BB on alkamassa ja asensin koneeseeni Silverlight:n. Noh, sitten kokeilin tuolla BB:n sivulla katsoa etusivun videoclipin ja eihän se toiminut lainkaan...
Missä pystyn tarkistamaan helposti, toimiiko asentamani Silverlight?
Mistä varmasti tiedän, että BB 24/7 tulee sitten kanssa näkymään kun se joskus alkaa?
Mac Silverlight
5
1555
Vastaukset
- tsiuh
"Silverlight on saatavilla useimmille käyttöjärjestelmille. Se tarjoaa muun muassa täyden Mac-tuen, ja mahdollistaa paremman käyttökokemuksen. Täysi Mac-tuki!"
Kaikki videoklipit joita toistaiseksi on näkyvissä taitaa kuulua MTV3 katsomon sisältöön, ei siis BB-puolelle. Itse BB pitäisi näkyä macilla. - Firefoxilla ei toimi
Silverlight asentui ilman minkäänlaisia ongelmia koneelle.
Itse en ole saanut Firefoxilla Big Brother -videoita näkymään, mutta Safarilla näkyy mukavasti. - 10.4
Ei silverlight toimi, ei nåy mtv3 katsomo.
- 1stMacFinn
höpö höpö, vai ei näy, keksi jotain parempaa.
- toivoa?
Harmittaa, kun olen ostanut koko kauden BB 24/7 2011.
Olen myös viime vuonna ostanut tuon ja katsoin lähes ongelmitta.
Tänä vuonna en voi katsoa kaikkia kameroita auki pitäen, en safarilla, enkä Firefoxilla. Silverlight on ladattu ja viimeisimmät versiot selaajista macissäni.
Mac IntelMini Core Solo Mac OS X 10.5.8 (Leopard)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200