Kaikille jolla on latausongelmia

freecorder 4

Käyttäkää tätä palkkia. http://www.applian.com/freecorder4/download.php

Jos et jo ole käyttäjä. Lataa ohjelma koneellesi, ja pane pyörimään se on 8Mt suuruinen. Aseta/Valitse mihin selaimeen haluat ohjelman. Toistaiseksi vaan FF ja IE ovat mahdolliset.
Sillä voit ladata kaikki vaikeemmat videot ja musat Streeming tai ei. Palkki soveltuu niin Firefoxin kun Internet Exploreriin uudempaan versioon.

Voin ehdottaa Se on ilmainen. Käytän sitä Firefoxissa ilman pulmia. Palkissa on työkalut. Ohjelma lataa itsekseen, sun huomaamatta. (Sun ei tarvitse tehdä itse mitään, ei tartte painaa Record painiketta). Tärkeetä -Älä sulje selainta! Ennen kun lopetat videoiden katselemisen, aukaiset "Video history". (Älä sulje Selainta. - Siksi Tärkeetä että ei cash-videot voi sielltä tyhjentyä) Siellä Cash-kansiossa on kaikki videot jotka on näkyvissä. Oli sitten Flash tai ei YLE TV, Youtube, Dailymotion tai VODPOD. Sieltä voit sekunneissa tallenta videot son kovikselle. Valitse video ja säästä valittuun kansioon. (Freecorder 4)

Freecorder-4. Palkilla voi tehdä paljon muutakin. Kokele se on ilmainen.

Jaska palkkinen

12

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska palkkinen

Asetuksen yhteyydessä päivittää Adobe flashia/Firefocxilla menet Mozillan pääsivulle ja etsi lisäohjelmat eli Plugit. Jos ei lataus toimi.

• äsch

-ja niinkö muka toimii ruutu.fi ja yle areena-tallennukset?

• freecorder 4
        äsch kirjoitti:

-ja niinkö muka toimii ruutu.fi ja yle areena-tallennukset?

Ainakin minulla. Windows 7 ja Firefox 3.6.2 - sekä IE8 - En tidä mitä konetta ja selainta sinä käytät. Taitaa vika istua näppäimistön takana.

• äsch
        freecorder 4 kirjoitti:

Ainakin minulla. Windows 7 ja Firefox 3.6.2 - sekä IE8 - En tidä mitä konetta ja selainta sinä käytät. Taitaa vika istua näppäimistön takana.

XP,IE 8,Ffox 3.6.8.Nyt tidät.-Ei toimi!

• Apple?
        äsch kirjoitti:

XP,IE 8,Ffox 3.6.8.Nyt tidät.-Ei toimi!

Miten käytettävä kone tuohon vaikuttaa?

• freecorder 4
        Apple? kirjoitti:

Miten käytettävä kone tuohon vaikuttaa?

Käyttöohjelmat Lisäogjelmat, Messengerit. grafiikka, Ja tietysti XP. Ja Service pakkaukset. Ja Flash ohjelmat ja Filterit Firefoxissa on filterit jotka arkistoivat sun mainos blokkaukset. Erityinen blokkaaminen XP'n yhteyydessä on ésim .asx Joka ei salli erityisiä Televisomainoksia sekä .flv mainoksia Se blokkaa myös lataamiset youtubilta freecorder 4'en

• äsch
        freecorder 4 kirjoitti:

Käyttöohjelmat Lisäogjelmat, Messengerit. grafiikka, Ja tietysti XP. Ja Service pakkaukset. Ja Flash ohjelmat ja Filterit Firefoxissa on filterit jotka arkistoivat sun mainos blokkaukset. Erityinen blokkaaminen XP'n yhteyydessä on ésim .asx Joka ei salli erityisiä Televisomainoksia sekä .flv mainoksia Se blokkaa myös lataamiset youtubilta freecorder 4'en

Harvinaisen selvää.-Ruutu.fi sallii tallentaa esim.uutisten mainokset mutta eipä muuta.Juutuubista tallentaa komeasti.Areenan tallennnukseen puree vain Ajangin keksintö Yle-dll. Esitin asian Applianille vai mikäseon -eipä vastausta.

• freecorder 4
        äsch kirjoitti:

Harvinaisen selvää.-Ruutu.fi sallii tallentaa esim.uutisten mainokset mutta eipä muuta.Juutuubista tallentaa komeasti.Areenan tallennnukseen puree vain Ajangin keksintö Yle-dll. Esitin asian Applianille vai mikäseon -eipä vastausta.

Voin tallentaa kaikki ohjelmat Arena.fi'stä En tiedä sitten mikä sulla mättää. Ehkä yhteyys. Minulla on 100Mt (Sata Megatajua) Ethernet piuha. Kaikki ohjelmat näkyy pätkimättöminä

• äsch
        freecorder 4 kirjoitti:

Voin tallentaa kaikki ohjelmat Arena.fi'stä En tiedä sitten mikä sulla mättää. Ehkä yhteyys. Minulla on 100Mt (Sata Megatajua) Ethernet piuha. Kaikki ohjelmat näkyy pätkimättöminä

Areenasta tosiaan onnistuu Yle-dll 1.2.3- tallennus,-nopeus 4 megaa.-Tuota tunnuttiin mainostettavan ilman ongelmaa...

• ...miten on...
        äsch kirjoitti:

Areenasta tosiaan onnistuu Yle-dll 1.2.3- tallennus,-nopeus 4 megaa.-Tuota tunnuttiin mainostettavan ilman ongelmaa...

...Elävän arkiston kanssa?

• ...ilmestynyt...
        ...miten on... kirjoitti:

...Elävän arkiston kanssa?

...Yle-dl.exe ohjelmasta:

http://users.tkk.fi/~aajanki/rtmpdump-yle/index.html

Tällä kehuvat myös "Nykivän Arkiston " latausmahdollisuutta.

Mutta, mutta...

Kun tuon uuden version lataa, huomaakin saaneensa vain jonkinlaisen rakennussarjan, josta sitten kai pitäisi syntyä uudempi yle-ld.exe. Kunhan ensin on ladannut mittavan määrän erilaisia ohjelmankehitysympäristöjä ja tehnyt sitä sun tätä.
        No, tuo varmaankin ehkä onnistuu kokeneelle ohjelmoijalle, joka on askarrellut nimenomaisesti juuri noiden ympäristöjen kanssa.
        Mutta me tavalliset pulliaiset joutunemme edelleen tyytymään tuohon 1.2.4-versioon, jossa yle-dl.exe on valmiiksi käännettynä.

Eipä silti, kovasti olen kiitollinen siitäkin ja hattua nostan näille urheille ohjelmoijille, jotka yrittävät tuoda nykimätöntä katselunautintoa ylen ohjelmista meille tavallisille katsojille.

• freecorder-käyttäjä

Nää on Ruotsin television play-sivustolla, suomenkieliset uutiset 20.9.2010
      http://svtplay.se/t/103755/uutiset

Klipin linkki
      rtmp://fl11.c91005.cdn.qbrick.com/91005/_definst_/kluster/20100920/IN-2010-0920-1745UUTISET-mp4-b-v1.mp4

Mun Freecorder ei reagoi sivun klippeihin ollenkaan. FF, Vista. Olis jännä kuulla toimiiko sulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      128
      6397
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      575
      2308
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1570
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1331
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      88
      1186
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1045
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1038
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1012
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      968
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe