7-Luokka )=

RåndomPazka

Mitö vittuaaa ?!?!?? noniin siis kutosel mul oli viel naisia ja olin iha tykätty (tyttöjen keskuudes siis) ja oon ihan hyvän näkönenki (peseydyn kerra päiväs, hoidan kasvojani) hiukset on monesti hyvin mutten käytä ollenkaan hiuslakkaa geeliä yms. (mul on semmoset justin bieber hiukset) vaaleemmat vaan... enkä polta, juon vaa vähäsen enkä todellakaan ole mikään syrjäytynyt nörtti tai mikään ja siis nyt asiaan... olen nyt 13v murror ikä alkanu yms.. ja nyt kun mul alko seiska luokka niin siis mä en saa naisia en vaa saa ku meen puhumaa nii ne näyttää ettei oo ees vähä kiinnostunu musta..siis jos ymmärrätte mitä tarkotan.. tää on oikeesti outoo mulle kutosel olin viel tosi suosittu ja seiskal yhtä kiinnostava ku kilo paskaa...kesälomal ei oo tapahtunu mitää erikoista oon vaa kasvanu ja sillee...eli mistä vitusta on kyse?? outoo vastakkaa pliz

38

5742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RåndomPazka

      oon siis poika XD ja muute pitäskö alkaa käyttää hiuslakkaa oon kerra pistäny nii hiukset näytti paljo paremmilt mut en jaksanu alkaa käyttämää..et onko hiukset nii tärkee asia tytöille.. kaikki muutki pojat käyttää nii aattelin vaa =D

      • kakkikikkare=)

        valitat ku et saa naisii ja oot 13? mielenkiintosta... sitäpaitsi hyi ällötys justin bieber hiukset ja suositut pojat...


      • girl8344467

        on. tytöt tykkää ihanista hiuksista pojista. ja tyylistä :)


    • ei näin

      Voi voi, ei niitä tyttöjä kuule ihan tuosta vain saa, vaikka olisikin Justin Bieber hiukset ja vaikka vielä vaatteet sieltä kalleimmasta ja hienoimmasta muotiliikkeestä.

      Se vaatii muutakin kuin sen, että on se koulun coolein tyyppi.

    • hthrhhrhrhhtrh

      Lol oot vast tommonen kakara oota ku kasvat vähä yritä sit hankkii naisii tommoset kersat ei muuta tee ku pitelee toisiinsa kädestä kiinni.

    • gfhhukjkl

      pitäähä sitä luonnettaki olla hei pojat !!! se se tytöille on tärkeintä !! ja ulkonäkö on plussaa (Y)
      ps. justin bieber hiukset on söpöt (L)

    • nonorahalo

      just hyvännäköne ( = tai ainaki ton mitä kerroit ( :: 13- vuotias okeijj (=(=

      • muminaavain

        Niinno tervetuloa vähemmän suosittujen ihmisten elämään. Ja mikä ihme kiire 13 veellä on haalia kaikki koulun naiset itelleen. Varsinkin jos meet jollekkin ysiluokkalaiselle iskemään että mitäs peipehh niin aattelee varmaan että mikäs helevetin moku tuossa. JA yläasteella tosiaan se ulkonäkö merkitsee, tosin en osaa hyvin sanoa siitä pärstäkertoimesta, mutta jos olet vielä lapsen / nuoren mitoissa ja äänenmurrosta ei ole ja tytöt ovat pitempiä jne niin ei välttis sytytä. Ei minua ainakaan.

        Liiisäksi yläasteella tyttöjen harkitsemiskyky ja ajattelevuus karttuvat, ja siinä missä ala-asteella kaikki yksinäiset alkoi seurustelemaan ilman mitään tarkoitusta tai syvempiä tunteita kaikkien kanssa, yläasteella haetaan vakavaa suhdetta ja jos menet tyttöjen sekaan samallailla kuin ala-asteella, niin paljon varmemmin et saa silti ketään. Käytös ON tärkeä.
        Saatat vielä pahimmassa tapauksessa vaikuttaa pleijeriltä jolla on pakkomielle haalia kaikki tytöt luokseen, ja tytöt (ainakin ne viisaammat) osaavat kyllä nähdä sen verran pinnan alle.

        Siinä nyt pari mahdollista syytä.


      • Nobody.
        muminaavain kirjoitti:

        Niinno tervetuloa vähemmän suosittujen ihmisten elämään. Ja mikä ihme kiire 13 veellä on haalia kaikki koulun naiset itelleen. Varsinkin jos meet jollekkin ysiluokkalaiselle iskemään että mitäs peipehh niin aattelee varmaan että mikäs helevetin moku tuossa. JA yläasteella tosiaan se ulkonäkö merkitsee, tosin en osaa hyvin sanoa siitä pärstäkertoimesta, mutta jos olet vielä lapsen / nuoren mitoissa ja äänenmurrosta ei ole ja tytöt ovat pitempiä jne niin ei välttis sytytä. Ei minua ainakaan.

