turvallisuus

israeliin mieli

Mitä mieltä olette onko turvaliisuus tilanne muuttunut Eilatissa ja Israelissa yleensä viime aikoina esim.noiden elokuisten rakettti-iskujen jälkeen? Nehän oli suunnattu Eilatiin joka kuitenkin on turistikohde. Eli voiko päätellä että myös turistit ovat kohteena?
Mieli tekisi Eilatiin tänä vuonna vielä muttta uskaltaako?

3

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shlalom

Niin ainahan voi tapahtua mitä tahansa, oli missä vaan...Egyptissähän joku vuosi sitten tapettiin turisteja urakalla, mutta taas matkailu kukoistaa.Eli jos antaa noiden asioiden vallata mielen, ei varmasti enää uskalla matkustaa mihinkään.Uskoisin että Eilatiin voi mennä ihan turvallisin mielin, koska Israelin valtio on varmasti varmistanu, ettei tuo raketti-isku toistu...Itsekkin ois tarkotus loppuvuodesta lähteä taas.Joten hyvää lomaa jos päätät lähteä.

• Akkadi

Turistialueen turvallisuudesta pidettäneen huolta myös ympäröivillä alueilla. Turismi tuo rahaa niin paljon, että egyptilläkään ei luulisi olevan varaa pelleillä asialla.

• OLZ81

No aivan takuulla uskaltaa lähteä. Helpommin Suomessa ittensä tapattaa!Eilatin "isku" oli todella harvinainen eli Eilat on kyllä yleensä turvallisin paikka ja kyllä hirvionnettomuudessa kuolee todennäköisemmin kun israelissa johonkin kivikautiseen rakettiin. Arabeille turistit ovat yhtä tärkeitä, että kyllä tuossa puhutaan yhdestä prosentista arabeista ketkä haluavat satuttaa turistia ja yleensä muutenkin vain niistä maista kotoisin oleviin jotka ovat sotkeutuneet tiettyihin sotiin yms. En ole missään maassa tuntenut itseäni yhtä turvalliseksi. Yleensähän turistiin sattuu kun tulee hakatuksi tai ryöstetyksi mistä ei ole kai missään maassa niin vähän vaaraa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3536
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe