... että 30 tkm ajetussa BMW F800ST:ssä on kaupasta ajon jälkeen ollut mm. seuraavat viat:
1. Takajarru hirtti kiinni --> vaihdettiin jarrunesteet
2. Venttiilikopan tiiviste vuosi öljyt --> vaihdettiin tiivisteet
3. Öljynpaineen merkkivalo alkoi vilkkumaan --> vaihdettiin anturi
4. Takalaakerit petti ---> tuli "pikkuremppaa". (Johtui ilmeisesti siitä, että purettaessa huomasin taka-akselin kopan oleva täynnä ruostepölyä - akseli oli vioittunut.)
Mitähän vielä onkaan odotettavissa?
Eipä ole tänä kesänä juuri ehtinyt ajamaan muuta kuin korjaamolle ja takaisin...
A) Onko kyseessä tuotekehityksen ensimmäinen versio?
B) Tyyppiviat?
C) Maanantai-kappale?
D) P'***ka pyörä?
E) Muu mikä?
Miten voi olla mahdollista..?!!
5
1146
Vastaukset
- BMW=KOKOLIHAPASKA
osta Yamaha niin ei pamaha
- muu mikä
BMW
- wtety
Vastaus D plus E eli paska MERKKI
- ketjubemu
Ei tuollainen pikkusirkkeli ole tarkoitettu noin isoille kilometreille. Ihme olisi jos ei prakaisi. Onneksi sinulla on moottoripyörä jolla pääset näppärästi liikkumaan kodin ja huollon väliä!
- kerro kerro kuvastin
Minusta vähän tuntuu ettei vika ole taaskaan pyörässä, vaan sitä käyttävässä. Tuon tyyppiset viat ovat aivan tyypillisiä sellaisille kuskeille, jotka eivät ymmärrä hevon helvettiä sen päälle miten pyörää tulisi pitää ja miten sillä ajellaan ja missä, jotta pyörä yleensäkään voisi säilyä pitkään käyttökelpoisena.
Tai no. Samapa se on mitä sulle vastaan koska tiedän ettei tuommoiset kaverit opi koskaan mitään toisten neuvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616