        Liiisäksi yläasteella tyttöjen harkitsemiskyky ja ajattelevuus karttuvat, ja siinä missä ala-asteella kaikki yksinäiset alkoi seurustelemaan ilman mitään tarkoitusta tai syvempiä tunteita kaikkien kanssa, yläasteella haetaan vakavaa suhdetta ja jos menet tyttöjen sekaan samallailla kuin ala-asteella, niin paljon varmemmin et saa silti ketään. Käytös ON tärkeä.
        Saatat vielä pahimmassa tapauksessa vaikuttaa pleijeriltä jolla on pakkomielle haalia kaikki tytöt luokseen, ja tytöt (ainakin ne viisaammat) osaavat kyllä nähdä sen verran pinnan alle.

        Siinä nyt pari mahdollista syytä.

        Ei kukaan.


      • hot or not
        Nobody. kirjoitti:

        Ei kukaan.

        oon nyt seiskalla ja mun ala-asteella ulkonäkö oli TOSI tärkeetä ja jos oli vähänkin ''epämuodikas'' siitä kiusattiin. nyt kun tulin seiskalle täällä kukaan ei välitä mistää. mut oon meidän luokan suosituin tyttö ja poikia kyl riittää ku joka päivä joku kysyy . mut mun luokan poikii ei kiinnosta tytöt yhtää vaikka ne on tosi söpöi mut ne vaa aattelee jääkiekkoo ja muuta ''mukavaa''.


    • kurreeeeeeeee

      Kokemuksesta puhun, että ylä-asteella tytöt (suositut) ovat yleensä enemän kiinnostuneita vanhemmista pojista. Eli jos näytät Justin Bieberiltä sulla ei ole mahdollisuuksia niihin tyttöihin, jotka jahtaa niitä pitkiä ja lihaksikkaita poikia.

      • o

        Okei, et sä varmaa RUMA oo, niinku joku sano tääl, mut Bieber hiukset ei oo enää tyttöjen mielest tyylikkäit. Vaihda hiustyyliä! Jos menit aluks iskee jotaa tyttöö sil asenteel et mä olin ala-asteel suosittu, kaikki kuolaa mun perää, tää on harvinainen tsäänssi, ni saatoit saada vähän huonon maineen......................


    • nw

      Eli siis niinhän se menee, eivät naiset pidä pikkupojista. Kasva ensin.

    • zeroG <3

      yleensä jos katon poikia niin ei ne saa olla rumiakaa... :) no mutta jotkut justin bieber hiukset...HUHHUH näytti ne jossaan vaihees ihan kivoilta mut ei enää.
      musta se on vaa kiva katella poikia jotka pitää itestää huolta. :D laittaa hiuksia, pitää siistejä ja kivoja vaatteita... yms.

    • tyttö Pohjolasta...

      Hyi hyi hyi..... Inhoan Bieberiä, ja sitäkin enemmän heidän ulkonäköään jotka näyttävät Bieberiltä.... Mutta jos olet laiha, kalpea, suht. lyhyt ja sinulla on mustat pitkät hiukset (tuleeko kukaan mieleen?) niin tänne vaan ;)
      (joo, saattaa vaikuttaa oudolta mun ihanteet, mutta ne on mitä on.)

    • en tarvi nimimerkkii

      hahahahahahahaha miks mä nauran tääl :))) söpöläinen

    • VITTTU JOU

      naurattaa ja vittuttaa samaan aikaan, "VOI IIK IHKUT PISSALIISAT EI PIDÄKKÄÄN ENÄÄ MUSTA JA MUN JUSTIN BIEBERI HIUKSISTA"

    • paskakasa69696969696

      yritätkö sanoo et jso näät kilon paskaa niin ei kiinnosta vai???

