big baba?

eftga

Onko kukaan ollut big baban veneretkellä? huomasin vaan eräässä keskustelussa maininnan.. tahtoisin tietää lisää.. tai jostakin muusta veneretkestä.. onko laivoja mihin ei kannata mennä ja jne.. =)
Kiiiitos!!!!!!!!!!:))))))

5

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu-69

Se on tooooooooooosi iso Baba!

Siis oikeesti vittu, oikeesti.

• Justiina 69

Iso Beban retki on hieno kokemus tälläiselle lyllertävälle työmaajyrälle selluliitteineen...40 euroa ja Ali ja Hakan hoitavat koko päivän...mm...patjat valmiina laivalla.

• Justiina 69 kirjoitti:

Iso Beban retki on hieno kokemus tälläiselle lyllertävälle työmaajyrälle selluliitteineen...40 euroa ja Ali ja Hakan hoitavat koko päivän...mm...patjat valmiina laivalla.

Mä olin lasten kanssa viime viikolla laiva retkellä! Mutta meidän päivän retki maksoi vain 50€/4hlö johon kuului ruoka ja juomat. Hieno ja hupainen päivä merellä, lapset hyppeli veneestä ja kalliota mereen, roikkuivat veneen perässä narun varassa yms.. Otettiin matka suoraan satamasta ekassa pikku paatissa matkoja kaupitteli Jack Alamo, se millä retki tehdään on niiden toinen isompi paatti!! Minun mielestä hinta\laatu suhde oli kohdallaan koska kaikki ne menee samaa reittiä!!

• Retkeläinen

Olin sekä viime että edellisvuonna big baban veneretkellä. Retki oli kaikinpuolin ok, hintakin kohdallaan(25e hlö). Hintaan sisältyi kuljetus hotellilta ja takaisin,veneretki,lounas sekä juomat laivalla(limsa,olut,viini). Mukavinta oli päästä uimaan suoraan laivasta. Mitään mullistavia nähtävyyksiä tai kokemuksia retkipäivä ei tarjonnut. Laiva pysytteli koko reissun ajan melko lähellä rantaa. Mutta mukava auringonotto ja uintipäivä kuitenkin. Itäisen rannan satama-alueella kannattaa käydä katselemassa näitä laivoja, niissä on isoja eroja, hinnoissa ei niinkään. Ai, niin big baballa järjestetään muistaakseni jotain vaahtobileitäkin ilta-aikaan.

• Neito 26

Ihana päivä merellä jos rakastaa auringonottoa, uimista ja upeita maisemia turkoosin veden ympärillä=)

Paras veneretki ulkomailla missä oon ollu. Ja tosiaan hinta n.20€ sis. lounaan ja juomia. Kannattaa ehdottomasti lähteä!

Kannatta myös ottaa kamera mukaan, henkilökunta ottaa mielellään hienoja uimahyppykuvia =D
      Ja usein venee ohi lipuu myös banaanivene jolla pääsee lisämaksusta kruisailemaan, ihan mahtava kokemus!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1309
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1095
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      945
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      42
      889
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      66
      745
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      739
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      736
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      100
      689
    9. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      666
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      645
    Aihe