äskettäin Kallioon ja etsin uutta seuraa. Nopean surffailun tuloksena löysin mm. Ponnistuksen ja SAPAn tästä lähettyviltä. Kaipaisin hieman vinkkejä sopivan seuran löytämisessä.
-91 s. pelaaja etsii seuraa HKI
2
482
Vastaukset
- jaakko s
helsingin jalkapallojoukkueita on paljon esim: hjk valtti, allianssi käpa,viigingit,pk35,herto,LPS paras on kuitenkin hjk,pk35 tai allianssi mikä sitten on kuntosi meriittisi ja katseesi tulevaan olen itse valmentajana
hjk ssa. ja peliurani on vielä vaakalaudalla olen itse myös 91 syntynyt ja silloin pitääkin miettiä mikä on näkymä tulemaan ja missä itse siinä olet, onko hyvä aerobinen kunto, hyvät motoriset taidot, taitoa ja voiko kehittyä jalkapalloilijana uskon että se tuottaa hedelmää, koska saat kyllä tasoisesi joukkueen jos olet itse aktiivinen muista tärkeintä on vahva halu jalkapalloa kohtaan silloin pääsee pitkälle - futebol
olisi tosiaan hienoa löytää oman tasoinen joukkue, vaikea verrata helsingin divareiden tasoa kaakkois-suomen tasoon. olen junnuna pelannut jopa vitosta, viime vuodet kolmosen porukan mukana. tarkoitus ei ole vetää hampaat irvessä, vaikkakin joukkue saisi olla ryhdikäs ja tekemisen meinigillä.
tiedättekö harjoitteleeko/pelaako tuossa Helsinginkadun varrella olevalla tekonurmella mikään organisoitu joukkue?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908