Lahtelainen jalkapallo on tullut tiensä päähän ja muuttunut potkupalloksi amatöörien puuhasteluksi. Seurauksena hissi alaspäin ja sitä myötä ehkä vajoaminen alemmalle tasolle vuosikausiksi tyyliin Kemi, Mikkeli ym. No sitä saa mitä tilaa, yleisöäkin yritettiin jopa kondomien voimalla ja aivan liian hyvistä olosuhteistakaan kaupungin verorahoilla tarjoten ei ole ollut mitään apua vaan on veltostuttu alaspäin menoon. No siellä on todellinen tasollinen paikka muutenkin. Eurokentät on enää kaukainen muisto vain.
Pitäisi palauttaa vanha asetelma ja kilpailu Reipas-Kuusysi takaisin. Ei keinotekoisesti muodostetut joukkueet koskaan luo urheilullista hegemoniaa eivätkä kannusta urheilijoita/pelaajia taistelemaan seuran puolesta kun seura on vain osakeyhtiöpaperia.
FC Lahti putoaa
3
744
Vastaukset
- Lahen poika
Valitettavasti tuo on lähellä totuutta... Ainaki se et lähellä putoomista ollaan, tosin mitään ei vielä olla hävitty! Oulu ja Haka pelas tänään tasan, se on taas helpottava tekijä, ainaki karsintapaikkaa ajatellen. Yks asia mitä en todellakaan ymmärrä on farmisopimus Suomen turhimman futisporukan eli Hämeenlinnan kanssa?! Nytkin oma joukkue pelaa sarjapaikasta, ni silti tuhlataan resursseja jeesaamaan näitä janareita??!! Nythän pitäs kaikki voimavarat keskittää omaan touhuun. Tänäänki oli useita Lahen pelaajia hämeenlinnan paidas. Pitkin kautta siellä on ollu Tuomi, Kemppainen, Köse, Lansitalo yms yms. Ihme ku ei Littiä laitettu sinne loukkaantumaan... Toivottavasti sopimus puretaan ens kautena! Siinähän viel se, et voidaan olla samassa divarissa, tosin toivottavasti HML putoo kakkoseen, ihan periaatteesta...
- mausas
Taisi olla AC Oulun eilinen voitto sinetti FC Lahden arkkuun. Nyt on 8 pistettä kirittävää viidessä ottelussa, kova paikka. Omituista, Litti ja kaikki joukkueessa ja jengi laahustaa kauden läpi haluttomana ja mauttomana. Litti ykkösessä ensi kaudella :)?
- Anonyymi
Divari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015