Tyttöystävä..

<3

Noloa, mutta tarvitsen apua.. =(

Elikkä siis.. Oon 15v poika, yläasteella viimeinen vuosi menossa. Rinnakkaisluokalla on eräs tyttö, josta oon todella kiinnostunut. Ollaan tunnettu vähä reilu 3v, ja tunteet tyttöä kohtaan ovat vaan kasvaneet vuosi vuodelta. Muiden kanssa on ollut jotain pientä säätöä mutta tämä.. en pysty sanoin kuvailemaan sitä tunnetta kun tyttö tulee vastaan. Omasta mielestäni tämä on fiksu, kaunis ja luonteeltaan aivan mahtava.

Asutaan n, 7km päässä toisistaan joten harvemmin näen tätä vapaa-ajalla. Koulussa pyörii kokoajan kavereidensa kanssa joten en kehtaa/uskalla mennä puhumaan. Olen kertonut tunteistani tyttöä kohtaan, tosin vain mesessä mutta tyttö ei oikein sano juuta eikä jaata. Vastaukseksi sain kertomani jälkeen "kiva tietää :)", mitä tuosta nyt osaisi päätellä =S

Jostain syystä se vain on niin hankalaa ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä puhumaan tytölle kun tämä on kavereidensa kanssa esim välitunnilla. Mitä teen? =(

5

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qw

.

• repe17

sitten kun sä oot opiskelia niin hommaat opiskelia kortin saat juna linja auto matkat halvemmalla niin meet kun näätsen niin kysy ulos kokeiltu on toimii !!!!

• <3

Njoo kyllähän tässä tälläkin hetkellä kulkemaan pääsen mopo-, ja traktorikortin ansiosta. Nyt vain ongelmana se että en saa selvää tytöstä :(

• :)

TIEDÄN TON TUNTEEN! kun ite olin 15 ja yläaste melkein käyty, mun piti pyytää yhtä tyttöä jonka olin tuntenu 4 vuotta ja olin ihastunu häneen, mutta oli liian myöhäistä kun ajattelin pyytää tämän ulos, muutettiin 80km päähän.............

• XD

MJ ON PARAS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79