Youtube ylläpito

sstana!!

Miten nopeasti ylläpito poistaa videot jos niissä on jotain loukkaavaa kohdetta varten?,
puhun nyt verkkokiusaamisesta, että tehdään video jossa pilkataan henkilöä uhalla
olen itse nyt joutunut sen kohteeksi :( tein tottakai ilmoituksen ylläpidolle ja myös oikeudellisen ilmoituksen jossa vaadin videoitten poistoa, miten kauan menee että ne poistetaan?, olen ollut jo poliisiin yhteydessä asian suhteen...
Haluan ne videot ******* youtubesta, loukkaavat helvetin paljon!

13

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sstana!!

      Tahallisesti siis

    • juhakorkeapudas

      Riippuu siitä kuinka nopeasti ylläpito ehtii reagoimaan tilanteeseen.

      • sstana!!

        tein heti ilmotuksen kun näin videot ja videot tuli eilen :(
        onko ylläpito muuten jenkeissä? nimittäin kun on suomenkielisenä käännös youtuubessa
        teksit kääntyy suomeks, totta kai se on kun on jenkeissä palvelu! :D vai miten on?


      • sstana!!
        sstana!! kirjoitti:

        tein heti ilmotuksen kun näin videot ja videot tuli eilen :(
        onko ylläpito muuten jenkeissä? nimittäin kun on suomenkielisenä käännös youtuubessa
        teksit kääntyy suomeks, totta kai se on kun on jenkeissä palvelu! :D vai miten on?

        teini kirjotuksen perusteella


      • juhakorkeapudas
        sstana!! kirjoitti:

        tein heti ilmotuksen kun näin videot ja videot tuli eilen :(
        onko ylläpito muuten jenkeissä? nimittäin kun on suomenkielisenä käännös youtuubessa
        teksit kääntyy suomeks, totta kai se on kun on jenkeissä palvelu! :D vai miten on?

        Kyllä, palvelu on jenkeissä. Voi olla, että tilannetta vauhditta jos asiasta on tehty rikosilmoitus.


      • sstana!!
        juhakorkeapudas kirjoitti:

        Kyllä, palvelu on jenkeissä. Voi olla, että tilannetta vauhditta jos asiasta on tehty rikosilmoitus.

        videot on poistettu :) Poliisi sanoi että usa ei anna ip osoitteita ulkomaalaisille koska heidän laissa on niin pieni tämän asian rangaistus että pitäs käsitellä usassa ja suomessa kaksoisrangaistuksena...
        tuntematon on tekijä mulle...24


      • sstana
        sstana!! kirjoitti:

        videot on poistettu :) Poliisi sanoi että usa ei anna ip osoitteita ulkomaalaisille koska heidän laissa on niin pieni tämän asian rangaistus että pitäs käsitellä usassa ja suomessa kaksoisrangaistuksena...
        tuntematon on tekijä mulle...24

        mikä 24? :D virhe vaan


    • Pelokas äiti

      Miten on laitettu Roopen laulu Mä You tube- sivulle?? Juuri oli Pohjois-Pohjanmaalla kouluampumis uhka ja uhkaaja oli linkittänyt facebookissa kyseisien laulun. Voisitteko poistaa laulun?! Viime aikoina on ollut liikaa näitä koulusurmaajia, jotka saavat vain lisäpontta tuollaisista lauluista!!

    • kauhistunut1

      Nimeni on liitetty cannabisaiheisiin soittolistoihin joissa minulla ei mitään tekemistä!!!
      Miten ne saa postettua PIKAISESTI!!!!

    • Moi !

      Yuotuben ylläpidon työntekijät eikö teitä kiinnosta kun minulla on yuotubessa oma yuotubekanavani Teini-ikäisetmutanttininjakilpikonnat niin kun minulla on tällä nimellä yuotubessa yuotube-kanava ja minun yuotube-kanavallani on alku kevään merkkejä ja pelastuslaitos video niin nämä kaikki videot ovat diaesitys videoita joista löytyy jonkun ihmisen kalsarit, ihmisten pihateitä, autoja joitenkin ihmisten, ihmisten asuintaloja ja tällä yuotube-kanavalla Teini-ikäisetmutanttininjakilpikonnat diaesitysvideoissa on ihmisten autoja / ausuintaloja / jonkun ihmisen kalsarit ja minä osaa leikata tälläistä valokuvista pois kokonaan ihmisten asuin talot/ autot mutta en oo jaksanut tehdä tätä hommaa olenkaan.

    • Moi !

      Tehkää tälle asialle jotain yuotuben ylläpito ja lopettakaa tämä minun touhuni yuotubessa yuotuben ylläpito p.s minä laitan ainarkisin diaesitysvideoita yuotubeen yuotubekanavalleni Teini-ikäisetmutanttininjakilpikonnat.


      Yuotuben Ylläpidon työntekijät teijän pitää lopettaa tämä minun touhuni yuotubessa kokonaan ja yuotube diaesitys videoissa kaikki valokuvat minä olen itse ottanut kaikki valokuvat yuotube diaesitys videoihin yuotube-kanavallani Teini-ikäiset mutanttininjakilpikonnat ja tässä tämän minun oman yuotubekanavani osoite on tässä teille: https://www.youtube.com/channel/UCkhku3eEdflxix5OclbWBFw/videos

      Tältä Teini-ikäisetmutanttininjakilpikonnat yuotube-kanavaltani löytyy diaesitys videoita alku kevään merkeistä ja pelastuslaitos diesitys video niin löytyy sellaisia diaesitys videoita joista löytyy pelastuslaitoksen tarkastama auto joka on ajanut pois autotieltä, ihmisten asuintaloja, ihmisten autoja, ihmisten pihateitä ja tällä Teini-ikäisetmutanttikilpikonnat yuotube-kanavallani videossa: pelastuslaitos 7 diaesitys videossa on tälläistä tekstiä: Äskeisessä
      auto kuvassa luki englaniksi
      että kenen auto on pelolla.
      Kuka kehtaa ajaa autolla pellolle.

      Eiks ooki vähän niiku tälläinen joku törkee teksti minun yuotube-kanavallani yuotube videossani ja sit minun tässä pelastuslaitos 7 videossa lukee viellä tälläistä tekstiä lisää:Tässä alapuolella lukee englaniksi miksi joku ihminen on niin älytoope että ajaa pelolle autollaan.

      Eiks tää teksti jota olen kirjoittanut pelastuslaitos 7 diaesitys videoon mee jo liijan pitkälle ja törkeän tekstin kirjoittamisen puolelle yuotubessa niin eikö niin yuotuben ylläpito että kyllä menee vai mitä yuotuben ylläpito.

      Yuotuben ylläpidon työntekijät minulla on tämä yuotubekanavani käytössä gmail.com sähköpostiosoiteellani: [email protected] niin tällä sähköpostiosoiteella minulla on käytössä tämä yuotubekanavani Teini-ikäisetmutanttininjakilpikonnat tämä yuotubekanavani ja jos ette sulje tätä yuotube kanavaa niin että en pysty lataamaan tälle yuotubekanavalleni uusia videoita olenkaan ja niin että en pääse tälle yuotubekanavalleni enään olenkaan niin jos ette halua tehdä näin / ette tee näin niin sitten tämä sama touhu jatkuu edelleen niin kauan niin tehkää tälle asialle jotain jos yuotubessa ei salita tälläistä touhua olenkaan ja ihan vinkinä vaan viellä yuotuben ylläpidolle viellä että minä käytän yuotubessa Yuotube Kanavaa koirapoliisi siltikin vaikka minä en ole koirapoliisi enkä ole töissä koira poliisina olenkaa jakoirapolisi ei ole tästä asiasta Espoon Länsi-Uudenmaapoliisilaitoksen mieskoirapoliisi partio ei tiedä tästä olenkaan mitään ja sitten minulla on käytössä viellä Länsi-Uudenmaapelastuslaitos Leppävaara minä käytän tämän nimistä yuotube-kanavaa siltikin vaikka en ole töissä olenkaan Länsi-Uudenmaapelastuslaitoksella Leppävaarassa en ole töissä olenkaan eikä Espoo Leppävaaran Länsi-Uudenmaapelastuslaitoksen työntekijät eivät tiedä tästä viellä mitään eivätkä ole tästä viellä olenkaan tietoisia tästä asiasta.

      Minä käytän yuotubeessa yuotube-kanavan nimenä keksittyjä nimiä ja tv:sarjojen ohjelmien nimiä ilman kysymättä keneltäkään lupaa.

      Sitten minulla on yuotubessa käytössä yuotube-kanava Timo Härkönen kaneli-hunajakakku fani eli Timo Härkönen on nettipoliisi ja minun tietääkseni ainakaan nettipoliisi Timo Härkönen ei ole tästä tietoinen minun tietääkseni ainakaan.

      kaikkiin minun yuotubekanavallani oleviin diaesitys videoihin olen ottanut biisin yuotuben ilmaisesta biisilista jonkun toisen yuotubekäyttäjän biisin ilmaisesta yuotube biisilistasta ilman kysymättä biisin tekijältä ei ole kysytty tähän lupaa olenkaan sit joskus on tullu minun omalle yuotube-kanavalleni yuotube videoihini on tullut tekijänoikeus ilmoituksia mutta minä en välitä enään sellaisistakaan ilmoituksista olenkaan.

    • Timo Härkönen

      Moi !

      Yuotuben ylläpidon työntekijät ettekö te ole tästä asiasta viellä olenkaan tietoisia no kohta olette ja voisitte sitten alkaa selvittämään tätä asiaa ja lopettaa tälläisen touhun yuotubessa jos tälläistä touhua ei sallita yuotubessa niin lopettakaa sitten
      tämä touhu minulta yuotubessa kokonaan kertokaa jos tarvevaatii tämä tapaus Espoo Länsi-Uudenmaapoliisilaitoksen miespoliiseille kiitos.

      minä olen imuroinnut kaikki nämä biisit yuotubesta omaan mp-3 soittimeeni ja muutanut nämä biisit mp-3 soitin muotoon: 2 leiri Jatilassa, Arttu Wiskari -sorateiden sankari, Egotrippi matkustaja, ym.ms. muita biisejä on yhteensä : 0-9.

      Niin Yuotuben ylläpito voi ilmoittaa tästä asiasta Espoo Länsi-Uudenmaapoliisilaitoksenmiespoliisipartioille/ miespoliiseille että tulee hakemaan minulta tämän laitteen pois ja tähän laiteeseen tarvittavan johidon että pystyy imuroimaan biisejä yuotubesta.

      Niin Espoon Länsi-Uudenmaapoliisilaitoksen miespoliisit saisivat hakea jo minulta tämän mp-3 soittimen pois ja tämän mp-3 soittimen johdon jota tarvitaan yuotube biisien imuroimiseen.

    • PasiKusiaho

      En poista ikinä tekemiäni Youtube videoita,koska ne tehdään aina huonolla maulla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe