti hyllystä jokainen suutin.Runko on lasikuitua ja terästä,pinta läpivärjättyä saniteettiakryyliä.Pohjissa pääasiassa messinkisuuttimet,pienemmät suuttimet messsinkiä/muovia ja isommat jettisuuttimet muovia.Vinkiksi,että ulkoporealtaissa ei ole käytetty enää pitkiin aikoihin metallisuuttima ja ovat teknisesti valovuoden edellä sisäaltaita.


      • ehdotus
        lisää kirjoitti:

        Huollan heidän altaitaan,niin tarkennatko katkaisinta,heidän altaissa ei ole katkaisinta,kaikki toiminnot ovat käyttöpanelissa ja näitä löytyy varmasti.Lisäksi löytyy heti hyllystä jokainen suutin.Runko on lasikuitua ja terästä,pinta läpivärjättyä saniteettiakryyliä.Pohjissa pääasiassa messinkisuuttimet,pienemmät suuttimet messsinkiä/muovia ja isommat jettisuuttimet muovia.Vinkiksi,että ulkoporealtaissa ei ole käytetty enää pitkiin aikoihin metallisuuttima ja ovat teknisesti valovuoden edellä sisäaltaita.

        Sinulle joka kerroit,että meillä levitellään käsiä,kun varaosia kysellään.Toimita minulle ostokuitti tai tietosi,niin etsin itse kuitin.Mikäli allas on meidän maahantuoma ja varaosia ei löydy 48 tunnin kuluessa,annan sinulle uuden samanlaisen tai vastaavan porealtaan ilmaiseksi.

        Terveisin,
        Jarno Saarinen
        Aqua Spa OY


      • Kiitos jo etukäteen
        ehdotus kirjoitti:

        Sinulle joka kerroit,että meillä levitellään käsiä,kun varaosia kysellään.Toimita minulle ostokuitti tai tietosi,niin etsin itse kuitin.Mikäli allas on meidän maahantuoma ja varaosia ei löydy 48 tunnin kuluessa,annan sinulle uuden samanlaisen tai vastaavan porealtaan ilmaiseksi.

        Terveisin,
        Jarno Saarinen
        Aqua Spa OY

        Jarmo 4 kuukautta mennyt ja sinä olet hoitanut, milloin tuot altaan .


      • Odottavan aika on
        Kiitos jo etukäteen kirjoitti:

        Jarmo 4 kuukautta mennyt ja sinä olet hoitanut, milloin tuot altaan .

        Mekin yhä odottellaan...saakohan sieltä rahojaan takaisin?


      • kuinka edetään
        Odottavan aika on kirjoitti:

        Mekin yhä odottellaan...saakohan sieltä rahojaan takaisin?

        Asian käsittelyä helpottaisi huomattavasti jos ottaisitte yhteyttä. Nimimerkit kuitenkin harvemmin ostavat altaita.


      • talvi tulossa
        kuinka edetään kirjoitti:

        Asian käsittelyä helpottaisi huomattavasti jos ottaisitte yhteyttä. Nimimerkit kuitenkin harvemmin ostavat altaita.

        Totta koska odotetaan vieläkin vastausta. Harvinaisen huonoa toimintaa.


      • Mitä ja kenelle
        talvi tulossa kirjoitti:

        Totta koska odotetaan vieläkin vastausta. Harvinaisen huonoa toimintaa.

        Niin, on todellakin mahdoton hoitaa asiaa jos ei tiedä mitä hoitaa ja kenelle. Keskustelupalstoissa on paljon hyvääkin, mutta esimerkiksi tämänkin asian korjaaminen on mahdotonta vain kirjoittelemalla tällä palstalla ja ottamatta yhteyttä allekirjoittaneeseen jotta saataisiin asia kuntoon.

        Meilläkin on vain ihmisiä töissä ja asia on voinut jäädä myös hoitamatta tai on tapahtunut jotain muuta. Näin nämä asiat ei kuitenkaan selviä.

        Terveisin,
        Jarno Saarinen
        Aqua Spa OY
        Puh: 0400-317633


      • Niklas Kemiöstä
        ehdotus kirjoitti:

        Sinulle joka kerroit,että meillä levitellään käsiä,kun varaosia kysellään.Toimita minulle ostokuitti tai tietosi,niin etsin itse kuitin.Mikäli allas on meidän maahantuoma ja varaosia ei löydy 48 tunnin kuluessa,annan sinulle uuden samanlaisen tai vastaavan porealtaan ilmaiseksi.

        Terveisin,
        Jarno Saarinen
        Aqua Spa OY

        Jarno älä väitä että saat varaosia hankittua nopeasti minä odotin uutta pumppua uima altaaseen 1.5 vuotta siinä kerkesi olla kaksi talvea joten sekään ei kelpaa selitykseksi että olisi kiire kesäaikana . Uusi pumppu kun vihdoinkin tuli niin siinä meni laakerit yhden kesän jälkeen ja silloin herra Jarno vaan levitti kädet että ha ha nyt on takuu mennyt umpeen 2 vuotta.Joten älä ole ylimielinen ja kehu itteesi täällä palstoilla jos ei todellisuudessa pystyy hoitamaan asiat niin kun kuulu


      • pahpoittelen
        Niklas Kemiöstä kirjoitti:

        Jarno älä väitä että saat varaosia hankittua nopeasti minä odotin uutta pumppua uima altaaseen 1.5 vuotta siinä kerkesi olla kaksi talvea joten sekään ei kelpaa selitykseksi että olisi kiire kesäaikana . Uusi pumppu kun vihdoinkin tuli niin siinä meni laakerit yhden kesän jälkeen ja silloin herra Jarno vaan levitti kädet että ha ha nyt on takuu mennyt umpeen 2 vuotta.Joten älä ole ylimielinen ja kehu itteesi täällä palstoilla jos ei todellisuudessa pystyy hoitamaan asiat niin kun kuulu

        Pumppu on ostettu 2010 ja nyt vuosi on 2014. Valmistaja antaa pumpulle 2 vuoden takuun. Takuutahan ei anna jälleenmyyjä vaan valmistaja joka sitten antaa uudet osat jälleenmyyjälle. Tämä toimittaa asiakaalle. Valmistajat ei tänä päivänä myöskään anna varastoon osia vaan toimittavat aina reklamaation mukaan.

        Pahoittelen mutta tähän emme muutosta saa vaikka kuinka haluaisimme. Me annamme miellelään osia vaikka 5 vuoden päästä, mutta olisi kestämätöntä maksaa varaosat itse.


      • Niklas Kemiöstä
        pahpoittelen kirjoitti:

        Pumppu on ostettu 2010 ja nyt vuosi on 2014. Valmistaja antaa pumpulle 2 vuoden takuun. Takuutahan ei anna jälleenmyyjä vaan valmistaja joka sitten antaa uudet osat jälleenmyyjälle. Tämä toimittaa asiakaalle. Valmistajat ei tänä päivänä myöskään anna varastoon osia vaan toimittavat aina reklamaation mukaan.

        Pahoittelen mutta tähän emme muutosta saa vaikka kuinka haluaisimme. Me annamme miellelään osia vaikka 5 vuoden päästä, mutta olisi kestämätöntä maksaa varaosat itse.

        elikkä teidän mielestä on ok että siinä menee 1.5 vuotta ennen kun hoidatte reklamaatioita ,Hurjan hyvä palvelua


      • Niklas Kemiöstä
        pahpoittelen kirjoitti:

        Pumppu on ostettu 2010 ja nyt vuosi on 2014. Valmistaja antaa pumpulle 2 vuoden takuun. Takuutahan ei anna jälleenmyyjä vaan valmistaja joka sitten antaa uudet osat jälleenmyyjälle. Tämä toimittaa asiakaalle. Valmistajat ei tänä päivänä myöskään anna varastoon osia vaan toimittavat aina reklamaation mukaan.

        Pahoittelen mutta tähän emme muutosta saa vaikka kuinka haluaisimme. Me annamme miellelään osia vaikka 5 vuoden päästä, mutta olisi kestämätöntä maksaa varaosat itse.

        elikkä teidän mielestä on ok että siinä menee 1.5 vuotta ennen kun hoidatte reklamaatioita ,Hurjan hyvä palvelua


      • idioottii
        Niklas Kemiöstä kirjoitti:

        elikkä teidän mielestä on ok että siinä menee 1.5 vuotta ennen kun hoidatte reklamaatioita ,Hurjan hyvä palvelua

        Onko sinulla jäänyt lääkkeet ottamatta vai oletko muuten tyhmä?. Ihme kun Suomessa joku vielä jaksaa olla yrittäjä.


      • Niklas Kemiöstä
        idioottii kirjoitti:

        Onko sinulla jäänyt lääkkeet ottamatta vai oletko muuten tyhmä?. Ihme kun Suomessa joku vielä jaksaa olla yrittäjä.

        laita viesti vaan ihan omalla nimellä ,mun mielestä mahdolliset asiakkaat täytyy saada tietää miten reklamaatiot hoidetaan.Se ei ole myyjän vika jos tuotteessa on joku virhe mutta se on että myyjä ei viitsi hoitaa asiat kun tulee joku virhe.Jos tämäkin asia olisi hoidettu niin kuin laki vaati niin mulla ei olisi mitään valitettavaa,mutta haukkua täällä tyhmäksi niin se on lapsellista.


      • Niklas Kemiöstä
        Niklas Kemiöstä kirjoitti:

        laita viesti vaan ihan omalla nimellä ,mun mielestä mahdolliset asiakkaat täytyy saada tietää miten reklamaatiot hoidetaan.Se ei ole myyjän vika jos tuotteessa on joku virhe mutta se on että myyjä ei viitsi hoitaa asiat kun tulee joku virhe.Jos tämäkin asia olisi hoidettu niin kuin laki vaati niin mulla ei olisi mitään valitettavaa,mutta haukkua täällä tyhmäksi niin se on lapsellista.

        ihan kuten arvasin ,ei uskalla käyttää oma nimeä,jotkut sopii yrittäjäksi ja toiset ei.


      • asiallisesti
        Niklas Kemiöstä kirjoitti:

        ihan kuten arvasin ,ei uskalla käyttää oma nimeä,jotkut sopii yrittäjäksi ja toiset ei.

        Hyvä Niklas,

        Ihmiset voivat olla asioista eri mieltä ja hyvä näin. Minä en kirjoita nimimerkin takana tai missään nimessä ala haukkumaan ihmisiä tai asiakkaita keskustelupalstoilla. Edellä olevan kirjoituksen tapaiset haukkumiset eivät edistä kenenkään asiaa.

