Lahdenperä soittaa

Ukkos Karos

Olin keittänyt iltapuuron lapsille ja yritin vahtia nuorimmaisen syömistä. Hän oli hieman riehakkaalla päällä ja heitteli vanhemman yllytyksestä puuroa lattialle. Mutta en minä hermostunut, minulla oli muuta seurattavaa. Vaimo oli tullut suihkusta ja lakkasi varpaankynsiään. Hänellä oli hyvin istuvat, kalliit rintaliivit ja valkoiset, pitsikoristeiset pikkuhousut. Ne olivat Lahdenperän lahja, ja Lahdenperä ne kohta hotellissa riisuukin. Hän soitti alkuviikosta ja sanoi tulevansa paikkakunnalle. Oliko vaimo valmis? Vaimo oli. Kuukautiset juuri sopivasti loppuisivat, vaimo laski. Se innosti Lahdenperää ja hän pyysi, että ehdottomasti säästäisin vaimoni hänelle "korkattavaksi". Lupasin säästää. Onhan minullekin kiihottavaa tietää, että vaimo lähtee armastelemaan miehen puutteessa. Minä jään tänne vastaavasti naisen tarpeeseen. Lahdenperä nauttii, kun tietää minun kärvistelevän. Mutta mielelläni minä odotan. On sakeampaa sitten yöllä, vaimon palatessa. Halasin vaimoa hyvästiksi eteisessä, pistin lapset nukkumaan ja avasin television. Mitään mielenkiintoista sieltä ei tullut, se yksi ajatus vain pyöri mielessä. He ovat nyt kynttiläillallisella, arvelin. He syövät pitkään, venyttävät esimielihyvää. Lahdenperä on herkuttelija. Hän pitää vaimoa kädestä, juttelee ja kypsyttää hitaasti, rakastelee silmillään. Tanssimassa käydään välillä, ehkä joku toinenkin reissaava liikemies hakee vaimoani lattialle. Siitä Lahdenperä pitää, vaimo on kertonut. He olivat kerran kylpylässä höyrysaunassa, me olimme siellä kolmistaan, ja vaimon piti paljastaa itseään muille saunojille. Siitäkin tulisi oma juttunsa. Kylpylässä oli venäläisiä turisteja, uhkeita venakoita, ja rohkeita nekin. Mitenkäs Rahikainen tokaisikaan Linnan Sotaromaanissa "Vennään naisesta", että "minkälainen sillä lie se lintunen". Samanlaiselta tuo näytti. Minulla on jo kulli kovana, sillä arvelen, että kohta siirrytään Lahdenperän huoneeseen. Vaimo on pidättynyt viikon ja arvaan, että lahjapöksyt ovat limassa. He yhtyvät yleensä heti ja siekailematta, vaimo on kertonut, ja siksi hänellä on pessaari jo kotoa lähtiessä. Lahdenperä käskee vaimon riisuutumaan ja käymään nelinkontin sängylle odottamaan. Siellä vaimo jo onkin, kuvittelen, kurkistelee uteliaana olkansa yli. Turvonnut mätäs on auliisti raollaan. Lahdenperä seisoo ilkosillaan hänen selkänsä takana, kärsä ojossa, ja näppäilee kännykkäänsä. Kohta puhelin soikin. "Hei", kuulen tutun äänen, "täällä Lahdenperä." "No terve", ilahdun. "Minä kohta alan pitää vaimoasi hyvänä", Lahdenperä jatkaa. "Eukkosi on tuossa kontillaan ja oikein lupaavasti vilkuttaa karvarukkasta. Minä pistän kännykän tähän sängylle, niin saatat kuulla lätkeen ja litinän. Minulla on kiveksissä kolmen päivän siimahännät, lataus virkeimmillään, joten varmaan meistä ääntä lähtee." "Selvä", sanon, ja taisi minullakin äänikin värähtää. "Tai odotas", Lahdenperä jatkaa. "Vaimosi on vielä sen verran järjissään, että minäpäs annan hänen selostaa mulkun työntymisen suorana lähetyksenä. Voit sitten huutaa meille kannustusta."

0

4820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        1476
      2. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        61
        1291
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        9
        1265
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        29
        1215
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        29
        1194
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        13
        1083
      7. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        64
        1077
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1074
      9. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        7
        1063
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1052
      Aihe