Kenen kuuluu saada vastaavanlisää? Tietenkin rp ja sitten vp mutta entä sen jälkeen jos kumpikaan ei ole töissä?
Vastaavanlisä
4
916
Vastaukset
- Täsä
rp nimeää vp.n sijaiseksi. Pitää olla jossain paperilla kuka se milloinkin on. Minulle on maksettu aikoinaan 5 vuoden lisät takautuvasti.
- tp
Palkkasaatavat vanhenevat 2 vuodessa (kalenterivuoden lopusta laskien). Paljonko muuten kertyi 5 vuodessa?
- NoPro
se jolla on eniten kokemusta, kunhan on oikeus olla yksin töissä. Toki sovittavissa, esim meillä kun yksin ollaan vuorossa niin se saa lisät jolla on vuoro, vaikka kokeneempi olis auttamassa.
- kiinnostunutta
kertokaahan vielä paljonko vuorovastaavan lisä on? pitääkö vuorovastaavan lisästä sopia esim työsopimuksessa eli kuuluuko se automaattisesti vai vasta sopimuksen jälkeen?
Itse olen työssä kaikinpuolin ongelmaisessa paikassa, uuden työpaikan haku ollut päällä jo pitkään, ja täällä toimin jatkuvasti yksin vuorossa(olen siis periaatteessa vastuussa koko hotelli-ravintolasta työvuoroni ajan). Näin ollut jo 1,5vuoden ajan.
...ärrin murrin.. tämäkin vielä. täältä kun pääsen niin takautuvaan maksuperintään menee yksi jos toinenkin vuosi ja vaikka mitä kaikkea jo tähän asti selvää ottamistani maksamatta jättämisistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l283003- 1451632
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1561513Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91426Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1581301Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta391096Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm581018Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall222971- 65946
- 148893