        T:Jarno


      • Niklas Kemiöstä
        asiallisesti kirjoitti:

        Hyvä Niklas,

        Ihmiset voivat olla asioista eri mieltä ja hyvä näin. Minä en kirjoita nimimerkin takana tai missään nimessä ala haukkumaan ihmisiä tai asiakkaita keskustelupalstoilla. Edellä olevan kirjoituksen tapaiset haukkumiset eivät edistä kenenkään asiaa.

        T:Jarno

        no kysyn uudestaan sitten että onko sinun mielestä ok että menee 1.5 vuotta ennen kun saadaan takuu asioita hoidettu niin kun teillä näköjään kestää? en usko että sinäkään ole sitä mieltä että hoiditte asian niin kuin pitäisi


      • asiallisesti 2
        Niklas Kemiöstä kirjoitti:

        no kysyn uudestaan sitten että onko sinun mielestä ok että menee 1.5 vuotta ennen kun saadaan takuu asioita hoidettu niin kun teillä näköjään kestää? en usko että sinäkään ole sitä mieltä että hoiditte asian niin kuin pitäisi

        On, koska halusit itse pumpun seuraavalle kesälle. Tarjosin sinulle nyt uuden pumpun 50% alennuksella ja näin olisin myynyt sen tappiolla. tehtaat ovat takuiden kanssa jäykkiä ja ei tämä tästä muuksi muutu. Emme voi omalla kustannuksella venyttää takuita ja maksaa niitä itse. En ole yrityksen omistaja, mutta tiedän ettei tämä mikään kultakaivos ole, hyvä kun kaikki elantomme saamme.

        T:Jarno


      • Niklas Kemiöstä
        asiallisesti 2 kirjoitti:

        On, koska halusit itse pumpun seuraavalle kesälle. Tarjosin sinulle nyt uuden pumpun 50% alennuksella ja näin olisin myynyt sen tappiolla. tehtaat ovat takuiden kanssa jäykkiä ja ei tämä tästä muuksi muutu. Emme voi omalla kustannuksella venyttää takuita ja maksaa niitä itse. En ole yrityksen omistaja, mutta tiedän ettei tämä mikään kultakaivos ole, hyvä kun kaikki elantomme saamme.

        T:Jarno

        niin kesälle 2011 EIKÄ 2012 .Ja miksi antaisin teille ennemmän rahaa kun myytte vaan huonoa tavaraa? ostin sitten muualta uuden pumpun ja se saapui kahdessa päivässä ja se on nyt toiminut yli vuoden elikkä kohta yhtä kauan kun teiltä saamani kaksi pumppua,ja siiheen voit luottaa että minä puhun vaikka sitten yrität pelotella asianajajilla,koska minun mielestä ihmisillä on oikeus tietää millainen palvelu ne saavat sen jälkeen kun ne on maksanut.


      • asialliseti 3
        Niklas Kemiöstä kirjoitti:

        niin kesälle 2011 EIKÄ 2012 .Ja miksi antaisin teille ennemmän rahaa kun myytte vaan huonoa tavaraa? ostin sitten muualta uuden pumpun ja se saapui kahdessa päivässä ja se on nyt toiminut yli vuoden elikkä kohta yhtä kauan kun teiltä saamani kaksi pumppua,ja siiheen voit luottaa että minä puhun vaikka sitten yrität pelotella asianajajilla,koska minun mielestä ihmisillä on oikeus tietää millainen palvelu ne saavat sen jälkeen kun ne on maksanut.

        Hyvä Niklas,

        Emme ole kumpikaan puhuneet asianajajista ja minusta tässä puhutaan kuitenkin niin pienistä summista/asiasta, että ei ole tarvettakaan. Hyvä, että sait uuden pumpun ja minun puolesta tämä asia on nyt loppuun käsitelty. Hyvää kesän jatkoa.

        T:Jarno


      • Niklas Kemiöstä
        asialliseti 3 kirjoitti:

        Hyvä Niklas,

        Emme ole kumpikaan puhuneet asianajajista ja minusta tässä puhutaan kuitenkin niin pienistä summista/asiasta, että ei ole tarvettakaan. Hyvä, että sait uuden pumpun ja minun puolesta tämä asia on nyt loppuun käsitelty. Hyvää kesän jatkoa.

        T:Jarno

        kyllä sinä sanoit sähköpostissa. Ja jos tämä on niin pieni summa sulle niin voisit sitten sen hyvittää mulle ja näyttää että teilläkin asiakkaat on tärkeitä myös sen jälkeen kun ne on maksanut.Et näköjään ymmärrä että sinä lupasit järjestää uuden osan syksyllä 2010 jotta saisin pumpun korjattu mutta osa ei koskaan tullut ei 2010 eikä 2011 mikä johti siihen että pumppu hajosi kokonaan .Vasta 2012 sain uuden pumpun monen monen yhteydyenottojen jälkeen ja kun siihen tuli laakerivika parin kuukauden jälkeen niin kahden vuoden takuu oli kuulemma mennyt umpeen. Voisit edes olla rehellinen ja myöntää virheesi.


