Millainen ihminen on jolla on puhelias suu, sosiaalinen, paljon kavereita, älykäs yms...?
Jos olet yksinäinen poika/tyttö niin oletko sinkku? Oletko ajatellut saavasi poika/tyttöystävää? Miten?
Yksinäinen ihminen?
7
513
Vastaukset
- saatanaaaaaaaaaaaaaa
yksinäinen oon ja mitään tyttöystävää en tuu saamaan koska oon ruma...
- tyttö_ysikaks
itselläni ei myöskään ole vielä ollu, mut se tulee ku on tullakseen. en stressaa siitä
- Poitsu 16v
Sinkku olen joo... ja aika yksinäinenkin(ainakin vielä, uusi lukio, ei ketään tuttua).
Mutta toivo pysyy korkealla, varsinkin nyt kun olen aloittanut ouhtaalta pöydältä kun en ketään vielä tunne.
Elelen tässä nyt siis "päivä kerrallaan".- 32v.
Se että lässyttäisit puhevalmiina ei tee sinusta älykästä.
sillä ei ole mitään merkitystä oletko hyvä puhumaan vai et. ujous pois, kun menet hakemaan pillua, muuta ei tarvita. huomaat kyllä nopeasti kannattaako kohdetta sen enempää hakea vai ettiikö toisen. - lonnelly
32v. kirjoitti:
Se että lässyttäisit puhevalmiina ei tee sinusta älykästä.
sillä ei ole mitään merkitystä oletko hyvä puhumaan vai et. ujous pois, kun menet hakemaan pillua, muuta ei tarvita. huomaat kyllä nopeasti kannattaako kohdetta sen enempää hakea vai ettiikö toisen.Olen yksinäinen, ainoan kaverin kanssa meni välit poikki n. kuukausi sitten. Olen 18-vuotias nuori nainen ja kaipaisin enemmän kuin mitään muuta poikaystävää joka pitäisi minusta ja jonka kanssa voisin jakaa ilot ja surut. En ole aiemmin seurustellut ja melkein sattuu kun näen pariskuntia kaduilla.
- Anonyymi
Kirjoittakaa minulle yksinäiset naiset
- Anonyymi
Jep, sinkku.
Musta on tuntunu viimeaikoina jotenki vaa siis sille, että TARVIIN jonkun. Olkoot se sitten vaikka ystävä (mulla ei niitä oikein ole) tai sitten suhde.. Samalla tuntuu että ei jaksaisi mitään "ylimääräistä" hölynpölyä ympärille. Outo tunne. Mut siis haluan läheisyyttä ja tuntee oloni turvalliseks. Monimutkaista tää elämä kyllä on. :,)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747244Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583133- 342360
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto241920- 201898
- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101559
- 521558