    • troll alert

      eikö kukaan homaa et "råndompazka" on trolli

    • RandomShitti

      On melkee parempi olla syrjäytynyt nörtti...Kasvaa enemmän ihmisenä, et tuu poika ikinä selviämään elämästä jos välität ja stressaat kokoajan ulkonäöstäsi ja hiuksia hiplailet, siitä saattaa monille tulla vaikutelma että olet homoseksuaali, varsinkin Bieber hiuksista, ja ne "suositut" pojat jotka luulee olevansa parmepia ku muut nii voi haistaa vittu. End of story

    • kdjfjxolsn

      En oo hyvännäkönen tai mitään, ja oon just nyt menos yläasteelle. Mua ei tosiaankaan kiinnosta mikkää suositut/hyvännäköset pojat, vaan mulle tärkeintä on pojan luonne. Tosin jos yrität saada sellasii hyvännäkösiä lissuja ittelles nii en osaa sanoo, koska inhoon sellasia ja yläaste on täynnä niitä

    • ketu

      ensinnäkin seiskaluokkalaiset ei todellakaan ole naisia vaan tyttöjä

    • Hemuliontäällä

      Olen 13-vuotias ja ihan oikeesti. Kasva vähän, oot kuitenkin vielä lapsi, vaikka kuinka kehittyny olisit. Sittenkun oot 16 niin voit alkaa miettii tyttöjä/naisia ja alkaa iskee niitä.

    • EI PAHALLA....

      oon seiskalle menevä tyttö..
      1. sä oot just tommonen ylimielinen PASKA
      2.vittu oikeesti..... justin bieber hiukset
      3. kaikki ajattelee et sä oot liian hyvä niille
      4. mitäs kettua sä meet yhtäkkii vaan juttelee niille ne ajattelee et sä yrität olla kauheen suosittu tunkemalla joka paikkaan
      5.tytöt haluu aina ekana olla kavereita , joten ota joku toinen poika mukaan ku meet puhuu tytöille mut ei aina..
      6. äläkä ikinä nolaa ittees tunnilla!!!!

    • 2010-2014

      hauska ku tyypit ei muista kattoo miltä ajalta nää kirjotukset on :DD alottajaki nyt mitä.. about 17-vuotias. jokatapauksessa, jos jollakulla muulla on tällaine ongelma ku tänne on eksyny, nii syy toho ois voinu olla se ku tytöt on kasvanu nii ne näkee pojat ja niide touhut lapsellisina ja kuvittelee ite olevasa nii aikuisia. en mä ihmettele että tää poika on tätä ihmetelly, kuuluu ikään. mitä jb-hiuksiin tulee, tuona aikana sehä oli kova juttu (ainakin useiden 7-lk. tyttöjen silmissä). ja ku tyypit valittaa siitä että 13-vuotiaiden kuulukkaa katella vastakkaista sukupuolta sillä silmällä ja sitä ajatellen... en nyt sano että olis hälyyttävää jos vielä tuossa iässä ei ois kiinnostunu "niistä" asioista, mutta yleensä ottaen tuossa iässä alkaa kiinnostamaan... :D ei muuta.

    • Parsa

      Jos näkisin jossai kilon paskaa nii kyllä mä oisin vaikuttunut.

    • kasvalapsi

      hahahahah naisia, mitä oot nyt 13v ? ootte poikia ja tyttöjä vielä :)

    • Mietiasiaa

      Jos et saa naisii ja oot hyvänäkönen jne mut ootko ajatellu et se voi johtuu sun asenteest muit kohtaa

    • luuserilllol

      Sen takia, koska olet luultavasti henkisesti kypsymätön.

    • Äitivalvova

      Saanen kysyä kuka helvetin älykääpiö on tällästä menny kirjottamaa hahah, tuli tippa linssiin näitä lukiessaan.

      • Okok2364

        No voi helvetti sentään oot taas joku helvetin tylsistynyt kotiäiti jolla on tutkinto jolla se ei tee mitään ja sen takii tulee tänne nettiin haukkumaan


    • Okok2364

      No oon menos noin vuoden päästä yläosat asteelle ja tuotas oon valmis vasta silloin seurustelee koska luultavasti siinä vaiheessa ollaan sen verran kypsiä ettei kysytä ihan muuten vaan Alatko vaikkei yläasteella kysytä sillee enää ehkä no tuli vaa mielee kirjottaa tää mut must tuntuu et se oikee ihminen löytyy vasta lukiossa tai sitte aikuisena

      • Okok2364

        Oikeesti miksi vittu tää mun autocorrect alkaa olla niin vitun mulkku


    • niinniinn

      Joo vanha keskustelu, mutta lisään vielä yhden jutun jos se jotakuta auttaa/kiinnostaa vaikka 6 vuoden päästä. :)
      Itse olen siis menossa seiskaluokalle, juuri tänään oli kutosen kevätjuhla. Niin, siis itselläni ainakin pojissa merkkaa enemmän luonne kuin ulkonäkö. Toki luonnollinen vaikuttaa, mutta olen mieluummin sellaisen ihmisen kanssa joka on todella ihana luonteeltaan ja ruma kuin todella komea, mutta täysi ääliö. Älkää miettikö niin paljon sitä ulkonäköä. Luonne ja teot sen ratkaisee. Olkaa herrasmiehiä, siitä tytöt tykkää.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe