Vieläkös agadirissä auringonlaskun jälkeen yksin liikkuvat naiset ovat rahasta matkaan lähteviä ?
naista ?
5
1324
Vastaukset
- sellaista paikkaa
olemassakaan, jossa eivät olisi.
- näin nyt
Aurinkohan laskee Marokossa aika aikaisin ja siellä on tapana, et illalla mennään ulos, myös naiset, koska silloin allah ei näe. Et ei todellakaan kaikki ole maksullisia tai maksuttomia huoria. Vain ne rantakadulla minihameessa olevat vois ehkä olla.
- Maisa22
näin nyt kirjoitti:
Aurinkohan laskee Marokossa aika aikaisin ja siellä on tapana, et illalla mennään ulos, myös naiset, koska silloin allah ei näe. Et ei todellakaan kaikki ole maksullisia tai maksuttomia huoria. Vain ne rantakadulla minihameessa olevat vois ehkä olla.
Nykyään ei voi edes minihameesta päätellä onko maksullinen vai ei. Ainut asia on varma, että tälläisillä kyselyillä voi loukata naista. Usein nämä tytöt löytyy ravintoloista ja yökerhoista. Usein he itse tekevät itse aloitteen.
- jr.
Jos kysyjä on nainen, niin kannattaa itse testata. Agadirissa käyneenä en tehnyt tällaisia havaintoja, eikä kukaan tullut etes iltaisin tarjoamaan itseään.
- Sofir
Marokossa ranta-asuun pukeutuneet naiset katsotaan maksullisiksi niin illalla kuin päivälläkin jos näin pukeutuu ranta-alueen ulkopuolella kaupungissa. Onhan Suomessakin bikineihin pukeutunut nainen tai paidaton mies oudoksumisen kohde keskellä kaupunkia. Rantapukeutuminen on eri asia. On tärkeää kunnioittaa matkailukohdemaan tapoja ja kulttuuria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856