K*SIPÄÄ

Sofia24vee

Tapasin ollessani ulkona ystävieni kanssa miehen, jonka kanssa viihdyin koko illan.Juttelimme ja meillä synkkasi tosi hyvin.. ja enkö vielä eksynyt kyseisen miehen luokse yöksikin..

Aamulla vaihdoimme numeroita ja hän tekstaili minulle usein, kun olin töissä että kuinka olisi kiva nähdä taas, ja kuinka hauskaa hänellä on kanssani. Suostuin tapaamaan hänet uudestaan koska minäkin viihdyin hänen seurassaan. Hän oli myös todella huomaavainen ja mikä plussaaa: komea. Kävimme leffassa, ulkona ja olin hänen luonaan monta kertaa parinviikon aikana. Näimme ehkä yhteensä 8 kertaa ja harrastimme seksiä 3 viimeistä kertaa. Hän kertoi minulle että olen "erilainen kun muut" ja että hän olen aivan vienyt jalat hänen altaan. Viimeisen kerran, kun olin ollut hänen luonaan yötä kaikki muuttui: Aamulla hän halaili ja suuteli minua otsalle ja piti hyvänään. Hän sanoi että haluisi nähdä taas illalla, jos menisimme yhdessä ulos. Minulla oli myös tarkoitus tavata ystäviäni, joten sanoin että sopii, mutta että tavattaisiin vasta baarissa. Lähetin viestin hänelle ilalla ja kysyin, että miltä illan suunnitelmat näyttävät. Hän ei kuitenkaan ikinä vastannut. Aivan kuitenkin sattumalta myöhään samana iltana, näimme samassa baarissa. Itse olin pienessä maistissa ja olin välinpitämätön häntä kohtaan. Tapasin hänen ystävänsä kuitenkin baarissa ja juttelin hänen kanssa.(emme tosin jutelleet kyseisestä miehestä mitään) Luulen että hän vielä kaiken lisäksi yritti iskeä minua. suoraan sanoen minua v*tutti, ettei kyseinen mies ollu vastannut viestiini vaikka hänellä oli yleensä tapana vastata aina. Lähdin kuitenkin kotiin ja miehen hyvä ystävä päätti kävellä kanssani( hän asui sattumalta lähellä minua) Kävimme syömässä mäkissä, juttelimme ja oli ihan mukavaa. Hän jatkoi ruuan jälkeen kotiin. Hän pyysi minun facebook -nimeäni että voisi lisätä minut ystäväkseen. Kotiin tultuani hän oli jo ehtinyt lisäämään minut. Sattumalta löysin kuitenkin miehestä, jota tapasin kuvan hänen kaverinsa profiilistaan,mutta AIVAN ERI NIMELLÄ (etu ja sukunimi)millä hän oli esitellyt minut. Ihmettelin asiaa , mutta kun pääsin hänen profiiliinsa, tajusin että SE ON SAMA MIES, JOTA OLEN TAPAILLUT.

Kysyin hänen kaveriltaan että onko totta että hän on valehdellut minulle NIMENSÄ ja mahdollisesti jopa hänen "syntyperänsä" koska hän kertoi olevansa puolet ulkomailta. Hänen kaverinsa ei halunnut aluksi kommentoida asiaa minulle, mutta lopulta hän myönsi että kyseinen mies ei oikeasti ollut halunnut mitään muuta kuin seksiä kanssani, ja tämän vuoksi valehdellut minulle hänen nimensä,kansallisuutensa ja ETTÄ HÄNELLÄ OLI TYTTÖYSTÄVÄ,joka tosin asuu ulkomailla väliaikaisesti ( he kuitenkin tapaavat n.kerran kuukaudessa.) Ja että hän on tehnyt tätä aikaisemminkin. Ihmettelin tosin jo siinä vaiheessa, kun kerran kysyin jos hänellä on profiili facebookissa, ja hän totesi "Ei ole profiilia". (:D) Koska kuulumme molemmat siihen sukupolveen,joilla suurimmalla osalla on profiili facebookissa. Siinä vaiheessa mietin jo, että NO JO ON IHME... mutta ei tullut ikinä mieleen että hän olisi valehdellut KAIKEN MELKEIN minulle.. Ehkä luonnettaan hän ei kuitenkaan valehdellut, mutta kaikki hänen nuoruuden tarinat kun hän asui välillä hänen "synnyinmaassa(maa sijaitsee euroopassa)" joka ei kuitenkaan ollu HÄNEN oikea synnyinmaansa/kansallisuutensa myöskään. Lisäksi sain tietään tosiaan että hän on kusettanut muitakin kuin minua.. plus että hänellä on tyttöystävä...


Tuntui aika tyhjältä sekä olen itsekseni miettinyt MITEN TYHMÄ/sinisilmäinen MINÄKIN OLEN VOINUT olla etten ollut ymmärtänyt että hän valehtelee... Mutta ei sitä kai itse huomaa ku on ihastunut, mutta kyllä sen myös yleensä tuntee jos mies tykkää kanssa ( esim suukottele otsalle, haluaa pitää kainalossa ja tarjoaa aamupalaa ja kehuu kuinka kaunis olen tänään)....

Oli kyllä sairas juttu... Tyhmintä tässä vielä on että viimeisen kerran kun harrastimme seksiä, emme käyttänyt kondomia..(myöhnän että oli virhe, mutta itse olen yleensä aina seurustellut ja tuntuu paremmalta ilman) .Tänään olen menossa sitten tekemään kaikki sukupuolitestit, koska kun kaikki selvisi minulle ja se että olin "ns. Pelkkä pano". On ollu kanssa turvonneet imusolmukkeen n.2viikkoa sekä vuotoa alhaalla... ( valko)


voitte varmaa kuvitella mitkä fiilikset.. Mieheä en kyllä ajattele yhtään tänäpäivänä ( tapahtuneesta kulunut n. 2,5 viikkoa) mutta eniten huolestuttaa oma terveys :(

5

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sofia14vee

      Sattumalta löysin kuitenkin miehestä, jota tapasin kuvan hänen kaverinsa profiilistaan,mutta AIVAN ERI NIMELLÄ (etu ja sukunimi)millä hän oli esitellyt minut.

      tarkoitan että hän oli esitellyt itsensä ERINIMELLÄ MINULLE, kuin mikä hänen nimensä oli facebookissa

    • ...

      kerro hänen facebook nimi meillekin niin osaamme jatkossa paremmin varautua..

    • kohtalontoveri

      alku kuulosti aivan ihanalta, (itsekkin samassa melkein samanlaisessa tilanteessa ollut) mutta saanko kysyä missäpäin ulkomailla olit? :) jotenki tarina kuulostaisi aivan turkkilaiselta? :d

      • Sofia24vee

        Kyseinen tarina tapahtui suomessa, ei ulkomailla... Mieli melkein tekisi kirjottaa nimi tänne mutta...

        Jos kyseinen tapahtuma tapahtunut sinullekkin suomessa , ehkä puhutaan samasta miehestä?


    • (reissannut)

      ne on,
      olkaa varuillanne, älkääkä antako tunteiden viedä, antakaa epäilyksille tilaa älkääkä odottako mitään.
      Kannattaisko opetella tutustumaan suomalasiin miehiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe