Mulla Läppärissä aika huono äänenlaatu ja aika usein Spotify päällä ja musaa sieltä kuuntelen.Mulla uudehkot kotistereot joissa hyvä liitännät ulkoisille laitteille.Onko saatavana sellaista piuhaa jolla saisin läppäristä stereoon musan siirrettyä,en viitsi mitään langattomia systeemejä ostella kun silloin tällöin jonkun levyn voisin noin kuunnella.Onko piuhalla joku nimi niin hakis kaupasta sitten semmoisen.
läppäri ja musaa stereoihin
3
481
Vastaukset
- tuollaisen välijohdo
n.
http://www.vaivaton.com/product/1330-1-1673
Jos äänen huonous johtuu vain läppärin onnettomista kajareista
se paranee, jos äänipiireistä; ei.
Kokeilu ei tulle kalliiksi.kotistereoissa nykyään minijakkisisäänmenot. Ennen ei kyllä ollut sellaisia vaan RCA:t, joten kannattaa varmistaa.
- tuollaisen välijohdo
RepeRuutikallo kirjoitti:
kotistereoissa nykyään minijakkisisäänmenot. Ennen ei kyllä ollut sellaisia vaan RCA:t, joten kannattaa varmistaa.
kaverihan kehui
"Mulla uudehkot kotistereot joissa hyvä liitännät ulkoisille laitteille."
Mutta jos ei oo minijakkia, niin saahan tuohon johdonpäähän vaikka
minkälaisia sovittimia :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1555377
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2533174
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442678- 361834
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411576- 161457
- 231447
- 241347