      • Niklas Kemiöstä
        Niklas Kemiöstä kirjoitti:

        kyllä sinä sanoit sähköpostissa. Ja jos tämä on niin pieni summa sulle niin voisit sitten sen hyvittää mulle ja näyttää että teilläkin asiakkaat on tärkeitä myös sen jälkeen kun ne on maksanut.Et näköjään ymmärrä että sinä lupasit järjestää uuden osan syksyllä 2010 jotta saisin pumpun korjattu mutta osa ei koskaan tullut ei 2010 eikä 2011 mikä johti siihen että pumppu hajosi kokonaan .Vasta 2012 sain uuden pumpun monen monen yhteydyenottojen jälkeen ja kun siihen tuli laakerivika parin kuukauden jälkeen niin kahden vuoden takuu oli kuulemma mennyt umpeen. Voisit edes olla rehellinen ja myöntää virheesi.

        no toivottavasti uima-altaan ostajat näkevät tämän ennen kuin ostavat koska tämä firma ei välitä yhtään asiakkaasta sen jälkeen kun tavara on maksettu.Hyvää yritys tekee kaikkeensa että myöskin ikävät asiat kuten reklamaatiot hoidetaan kuten pitää.Kuten täällä on tullut esille jo useammasta asiakkailta niin hommat ei luistaa ja vaan luvataan ja kehutaan kuinka hyviä ja nopeita ovat, jos asia olisi näin niin ei olisi näitä valituksia ,kaikki sen ymmärtää että jotain voi hajota tai lakkaa toimimasta mutta ne asiat täytyy hoitaa niin että kukaan ei kärsii, niin että en missään nimessä suosittele tätä kauppaa kenellekään vaan ostakaa ne altaat muualta niin säästytte monista ongelmista.


      • kiitos!
        Niklas Kemiöstä kirjoitti:

        no toivottavasti uima-altaan ostajat näkevät tämän ennen kuin ostavat koska tämä firma ei välitä yhtään asiakkaasta sen jälkeen kun tavara on maksettu.Hyvää yritys tekee kaikkeensa että myöskin ikävät asiat kuten reklamaatiot hoidetaan kuten pitää.Kuten täällä on tullut esille jo useammasta asiakkailta niin hommat ei luistaa ja vaan luvataan ja kehutaan kuinka hyviä ja nopeita ovat, jos asia olisi näin niin ei olisi näitä valituksia ,kaikki sen ymmärtää että jotain voi hajota tai lakkaa toimimasta mutta ne asiat täytyy hoitaa niin että kukaan ei kärsii, niin että en missään nimessä suosittele tätä kauppaa kenellekään vaan ostakaa ne altaat muualta niin säästytte monista ongelmista.

        onneksi huomasin tämän koska olemme ostamassa uima allasta ja vertaillut eri myyjien tarjontaa ja koska en itse pysty paljon tekemään niin huomaan tästä että ei kannata ainakaan aquaspalta ostaa jos sattuisi tulla joku ongelma , olen myös kysynyt monilta joka on ostanut uimari.net altaita ja ne on yllättävän tyytyväisiä ollut tuotteisiin ja palveluun. Kiitos Niklas hyvä että saa tämmöistä tietoa ennen ostoa.


      • pettynyt 2
        Kiitos jo etukäteen kirjoitti:

        Jarmo 4 kuukautta mennyt ja sinä olet hoitanut, milloin tuot altaan .

        niin se on tämän firman toimintatapa että jos tule ongelmia niin ne ei niille kuulu, lupaavat ja uhkailevat mutta siihen se jää.


      • Niklas Kemiöstä
        kiitos! kirjoitti:

        onneksi huomasin tämän koska olemme ostamassa uima allasta ja vertaillut eri myyjien tarjontaa ja koska en itse pysty paljon tekemään niin huomaan tästä että ei kannata ainakaan aquaspalta ostaa jos sattuisi tulla joku ongelma , olen myös kysynyt monilta joka on ostanut uimari.net altaita ja ne on yllättävän tyytyväisiä ollut tuotteisiin ja palveluun. Kiitos Niklas hyvä että saa tämmöistä tietoa ennen ostoa.

        toivotaan että kukaan muukaan ei osta heiltä niin ehkä ne sitten oppii että myös vanhat asiakkaat on myös tärkeitä . Edellinen kommenttini poistettiin missä suosittelin uimarit eikä tämä firma .


      • uimari£
        kiitos! kirjoitti:

        onneksi huomasin tämän koska olemme ostamassa uima allasta ja vertaillut eri myyjien tarjontaa ja koska en itse pysty paljon tekemään niin huomaan tästä että ei kannata ainakaan aquaspalta ostaa jos sattuisi tulla joku ongelma , olen myös kysynyt monilta joka on ostanut uimari.net altaita ja ne on yllättävän tyytyväisiä ollut tuotteisiin ja palveluun. Kiitos Niklas hyvä että saa tämmöistä tietoa ennen ostoa.

        Samaan tulokseen tulin itsekin tämän viestiketjun luettuani, että ostan altaani muualta. Täältä lähtee myös kiitokset Niklakselle =)


      • Surkeeta
        uimari£ kirjoitti:

        Samaan tulokseen tulin itsekin tämän viestiketjun luettuani, että ostan altaani muualta. Täältä lähtee myös kiitokset Niklakselle =)

        Kesä 2016 lähestyy....Tuntematta ollenkaan Niklasta Kemiöstä tai uimari£ tai muitakaan...niin aivan samanlaista kommenttia olen kuullut minäkin: palvelutaso on todella huonoa! Osien hajoamisen ymmärtää ja takuuajan umpeutumisen, mutta kun toimituksissa on puutteita "...joo ei siä oo niitä...", ohjeet on huonot "mee ny kattoo netistä..siä ne o..". Tai "sää oot ny eka joka valittaa.." tai muuta kökköä. Eli ei ole todellakaan halua minkäänlaiseen jälkipalveluun. Tuttu, joka vuosi sitten osti niiltä altaan sanoi, että vaiva ja harmi, jonka Aquaspa kokonaisuutena tuottaa on niin suuri, että kannattaa maksaa huomattavasti enemmän jollekin asialliselle allastoimittajalle. Halvalla ei saa hyvää... kannattaa ostaa muualta.


      • pettynyt

        Ostin Altaan 2015.. syksyllä...Ja Altaan valot toimi n.6kk Sitten.. Pari kertaa/kk Soittelin uusia valojuttuja ..Ledimuuntajaa...Lupasi kohta Lähettää..Kun saavat Tilaukset Valmiiksi... ettei yhtä osaa Tilaa...kerrallaan huh..huh! No.Loppujen Lopuksi soitin..Nordicpool huoltoon..2017 Joulukuussa..Kun ei Valot kunnossa reilu n1.6v.. Ottivat Hyvin vastaan ym ja Lähettivät jo viikon aikana...! Ja Tänään vasta Yritettiin vaihtaa....MUT SEKIN KYLMÄJUOTETTU..kuten Entinenkin!..Ja Altaan.. Johtosarjat 0.025mm ohkaisia Puhelin johtoja.. mihin vaikea liittää..Yritettiin tänään..ja Huomenna asennus jatkuu kun sähkömies korjaa&Juottaa osat kiinni et toimis valot Altaassa...Kyllä täytyy Ihmetellä Kuinka Ohkaisilla Johdoilla Ledi valot asennettu..ym.Ja Muuntaja tehty heiveröisesti&Juotettu osat kiinni...En Usko Et Voin Suositella Allasfirmaa Jatkossa...Luulisin et Osat&huollot takuut ym Hoituu Isommilla Firmoilla...Paremmin&Helpommin&Nopeammin ym..kuten Pitäisi..!


    • mieskylpijä

      Mahtavuutta!

      Hyvää jälkimarkkinointia Aqua Spa Oy, näin saatiin mustamaalaajalle jauhot suuhun.

    • Allaspumppu

      Tämä ei suoranaisesti kuulu kategoriaan poreallas, mutta haluan kertoa Omat kokemukseni kyseisestä yrityksestä(Aquaspa):

      Pyysin tarjouksen kokonaisvaltaisesta allaslaitteistosta peitteineen yms.. ko.yrityksestä. Kävin paikanpäällä kysyäkseni hintoja ja tutustuakseni tuotteisiin, joka osottaitui täysin turhaksi reissuksi, sillä en saanut hintoja ja oikeastaan en mitään kättä pidempää tällä reissullani.

      Ottivat yhteystietoni ja lupasivat palata asiaan seuraavana päivänä kun "oikea henkilö" on paikalla, joka tietää allaslaitteista. Jäin odottamaan...

      Koskaan tätä soittoa en heiltä saanut. Viikon odottelun jälkeen soitin heille kysyäkseni, että missä tarjous viipyy. Selittivät lomien sekoittaneen hieman, joten annoin ymmärrystä. Pyysivät lähettämään tarjouspyynnön sähköpostitse, jonka tein pyynnöstä.

      Tarjoukseni koski kuitenkin tuhansien eurojen allaslaitteita, joka mielestäni ei ole mitään pikkurahaa. Aquaspasta vastausta en koskan saanut. Onneksi on olemassa muitakin alan yrityksiä, jotka panostavat hieman enemmän asiakaspalveuun.

      Pettyneenä Aquaspaahan tilasin tuotteeni kilpailevasta yrityksestä, joka toimi todella mallikkaasti ja sainkin tilaamani tuotteet kottin kuljetettuna parin päivän sisällä hyvän puhelintuen saattelemana.

      Aquaspa taas ei vakuuttanut ainakaan minua millään tasolla. En voi suositella!

      Jälkimarkkinointi ei tässä paljoa enää auta...kaupat menivät jo muualle.

      • tyytyväisiä

        Kyllä se on sama kaikissa uima-allas liikkeissä kesällä(kokemusta on). Henkilökuntaa ei riitä sesonkiaikana, kun kesä on niin lyhyt ja kaikkia pitäisi palvella. Henkilökuntaa ei voida palkata enempää muutaman kuukauden takia. Aqua Spassakin on vain yksi uima-altaiden asentaja ja eihän yksi mies joka hommaan repeä. Ostin heiltä lasikuitualtaan tänä kesänä ja olen todella tyytyväinen.


    • Jarno lupaa mutta ei

      Meillä on ollut ongelma ja eivät pysty hoitamaan, soitin tänään valmistajan toimitusjohtajalle ja pyysin vaihtamaan heidät toiseen myyjään.
      Katsotaan nyt tapahtuuko mitään.

      • 10 vuoden kokemus

        Selvitätkö minulle mitä en pysty hoitamaan?. Voimme selvittää keskenämme tai tämän palstan välityksellä. Mielestäni porealtaassa/altaassa ei voi olla sellaista vikaa mitä en pysty korjaamaan.

        T:Jarno/Aqua Spa OY


      • kokemus edelleen.
        10 vuoden kokemus kirjoitti:

        Selvitätkö minulle mitä en pysty hoitamaan?. Voimme selvittää keskenämme tai tämän palstan välityksellä. Mielestäni porealtaassa/altaassa ei voi olla sellaista vikaa mitä en pysty korjaamaan.

        T:Jarno/Aqua Spa OY

        Toivon todella että toimitusjohtaja jolle soitit ottaa minuun yhteyttä. Olen 100% varma, että vikamme ei ole yrityksessämme tai työntekijöissämme. Minä myös otan sinuun hetimiten yhteyttä kun tämän puhelun saan.

        T:Jarno


      • Lupauksia lupauksia
        kokemus edelleen. kirjoitti:

        Toivon todella että toimitusjohtaja jolle soitit ottaa minuun yhteyttä. Olen 100% varma, että vikamme ei ole yrityksessämme tai työntekijöissämme. Minä myös otan sinuun hetimiten yhteyttä kun tämän puhelun saan.

        T:Jarno

        Kokemuksesta voi sanoa, että Jarno et vastaa viesteihin.


      • Vastaamaan yrittänyt
        Lupauksia lupauksia kirjoitti:

        Kokemuksesta voi sanoa, että Jarno et vastaa viesteihin.

        Mihinkä olet viestin jättänyt, kun ei minulle ole tullut?


    • oikeasti tyytyväinen

      Ilmeisesti kilpailijat mollaavat ko. yritystä mutta Cal spa altaat ovat oikeasti hyviä ja myös palvelu Aquaspa yrityksessä ollut ammattitaitoista.
      Itse hankin heiltä Cal spa Genesis 730L altaan ja kyllähän on kylvetty. Allas toiminut ilman moitteita ja altaan poreet juuri sopivan voimakkaita vaikka ovat toki säädettävissä. Itse käytän Jarnon suosituksesta Aqua finesse vedenhoitoainetta ja homma toimii kuin bläkki. PS. Voin todella suositella !

      • k

        Meille tulossa myös Cal Spasin ulkoporeallas Aquaspalta. Kovat on odotukset.
        Kokemuksia voi lukea täältä, kunhan allas pitäisi saapua parin viikon sisällä.
        unelmienurpola.blogspot.fi


    • Aquaspa toimitusaika

      Joko allas on saapunut?

      • poreita Oulussa

        En suosittele aqua spa:ta kenellekkään. Kiertäkäkää kaukaa. Tilasimme ulkoporeammeen elokuussan 2013 suolapuhdistusjärjestelmällä. Tällainen se ei kuitenkaan ollut ja iho-ongelmaisina altaasta ei ole meille mitään iloa. Olemme soitelleet ja laittaneet sähköpostia ko. firmaan, mutta mitään ei todellakaan tapahdu. Uskomatonta toimintaa, nyt olemme palkanneet juristin hoitamaan homman loppuun.


    • turhautunut2

      Ei kannata. Asiakaspalvelu on todella töykeää. Yleensä ongelmatilanteissa vastataan asiakkaalle: pahoittelen, hoidamme asian pikimmiten kuntoon. Mutta näillä tyypeillä vastaus on, että "emmää ainakaan sinne kerkee" Aivan käsittämätöntä touhua ja kiukku nousee kun joutuu näiden herrojen kanssa puhelimeen. Ja kyllä, asiakaspalautetta on annettu suoraan heille, mutta eipä se paljon näiden kanssa auta.

    • Kellillinen

      Alkaa olla hieman Ultimaten makua tuotteissakin. Niitä kyllä riittää..
      Takuu altaissa on kuitenkin vain 1 vuosi, samalla kaupataan vuoden lisätakuuta lisähinnalla ??? Kokonaistakuu siis vain 2 vuotta max ?! Alkaa kellot kilkattaa.

    • Älyhooi

      Miten takuuaika viittaa Ultimateen?. Onko kaikki yritykset Ultimateja jotka eivät anna vähintään 2 vuoden takuuta tuotteelle?. Nyt sitten esim. K-ryhmä ja S-ryhmäkin kuuluvat samaan sakkiin?

    • KaupanalaOnPalveluala

      Älkää ostako täältä mitään! Tuotetiedot verkkokaupassa aivan muuta kuin todellisuus, asiakaspalvelua ei käytännössä ole vaan valehdellaan ja v..tuillaan asiakkaalle. Toimituksen lähtevät vain kerran kuukaudessa jos silloinkaan. Vaikka hinta houkuttelisi kierrä kaukaa!!!

    • PENAZU

      Älkää ostako ikinä yhtään mitään täältä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Meillä amme ollut rikki neljä kuukautta.
      Maileihin ei vastata mitään.
      Puhelimella jos sattuu saamaan kiinni niin he pyytävät asiaksta kokeilemaan kaikkea mikä ei tietenkään auta mitään. Näin pelaavat vain aikaa ja lykkäävät korjauskäyntiä. "Korjaaja käynyt kolme kertaa mutta ei osaa sitä korjata". Joka kerta puhelimessa tulee uusia ohjeita mitä pitää itse koittaa.
      Koitan saada kuluttajaviranomaisilta apua kaupan purkuun.
      KIERTÄKÄÄ SIIS KAUKAA!

      • PENAZU

        En ole kilpailija. Voin antaa halunneille puhelinnumeroni niin voitte soittaa. Voi tota toimimatonta allasta tulla Espooseen katsomaankin!
        KIERTÄKÄÄ KAUKAA!!


      • Luokatonta
        PENAZU kirjoitti:

        En ole kilpailija. Voin antaa halunneille puhelinnumeroni niin voitte soittaa. Voi tota toimimatonta allasta tulla Espooseen katsomaankin!
        KIERTÄKÄÄ KAUKAA!!

        Samat kokemukset myös täällä. Aivan umpisurkeaa toimintaa. Ja olen muiltakin kuullut aivan samaa viestiä tästä firmasta. On kyllä tosi ihmeellistä, että vielä 2010 luvulla on olemassa yrityksiä, joilla on varaa kohdella asiakkaita näin?! Kymppitonni meni hukkaan...


    • Calspas

      Sama täällä, ei vastata puhelimeen, ei meileihin. Taitaa firma olla konkurssikypsä, verottajan tietojen mukaan verovelkaa on yli 10.000,00 euroa ja poistettu myös ennakkoperintärekisteristä. Joten älkää laittako rahojanne tämän firman tuotteisiin.

    • Koijjareita

      Katsokaapa netistä kyseisen firman kotisivua ja koettakaa löytää myymälän sijainti....eipä löydy. Ei löydy kuin yksi puhelinnumero, johon ei vastata.

      • Tarkemminkatsoa

        No., kyllä minä löysin ihan yhteystiedot kohdasta.


    • blade_997

      olen nyt oddottanut 1 viiko että mun tilaus käsitellään,mutta ei mitään tapahtuu!
      olen yrittänyt lähettää pari viestit asiakaspalvelu, mutta ei vastaa...tavart on jo maksettu...toimitusaika kotisivulla on 2-7 päivää, no ehkä ei!
      toivottavasti ainakin saan rahat takaisin jos ei mitään tapahtuu lähipäivänä..
      ei enää tilaa jotakin aquaspasta

      • Blade_997

        No,tavarat postiin, kesti melkein kaksi viikkoa ennen käsittely.. Asiakaspalvelu on niin huono kun en sai yhtään mitään vastauksia.. Yritin soittaa ja viesti ja sposti, mutta ei mitään.. En voi suositella aquaspa


      • blade_997

        tavararat ei on tullut vielä, sain seuranta nummero, mutta tuo paketti ei on vielä tullut postiin...ho ho mikä firma


    • onsejoonäinjees
    • beethooven

      Jos se on vielä niitä lasikuitu ammeita niin njet ja harasoo. Kyllä oikea ruotsalainen marmoriamme sentään on jotain ihan muuta kuitenkin yleensä.

    • porealtaat

      Ovat jo auttamattomasti out!

    • Mökkiallas

      Ostimme Greta uima-altaan Aqua spasta. Allas laitettiin talviteloille viimesyksynä ohjeiden mukaan. Keväällä kun allasta jälleen katsottiin, allas oli tyhjentynyt täysin. Aqua spa pyysi valokuvia altaasta ja mahdollisesta vuotokohdasta. Allas olisi pitänyt saada takuuseen. Aqua spa kuitenkin totesi että allas on itse rikottu? Altaan muvipussissa oli kuitenkin selkeitä saumakohtien vuotoja ja tuhansia litroja vettä oli talven aikana valunut maahan. Mitään korvausta vuodoista ei saatu. Allas oli täysin kertakäyttö tavaraa. Alunperinkin altaan ja altaaseen tilattujen tavaroiden toimituksessa oli runsaasti ongelmia. Asiakas palvelu on ollut ala-arvoista alusta lähtien! Missään tapauksessa en suosittele😡😡😡

    • Riittinyt

      Siis TODELLAKIN SURKEEAA PALAVELUA! Vastaan millon huvittaa tai ei vastat olenkaan! Luvataan toimittaa mutta ei toimiteta. Taitaa tämä firma vedellä viimmesiä.
      Elkää vain kukaan sortuko kyseisen firman palveluja käyttämään. Löytyy samoja tuotteita myyviä, samaan hintaan yrtityksiä joista saa vielä palveluaki.

    • Surkeaa

      Tilannut tuotteen 10.6.2016 tuote maksettu mutta tuotetta ei ole tullut:( Et hienoa toimintaa... Älkää tilatko!!!!!

    • Surkeaa

      Juuri täytetty rikosilmoitus kun ei rahoja palautettu pyynnöistä huolimatta!!!!!!

    • voimorjens

      ÄLKÄÄ ASIOIKO TÄÄLLÄ!
      Maksettua tuotetta odotettu jo reilu kuukausi sovitun toimitusajan jälkeen. JOS vastaisivat yhteydenottoihin niin peruisin koko tilauksen. Täysin onnetonta toimintaa!
      Ei kyllä voi enää montaa viikkoa olla pystyssä kun tämä on toimintatapa.
      Jos olette jotain tilanneet niin perukaa ne ihmeessä. Ei tämän puljun kanssa mene kuin herrrrrmot!!

    • uimapelle

      kiertäkää todellakin kaukaa tämä yritys, ei lähetä tavaraa vaikka väittää lähettäneensä ja kun sitten viimein loppuu into odotteluun ja peruu tilauksen niin rahojen palautuksessa kestäääää. Ei taida olla ihan vakaalla pohjalla toiminta?

    • Eissoundjalisäkajarit

      Huonoa kokemusta myös minulla. Yritin sähköpostilla kysellä lisäinfoa tuotteesta. Kukaan ei vaivautunut postiin vastaamaan. Soitin yritykseen ja sain kyllä infoa. Tuotetta ei ollut nettikaupan sivulla mutta varastossa kuulemma kyllä. Ottivat nimen ja osoitetiedon ja lupasi lähettää tavaran. Ei koskaan tavaraa tullut.

      En voi suositella.

    • Todellapettynyt

      Älkää ostako täältä mitään!!! Minä menin tietämättömänä ostamaan porealtaan pari vuotta sitten, ja alusta asti kaiuttimet, ja suurin osa valoista ei ole toiminut. Myös altaan säädin meni rikki kun yritin vääntää tehoja, ja nyt allas vuotaa! Eivät vastaa puheluihin, sähköposteihin, eikä soittopyyntöihin lukuisista yrityksistä huolimatta. Aivan surkea firma!

    • CalSpa

      Yleensä en ala yksityisfirmoja herkästi arvostelemaan, koska omakohtaisesti tiedän kuinka vaikeaa on olla yrittäjä Suomessa. Mutta; Aquaspa on poikkeus.
      Pakko todeta, että Aquaspan asiakaspalvelu on todella huonoa. Saman tyyppisiä kokemuksia kuin muillakin; Yhteydenottoihin ei vastata, ongelmatilanteissa ohjeet ovat ylimalkaisen surkeita, asiakaspalvelu on moukkamaista, ja tuotteiden saatavuus lähentelee nollaa. En voi suositella. Pyrin vaihtamaan oman altaani huolto- / ylläpitokumppaniksi jonkin toisen firman mahdollisimman pian.

    • Janetzku

      Minun on kyllä pakko todeta, että minä olen sanut kyllä asiantuntevaa palvelua. Olen omistanut Cal Spas ulkoporealtaan jo yli 3 vuotta ja ongelmia ei ole ollut. Heille tuli kaksivuotta sitten tuo uusi puhdistus aine jota olen käyttänyt säännöllisesti. Tämä aine pitää altaan puhtaana todella tehokkaasti "CleanWaterTech SPA100" . En ota kantaa noihin vanhoihin juttuihin joita kirjoitellaan.

    • harmistunut.asiakas

      Itselläni hyvin samankaltaisia kokemuksia AquaSpa:n asiakaspalvelusta. Kaverit kyllä osaavat asiansa, mutta mihinkään sähköposteihin ei vastata ja jos tarvitset tuotteille huoltoa, joudut soittamaan heille yhä uudelleen ja uudelleen, jotta asia tulee hoidetuksi.

      Olisi toivottavaa, että ensimmäisen yhteydenoton jälkeen myös yrittäjä voisi oma-aloitteisesti olla yhteydessä asiakkaaseen ja huolehtia, että homma tulee hoidetuksi. Ketuttaa olla jatkuvasti soittelemassa perään kun hommat jää hoitamatta muuten.

    • Tympääntynyt

      Mä ajattelin vetää oikeuteen koko firman, en ymmärrä miksi asioita ei hoideta ja olen pukannut sen 10.000e tuohon firmaan niin en saa edes asiakaspalvelua siihen hintaan ! Kuinka paljon AquaSpa pitää teille antaa euroja että käyttäydytte kuin ihmiset ? En saa vastauksia, tekstareihin, sähköpostiin,en puheluihin, kenelle te sitten saatana vastaatte ? Odotan viikon vastausta ja sitten hoidellaan tämä lakimiesten kanssa, muut saa liittyä joukkokanteeseen.

    • penazu

      Hetki sen jälkeen kun kerroin totuuden firman toiminnasta täällä tuli tekstiviesti että eivät tule korjaamaan rikkinäistä allasta vaikka takuu oli voimassa!!!! Asia hoidettiin lopulta lakiteitse. Sovittiin aluksi että raahaan altaan tien viereen kun eivät sitä takapihalta suostuneet noutamaan. Kun allas oli tien vieressä ilmoittivatkin että eivät sitä hae eivätkä ota vastaan. Noh, minä toimitin altaan kyselemättä Maskun pihaan josta sen ostimme ja lähetin kuvan "siinä romunne". Saimme tosiaan asianajajan avulla hoidettua kaupan purun ja noin 5k rahaa 6k maksaneesta ammeesta. Aivan käsittämätöntä touhua! Kiertäkää kaukaa!

    • Anonyymi

      Minä en ostaisi minkäänlaista poteallasta, tuttavillani on ollut ja muutaman vuoden päästä osia rikkoontuu ja varaosia ei järjesty. Siis en ota sellaista harmikseni.
      Treen lähellä joku poreallas-niminen firma myy. Firman piha-alue oli ainakin niin siivoton että sieltä emme osta koskaan mitään. Ajoimme eilen ohi.
      Vieressä joku kota/hrillimyynti törkyisine pihoineen, oliko joku Arctic house.
      Onko niitä firmoja oikeasti olemassa? Tuttuni ajaa usein ohi ja sanoi niitä bulvaanille eli haamufirmoiksi… tehdäänkö siellä oikeasti oikeata kauppaa, tuttuni ei uskonut. Itse en tiedä.

    • Anonyymi

      jännä yritys tuo Aqua Spa OY kyllä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2431
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      572
      1828
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1623
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1501
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      978
    10. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      977
    Aihe