Debianilla synttärit

apt-get it

http://thank.debian.net/

Paljon onnea ja menestystä myös jatkossa. Mm. Brasiliassa kymmenet miljoonat opiskelijat ja koululaiset käyttävät päivittäin Debiania. Eteenkin serverikäyttäjät pitävät sitä ns. MUST-juttuna.

12

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • vastaavasti "windows virus" tuotti noin 80 800 000 tulosta

• Todellinen suosio
      • laskea?

Kertolasku auttaa jo kummasti näissä ympyröissä kun miettii mitä "tilastoja" kannattaa uskoa. ;)

• menikään...
        Vale - emävale - tilasto! ;-D

• Promilleja vain!
        djmosse kirjoitti:

menikään...
        Vale - emävale - tilasto! ;-D

Tuo on taas tuota marginaalikäyttöjärjestelmä-linuksin leirin atk-tappioliturgiaa. Itsehän alun perin käytitte lähdemateriaalina itsensä avoimen ohjelmistosovellusleirin tuottamaa tilastoa:
        http://img534.imageshack.us/img534/2241/marginaalisuosio.jpg
        osoittaaksenne marginaalikäyttöjärjestelmän suosituimman ja sitä vähämmänkin suosittujen distrojen suosioprosentit. On oma vikanne, että tulkitsitte täysin väärin suosiopromillet prosenteiksi ja aloitte hehkuttaa marginaalikäyttöjärjestelmän maailmanvalloituksella: onhan siinä vissi ero, onko esmes suosiolukeman 70 perässä prosentin vaiko promillen (katsokaa kirjoittamani promillen kaava siitä) merkki. Kyllähän tämä pitäisi vähä-atk-älyisemmänkin sanomattakin ymmärtää, mutta kun ei niin ei.

Mikä kohta tarkkaan ottaen on valetta siinä itse julkaisemassanne tilastossa, että Debianin suosiopromillet ovat 0,6?

• asian tuntija

Synttäreiden kunniaksi XP otettu meidänkin koulun koneilta pois Debianin rinnalta ja Debianiakin vähän päivitelty :)

• -praattus-

Parikymmentä vuotta ja silti tuntematon kääpiö!

• Marginaali-atk-hörhö

Jonkin suuremman tai sitä pienemmän oppilaitoksen marginaalikäyttöjärjestelmä-atk-tiloihin pesiytyneeltä valtavirtakäyttöjärjestelmän hörhöltä on jäänyt suurin osa atk:sta ilmeisen tahallisesti kokonaan huomioimatta; Kitumarketin Acerit ovat vain jäävuoren huippu. Mikäli tutustutaan lähemmin atk-yhteiskunnalliseen infrastruktuuriin, löytyy hyvinkin helposti määrällisesti marginaalisia mutta funktionaalisesti hyvinkin valtavirtaisia käyttöjärjestelmiä, kuten juuri Debiania, muun muassa palvelimista ja reitittimistä.

• Marginaali-atk-hörhö kirjoitti:

Jonkin suuremman tai sitä pienemmän oppilaitoksen marginaalikäyttöjärjestelmä-atk-tiloihin pesiytyneeltä valtavirtakäyttöjärjestelmän hörhöltä on jäänyt suurin osa atk:sta ilmeisen tahallisesti kokonaan huomioimatta; Kitumarketin Acerit ovat vain jäävuoren huippu. Mikäli tutustutaan lähemmin atk-yhteiskunnalliseen infrastruktuuriin, löytyy hyvinkin helposti määrällisesti marginaalisia mutta funktionaalisesti hyvinkin valtavirtaisia käyttöjärjestelmiä, kuten juuri Debiania, muun muassa palvelimista ja reitittimistä.

Luulin ensin höyryksi ;D ;D mutta onneksi luin hieman tarkemmin. Tosin hän laittaa sekä tämän että sinun postisi minun piikkiini, minulla kun kuulema on noin 100/1000 sivupersoonaa ;D

• La Linux
        exergy kirjoitti:

Luulin ensin höyryksi ;D ;D mutta onneksi luin hieman tarkemmin. Tosin hän laittaa sekä tämän että sinun postisi minun piikkiini, minulla kun kuulema on noin 100/1000 sivupersoonaa ;D

Myös "nickillä" M-Kar ?

• Deb it or die

Juhlan kunniaksi kuuntelen deppareita ja konffaan debbaria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe