Käyttäkää tätä palkkia. http://www.applian.com/freecorder4/download.php
Jos et jo ole käyttäjä. Lataa ohjelma koneellesi, ja pane pyörimään se on 8Mt suuruinen. Aseta/Valitse mihin selaimeen haluat ohjelman. Toistaiseksi vaan FF ja IE ovat mahdolliset.
Sillä voit ladata kaikki vaikeemmat videot ja musat Streeming tai ei. Palkki soveltuu niin Firefoxin kun Internet Exploreriin uudempaan versioon.
Voin ehdottaa Se on ilmainen. Käytän sitä Firefoxissa ilman pulmia. Palkissa on työkalut. Ohjelma lataa itsekseen, sun huomaamatta. (Sun ei tarvitse tehdä itse mitään, ei tartte painaa Record painiketta). Tärkeetä -Älä sulje selainta! Ennen kun lopetat videoiden katselemisen, aukaiset "Video history". (Älä sulje Selainta. - Siksi Tärkeetä että ei cash-videot voi sielltä tyhjentyä) Siellä Cash-kansiossa on kaikki videot jotka on näkyvissä. Oli sitten Flash tai ei YLE TV, Youtube, Dailymotion tai VODPOD. Sieltä voit sekunneissa tallenta videot son kovikselle. Valitse video ja säästä valittuun kansioon. (Freecorder 4)
Freecorder-4. Palkilla voi tehdä paljon muutakin. Kokele se on ilmainen.
Jaska palkkinen
Kaikille jolla on latausongelmia
12
1435
Vastaukset
- Jaska palkkinen
Asetuksen yhteyydessä päivittää Adobe flashia/Firefocxilla menet Mozillan pääsivulle ja etsi lisäohjelmat eli Plugit. Jos ei lataus toimi.
- äsch
-ja niinkö muka toimii ruutu.fi ja yle areena-tallennukset?
- freecorder 4
äsch kirjoitti:
-ja niinkö muka toimii ruutu.fi ja yle areena-tallennukset?
Ainakin minulla. Windows 7 ja Firefox 3.6.2 - sekä IE8 - En tidä mitä konetta ja selainta sinä käytät. Taitaa vika istua näppäimistön takana.
- äsch
freecorder 4 kirjoitti:
Ainakin minulla. Windows 7 ja Firefox 3.6.2 - sekä IE8 - En tidä mitä konetta ja selainta sinä käytät. Taitaa vika istua näppäimistön takana.
XP,IE 8,Ffox 3.6.8.Nyt tidät.-Ei toimi!
- Apple?
äsch kirjoitti:
XP,IE 8,Ffox 3.6.8.Nyt tidät.-Ei toimi!
Miten käytettävä kone tuohon vaikuttaa?
- freecorder 4
Apple? kirjoitti:
Miten käytettävä kone tuohon vaikuttaa?
Käyttöohjelmat Lisäogjelmat, Messengerit. grafiikka, Ja tietysti XP. Ja Service pakkaukset. Ja Flash ohjelmat ja Filterit Firefoxissa on filterit jotka arkistoivat sun mainos blokkaukset. Erityinen blokkaaminen XP'n yhteyydessä on ésim .asx Joka ei salli erityisiä Televisomainoksia sekä .flv mainoksia Se blokkaa myös lataamiset youtubilta freecorder 4'en
- äsch
freecorder 4 kirjoitti:
Käyttöohjelmat Lisäogjelmat, Messengerit. grafiikka, Ja tietysti XP. Ja Service pakkaukset. Ja Flash ohjelmat ja Filterit Firefoxissa on filterit jotka arkistoivat sun mainos blokkaukset. Erityinen blokkaaminen XP'n yhteyydessä on ésim .asx Joka ei salli erityisiä Televisomainoksia sekä .flv mainoksia Se blokkaa myös lataamiset youtubilta freecorder 4'en
Harvinaisen selvää.-Ruutu.fi sallii tallentaa esim.uutisten mainokset mutta eipä muuta.Juutuubista tallentaa komeasti.Areenan tallennnukseen puree vain Ajangin keksintö Yle-dll. Esitin asian Applianille vai mikäseon -eipä vastausta.
- freecorder 4
äsch kirjoitti:
Harvinaisen selvää.-Ruutu.fi sallii tallentaa esim.uutisten mainokset mutta eipä muuta.Juutuubista tallentaa komeasti.Areenan tallennnukseen puree vain Ajangin keksintö Yle-dll. Esitin asian Applianille vai mikäseon -eipä vastausta.
Voin tallentaa kaikki ohjelmat Arena.fi'stä En tiedä sitten mikä sulla mättää. Ehkä yhteyys. Minulla on 100Mt (Sata Megatajua) Ethernet piuha. Kaikki ohjelmat näkyy pätkimättöminä
- äsch
freecorder 4 kirjoitti:
Voin tallentaa kaikki ohjelmat Arena.fi'stä En tiedä sitten mikä sulla mättää. Ehkä yhteyys. Minulla on 100Mt (Sata Megatajua) Ethernet piuha. Kaikki ohjelmat näkyy pätkimättöminä
Areenasta tosiaan onnistuu Yle-dll 1.2.3- tallennus,-nopeus 4 megaa.-Tuota tunnuttiin mainostettavan ilman ongelmaa...
- ...miten on...
äsch kirjoitti:
Areenasta tosiaan onnistuu Yle-dll 1.2.3- tallennus,-nopeus 4 megaa.-Tuota tunnuttiin mainostettavan ilman ongelmaa...
...Elävän arkiston kanssa?
- ...ilmestynyt...
...miten on... kirjoitti:
...Elävän arkiston kanssa?
...Yle-dl.exe ohjelmasta:
http://users.tkk.fi/~aajanki/rtmpdump-yle/index.html
Tällä kehuvat myös "Nykivän Arkiston " latausmahdollisuutta.
Mutta, mutta...
Kun tuon uuden version lataa, huomaakin saaneensa vain jonkinlaisen rakennussarjan, josta sitten kai pitäisi syntyä uudempi yle-ld.exe. Kunhan ensin on ladannut mittavan määrän erilaisia ohjelmankehitysympäristöjä ja tehnyt sitä sun tätä.
No, tuo varmaankin ehkä onnistuu kokeneelle ohjelmoijalle, joka on askarrellut nimenomaisesti juuri noiden ympäristöjen kanssa.
Mutta me tavalliset pulliaiset joutunemme edelleen tyytymään tuohon 1.2.4-versioon, jossa yle-dl.exe on valmiiksi käännettynä.
Eipä silti, kovasti olen kiitollinen siitäkin ja hattua nostan näille urheille ohjelmoijille, jotka yrittävät tuoda nykimätöntä katselunautintoa ylen ohjelmista meille tavallisille katsojille.
- freecorder-käyttäjä
Nää on Ruotsin television play-sivustolla, suomenkieliset uutiset 20.9.2010
http://svtplay.se/t/103755/uutiset
Klipin linkki
rtmp://fl11.c91005.cdn.qbrick.com/91005/_definst_/kluster/20100920/IN-2010-0920-1745UUTISET-mp4-b-v1.mp4
Mun Freecorder ei reagoi sivun klippeihin ollenkaan. FF, Vista. Olis jännä kuulla toimiiko sulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428