Vastaavanlisä

heltsukka83

Kenen kuuluu saada vastaavanlisää? Tietenkin rp ja sitten vp mutta entä sen jälkeen jos kumpikaan ei ole töissä?

4

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täsä

rp nimeää vp.n sijaiseksi. Pitää olla jossain paperilla kuka se milloinkin on. Minulle on maksettu aikoinaan 5 vuoden lisät takautuvasti.

• tp

Palkkasaatavat vanhenevat 2 vuodessa (kalenterivuoden lopusta laskien). Paljonko muuten kertyi 5 vuodessa?

• NoPro

se jolla on eniten kokemusta, kunhan on oikeus olla yksin töissä. Toki sovittavissa, esim meillä kun yksin ollaan vuorossa niin se saa lisät jolla on vuoro, vaikka kokeneempi olis auttamassa.

• kiinnostunutta

kertokaahan vielä paljonko vuorovastaavan lisä on? pitääkö vuorovastaavan lisästä sopia esim työsopimuksessa eli kuuluuko se automaattisesti vai vasta sopimuksen jälkeen?
        Itse olen työssä kaikinpuolin ongelmaisessa paikassa, uuden työpaikan haku ollut päällä jo pitkään, ja täällä toimin jatkuvasti yksin vuorossa(olen siis periaatteessa vastuussa koko hotelli-ravintolasta työvuoroni ajan). Näin ollut jo 1,5vuoden ajan.

...ärrin murrin.. tämäkin vielä. täältä kun pääsen niin takautuvaan maksuperintään menee yksi jos toinenkin vuosi ja vaikka mitä kaikkea jo tähän asti selvää ottamistani maksamatta jättämisistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      135
      3786
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2454
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2098
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      17
      1071
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      70
      1041
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      915
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      876
    8. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      31
      865
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      790
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      97
      772
    Aihe