Yksinäinen ihminen?

Myäs yksinäinen

Millainen ihminen on jolla on puhelias suu, sosiaalinen, paljon kavereita, älykäs yms...?

Jos olet yksinäinen poika/tyttö niin oletko sinkku? Oletko ajatellut saavasi poika/tyttöystävää? Miten?

7

569

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatanaaaaaaaaaaaaaa

yksinäinen oon ja mitään tyttöystävää en tuu saamaan koska oon ruma...

• tyttö_ysikaks

itselläni ei myöskään ole vielä ollu, mut se tulee ku on tullakseen. en stressaa siitä

• Poitsu 16v

Sinkku olen joo... ja aika yksinäinenkin(ainakin vielä, uusi lukio, ei ketään tuttua).

Mutta toivo pysyy korkealla, varsinkin nyt kun olen aloittanut ouhtaalta pöydältä kun en ketään vielä tunne.
      Elelen tässä nyt siis "päivä kerrallaan".

• 32v.

Se että lässyttäisit puhevalmiina ei tee sinusta älykästä.
        sillä ei ole mitään merkitystä oletko hyvä puhumaan vai et. ujous pois, kun menet hakemaan pillua, muuta ei tarvita. huomaat kyllä nopeasti kannattaako kohdetta sen enempää hakea vai ettiikö toisen.

• lonnelly
        32v. kirjoitti:

Se että lässyttäisit puhevalmiina ei tee sinusta älykästä.
        sillä ei ole mitään merkitystä oletko hyvä puhumaan vai et. ujous pois, kun menet hakemaan pillua, muuta ei tarvita. huomaat kyllä nopeasti kannattaako kohdetta sen enempää hakea vai ettiikö toisen.

Olen yksinäinen, ainoan kaverin kanssa meni välit poikki n. kuukausi sitten. Olen 18-vuotias nuori nainen ja kaipaisin enemmän kuin mitään muuta poikaystävää joka pitäisi minusta ja jonka kanssa voisin jakaa ilot ja surut. En ole aiemmin seurustellut ja melkein sattuu kun näen pariskuntia kaduilla.

• Anonyymi

Kirjoittakaa minulle yksinäiset naiset

• Anonyymi

Jep, sinkku.
      Musta on tuntunu viimeaikoina jotenki vaa siis sille, että TARVIIN jonkun. Olkoot se sitten vaikka ystävä (mulla ei niitä oikein ole) tai sitten suhde.. Samalla tuntuu että ei jaksaisi mitään "ylimääräistä" hölynpölyä ympärille. Outo tunne. Mut siis haluan läheisyyttä ja tuntee oloni turvalliseks. Monimutkaista tää elämä kyllä on. :,)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      202
      15015
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      126
      10490
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      91
      9919
    4. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9321
    5. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      51
      9149
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      56
      6915
    7. 180
      6490
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      163
      6147
    9. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      15
      6005
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      32
      5579
    Aihe