Mulkoilu... (ei vittuilijoille)

syrjitty :(

Mua käy hermoihin se kun lissut, emot, scenet ja teinihopparit mulkoilee mua kokoajan ihan turhaan. Olen siis viaton ja oma itteni enkä mä oo mitenkää ylipainoinen tai isokokoinen.

Mä en koskaan käytä mitään prisman ja muun ison kaupan tylsiä yksinkertaisia vaatteita, en myöskään käytä mitään lissujen vaatteita (leggingsit housuina, adidas/wesc/paul frank huppari, wesc/paul frank paita). Olen myöskin aika kalpea ja pistän pelkästään ripsaria, luomiväriä, vähän kajaalia, poskipunaa, aurinkopuuteria, ja huulirasvaa vaaleanpunaista huulipunaa ja pukeudun tällee: pillifarkkuihin jotka eivät ole liian kireitä, tyttömäiseen T-paitaan (en tarkoita lissumaista), ja tyttömäistä hupparia. En myöskään pukeudu mihinkää runotytön vaatteisiin.

Mikä minussa on vikana? Pitäiskö minunki olla joku massa tai joku noista ylläolevista? Noi ylläolevat nuoret mulkoilee sillee et ihan kuin olisin tehnyt jotain väärää vaikka en oo tehnyt mitään. Olen kiltti tyttö enkä mä syrji ketään paitsi niitä jotka ovat ilkeitä eläimille ja ihmisille, enkä mä harrasta ilkivaltaakaan.

Vittuilijat vittuun!

8

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulkkaaaaaajattt

sama homma tääl paitsi oon poika. Inhottaa oikeesti ku kaikki vahtaa ja pitkään. Siis jumankauta! Kai pitäis kaikkien olla saman näkösii niin ei tarttis mulkkailla. Pergele

• erherherh

kai me suomalaiset jotkut ollaa nii suvaitsemattomia, että meiän on vaikea hyväksyä toisen erilaisuutta.

Kenenkää ei tartte olla samannäkönen, jokaisella on oikeus olla sellanen ku on. Eihän ihminen ulkonäöllee mitää voi, jokainen on sen näkönen ku on. En ymmärrä miks pitäis näyttää joltai, eikö vois olla sellanen ku on.

Mutta jos oot yläasteella, nii ymmärrän kyl mistä on kyse. Just tuommosta, että ei saa erottua massasta ja sitte että sun pitäs tehä kaikki hurjat temput että sut hyväksyttäisiin johonki jengiin. Se o sitä kahjupäitte aikaa.. ei niistä kannata välittää. Ei sun tartte mennä niitte porukkaa.

• fkdpfdp

Mulla on kans sama homma. Olen itse 17 tyttö ja mua todellakin ottaa päähän se kyttääminen. Kaiken huippu oli kun olin menossa yksin leffaan, niin pari 13-15 vuotiasta tyttöä alko mulkkaamaan ja supattelemaan, hyvä etteivät osotelleet.

Mut tietty, katoinhan mäkin niitä..tai itse asiassa satuin vilkaisemaan, jolloin huomasin niitten kattelevan. Ärsyttävää!! Ei voi missään kulkea ilman, ettei joku tuijota pahasti. Voi tietty myös olla, et ne on kateellisia..

• syrjitty :(

Minäkin muistan sen jutun ku olin siinä Vedetään Hatusta ohjelman yleisössä ja sit siel oli 2 sellaista -97 lissua joka mulkoili mua, supatteli ja lopulta repes nauruun. Mä en siis vittu tajuu mikä mus on vikana koska mä tiedän että minussa ei ole mitään vikaa.

Sit nykyään pojat vain menee lissujen perään ja pojat syrjii mua sen takia ku olen ernuhtava. Tuntuu että ainoot pojat joka must tykkää on kaikki ne maahanmuuttajat ja pedarit! :(

Voi pojat, miksi ette voi hyväksyä ernuja? On jotkut ernutkin kauniita, itseasiassa ernut on mun mielestä tosi söpöjä (tytöt ja pojat), mutta kaikki ne massat (lissut, teinihopparit, emot ja scenet) on iha tyhmii!

• rraaaa

Ne mulkmoilijat on kateellisia vaan (;

• muauru

Ne vertailee... mitään jostain Adidaksesta. Osta kauniit vaatteet ja korkkarit ja tallustele itsevarmana niin eiköhän ne lissutkin lopeta ylenkatsomasta muita ihmisiä.

• syrjitty :(

Itekki taidat olla joku lissu joka luulee että ne lissuvaatteet on niin vitun kauniita, sori vaan mutta mä en kyl käytä mitään prisman rumia vaatteita, käytän vain micmacin pinkkiä hupparia, h&m:n pillifarkkuja ja tyttömäistä paitaa.

Btw: kauniit vaatteet ei ole mitään halvan oloisia glitteripaitoja leggingsejä. Muutenkin micmacin ja h&m:n vaatteet on kauniita.

• näin täällä pk-lla

MUSTA HUPPARI ,, MAASTOHOUSUT JA MUSTA LIPPI8S JA REINOT PISTÄÄ ÄÄ Ä MUILTA PASKAT HOUSUUN PRKL !!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8028
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3852
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1310
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1143
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1079
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      865
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      812
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      762
    Aihe