http://thank.debian.net/
Paljon onnea ja menestystä myös jatkossa. Mm. Brasiliassa kymmenet miljoonat opiskelijat ja koululaiset käyttävät päivittäin Debiania. Eteenkin serverikäyttäjät pitävät sitä ns. MUST-juttuna.
Debianilla synttärit
12
202
Vastaukset
- dfgafg
Noin 1 650 000 tulosta (0,34 sekuntia)
http://www.google.fi/#hl=fi&source=hp&q=debian virus&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=131ad9ab8150291d - Todellinen suosio
siis ei yhden yhtä promillea suosiota. Marginaalikäyttöjärjestelmä-Linuksin perheellä menee huonommin kuin väitetään:
http://img534.imageshack.us/img534/2241/marginaalisuosio.jpg- laskea?
Kertolasku auttaa jo kummasti näissä ympyröissä kun miettii mitä "tilastoja" kannattaa uskoa. ;)
- Promilleja vain!
djmosse kirjoitti:
menikään...
Vale - emävale - tilasto! ;-DTuo on taas tuota marginaalikäyttöjärjestelmä-linuksin leirin atk-tappioliturgiaa. Itsehän alun perin käytitte lähdemateriaalina itsensä avoimen ohjelmistosovellusleirin tuottamaa tilastoa:
http://img534.imageshack.us/img534/2241/marginaalisuosio.jpg
osoittaaksenne marginaalikäyttöjärjestelmän suosituimman ja sitä vähämmänkin suosittujen distrojen suosioprosentit. On oma vikanne, että tulkitsitte täysin väärin suosiopromillet prosenteiksi ja aloitte hehkuttaa marginaalikäyttöjärjestelmän maailmanvalloituksella: onhan siinä vissi ero, onko esmes suosiolukeman 70 perässä prosentin vaiko promillen (katsokaa kirjoittamani promillen kaava siitä) merkki. Kyllähän tämä pitäisi vähä-atk-älyisemmänkin sanomattakin ymmärtää, mutta kun ei niin ei.
Mikä kohta tarkkaan ottaen on valetta siinä itse julkaisemassanne tilastossa, että Debianin suosiopromillet ovat 0,6?
- asian tuntija
Synttäreiden kunniaksi XP otettu meidänkin koulun koneilta pois Debianin rinnalta ja Debianiakin vähän päivitelty :)
- -praattus-
Parikymmentä vuotta ja silti tuntematon kääpiö!
- Marginaali-atk-hörhö
Jonkin suuremman tai sitä pienemmän oppilaitoksen marginaalikäyttöjärjestelmä-atk-tiloihin pesiytyneeltä valtavirtakäyttöjärjestelmän hörhöltä on jäänyt suurin osa atk:sta ilmeisen tahallisesti kokonaan huomioimatta; Kitumarketin Acerit ovat vain jäävuoren huippu. Mikäli tutustutaan lähemmin atk-yhteiskunnalliseen infrastruktuuriin, löytyy hyvinkin helposti määrällisesti marginaalisia mutta funktionaalisesti hyvinkin valtavirtaisia käyttöjärjestelmiä, kuten juuri Debiania, muun muassa palvelimista ja reitittimistä.
Marginaali-atk-hörhö kirjoitti:
Jonkin suuremman tai sitä pienemmän oppilaitoksen marginaalikäyttöjärjestelmä-atk-tiloihin pesiytyneeltä valtavirtakäyttöjärjestelmän hörhöltä on jäänyt suurin osa atk:sta ilmeisen tahallisesti kokonaan huomioimatta; Kitumarketin Acerit ovat vain jäävuoren huippu. Mikäli tutustutaan lähemmin atk-yhteiskunnalliseen infrastruktuuriin, löytyy hyvinkin helposti määrällisesti marginaalisia mutta funktionaalisesti hyvinkin valtavirtaisia käyttöjärjestelmiä, kuten juuri Debiania, muun muassa palvelimista ja reitittimistä.
Luulin ensin höyryksi ;D ;D mutta onneksi luin hieman tarkemmin. Tosin hän laittaa sekä tämän että sinun postisi minun piikkiini, minulla kun kuulema on noin 100/1000 sivupersoonaa ;D
- La Linux
exergy kirjoitti:
Luulin ensin höyryksi ;D ;D mutta onneksi luin hieman tarkemmin. Tosin hän laittaa sekä tämän että sinun postisi minun piikkiini, minulla kun kuulema on noin 100/1000 sivupersoonaa ;D
Myös "nickillä" M-Kar ?
- Deb it or die
Juhlan kunniaksi kuuntelen deppareita ja konffaan debbaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2258514
- 1166187
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465692Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323980- 683868
- 303038
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262793On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282755Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252717- 472650