-91 s. pelaaja etsii seuraa HKI

futebol

äskettäin Kallioon ja etsin uutta seuraa. Nopean surffailun tuloksena löysin mm. Ponnistuksen ja SAPAn tästä lähettyviltä. Kaipaisin hieman vinkkejä sopivan seuran löytämisessä.

2

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakko s

      helsingin jalkapallojoukkueita on paljon esim: hjk valtti, allianssi käpa,viigingit,pk35,herto,LPS paras on kuitenkin hjk,pk35 tai allianssi mikä sitten on kuntosi meriittisi ja katseesi tulevaan olen itse valmentajana
      hjk ssa. ja peliurani on vielä vaakalaudalla olen itse myös 91 syntynyt ja silloin pitääkin miettiä mikä on näkymä tulemaan ja missä itse siinä olet, onko hyvä aerobinen kunto, hyvät motoriset taidot, taitoa ja voiko kehittyä jalkapalloilijana uskon että se tuottaa hedelmää, koska saat kyllä tasoisesi joukkueen jos olet itse aktiivinen muista tärkeintä on vahva halu jalkapalloa kohtaan silloin pääsee pitkälle

    • futebol

      olisi tosiaan hienoa löytää oman tasoinen joukkue, vaikea verrata helsingin divareiden tasoa kaakkois-suomen tasoon. olen junnuna pelannut jopa vitosta, viime vuodet kolmosen porukan mukana. tarkoitus ei ole vetää hampaat irvessä, vaikkakin joukkue saisi olla ryhdikäs ja tekemisen meinigillä.

      tiedättekö harjoitteleeko/pelaako tuossa Helsinginkadun varrella olevalla tekonurmella mikään organisoitu joukkue?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2648
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1446
    Aihe