Pitkäjärven tyly rahastusfestivaali

Ei näin

25 vuotta tapahtumia kiertäneenä sanon..EI NÄIN !
Portilla yli-innokas guru tyyliin minulla on täällä poliisin valtuudet. 10 per naama tai ei metriäkään. Konepyöräklubissa on tunnetusti paljon miljonäärejä ja saahan siihen hintaan kupillisen aamuista kahvia, mutta silti. En tykännyt, menkää jos haluatte, minä en enää mene. Olisin käynyt vain katsomassa ja tullut seuraavana päivänä takaisin, ehkä ...olisi ollut kiva katsastaa uusi tapahtuma, tai tulihan tuo katsastettua.

36

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paluu vanhaan?

      Minäkin kävin perjantaina siinä portilla. Olisin kyllä maksanut ihan mielelläni sen 10 euroa kahvikupista ja pullasta noin kannatuksen vuoksi. En kuitenkaan ehtinyt jäämään paikalle ohikulkumatkalla kun olin.

      Saa nähdä siirtyykö tapahtuma muuten piankin takaisin Yyteriin. Yyterin uusi omistaja saattaa nopeastikin tulla katumapäälle potkittuaan motoristit pois. Oli viikonloppuna nimittäin aika hiljaista Yyterissä ja varmaan 3/4 mökeistä tyhjinä. Yyterirallin aikaan tuvat olivat aina umpitäynnä.
      Siinä jäi uudelta yrittäjältä iso tili saamatta nyt.

      • tietäjälännestä

        Mikä ihmeen uusi yrittäjä? Yyterin leirintalue on Porin Kaupunpungin omistuksessa ja johdossa.

        Liittivät sen vain osaksi matkailutointa hoitavaa maisaa, joka on kaupungin yhtiö...


    • L.T.P

      "Olisin käynyt vain katsomassa ja tullut seuraavana päivänä takaisin, ehkä ..."
      Ja muut kävijät/ oijat olisivat maksaneet sinunkin oleilusi siellä, vai mitä yritit sanoa?? Olihan siellä monta muuta, jotka maksoivat koko 30€, ja joutuivat kuka mistäkin syystä lähtemään jo lauantaina pois, mutta tuskin hekään vaativat korvausta syömättömästä aamiaisesta....
      Jos sulla ei ole varaa tulla ja maksaa päiväkäyntimaksua, niin pysy poissa. Mukana oli paljon kauemminkin ralleja kiertäneitä, rahalla rehellisesti viikonloppunsa maksaneita motoristeja.
      Ja hinta-/ laatusuhde oli Pitkäjärvellä kohdallaan, jatkakaa vaan samaan malliin Konepyöräklubilaiset.

      • IHAN SAMA

        olisin maksanut lauantaina sen 30. Ei kyse ole siitä onko varaa vaan tyylistä rahat pois ilman vastinetta. Ei tälläisiä voi järjestää vain rahastusmielessä, kyse ei kuitenkaan ole liiketoiminnasta. Ja jopa siellä pitää katsoa asioita hieman pidemmällä tähtäimellä. Mutta kuten jo totesin niin ihan sama, Suomi on tapahtumia täynnä, tämä tuli katsastettua, mukavaa että muut viihtyivät, voin itse jatkossa mennä muualle. Eniten minua riepoi tyly kielenkäyttö ja esiintyminen portilla, jos se olisi ollut toista, niin en olisi välttämättä edes huomioinut Kahvikupin hintaa 10 euroa.


      • on hyvä hinta
        IHAN SAMA kirjoitti:

        olisin maksanut lauantaina sen 30. Ei kyse ole siitä onko varaa vaan tyylistä rahat pois ilman vastinetta. Ei tälläisiä voi järjestää vain rahastusmielessä, kyse ei kuitenkaan ole liiketoiminnasta. Ja jopa siellä pitää katsoa asioita hieman pidemmällä tähtäimellä. Mutta kuten jo totesin niin ihan sama, Suomi on tapahtumia täynnä, tämä tuli katsastettua, mukavaa että muut viihtyivät, voin itse jatkossa mennä muualle. Eniten minua riepoi tyly kielenkäyttö ja esiintyminen portilla, jos se olisi ollut toista, niin en olisi välttämättä edes huomioinut Kahvikupin hintaa 10 euroa.

        viikonlopusta. Kaksikymppiä siitä että kaksipäällä käydään kahvilla ei ole, siinä ei kohtaa hinta ja laatu. Kävimme myös portilla ja hintapolitiikka hieman ihmetytti.


      • kunkulx
        IHAN SAMA kirjoitti:

        olisin maksanut lauantaina sen 30. Ei kyse ole siitä onko varaa vaan tyylistä rahat pois ilman vastinetta. Ei tälläisiä voi järjestää vain rahastusmielessä, kyse ei kuitenkaan ole liiketoiminnasta. Ja jopa siellä pitää katsoa asioita hieman pidemmällä tähtäimellä. Mutta kuten jo totesin niin ihan sama, Suomi on tapahtumia täynnä, tämä tuli katsastettua, mukavaa että muut viihtyivät, voin itse jatkossa mennä muualle. Eniten minua riepoi tyly kielenkäyttö ja esiintyminen portilla, jos se olisi ollut toista, niin en olisi välttämättä edes huomioinut Kahvikupin hintaa 10 euroa.

        Festivaaleilla ym on osallistumismaksu kattaakseen kuluja.
        Ei kai kukaan luule että niitä joku omasta pussista maksaa järjestääkseen tapahtuman.
        Suurelle osalle motoristeja on ns päivänselvää että kaikki on ilmaista, kaikista pitää saada alennus jopa siitä juomastaa kahvikuppostesta ym.
        Yrittäkää ymmärtää että olette festivaalella ja kuppiloissa asiakas asikkaan joukossa jo tasaarvoisuuden vuoksi.
        Jokuhan ne kulut maksaa,palkat,vuokrat,raakaaineet ym, hyväntekeväisyys laitokset on erikseen .
        Ilmaistapahtumat erikseen jos sponsoreita, nykyään ei niitä jokapaikkaan ole,tapahtumia sen verran.
        Mikään toiminta ei pyöri nollatoleranssilla ja jatkuvalla alennuksella, yrittäkää nyt hyvät motoristit se ymmärtää, ei ole paljoo vaadittu !


      • Yritä sinä ymmärtää
        kunkulx kirjoitti:

        Festivaaleilla ym on osallistumismaksu kattaakseen kuluja.
        Ei kai kukaan luule että niitä joku omasta pussista maksaa järjestääkseen tapahtuman.
        Suurelle osalle motoristeja on ns päivänselvää että kaikki on ilmaista, kaikista pitää saada alennus jopa siitä juomastaa kahvikuppostesta ym.
        Yrittäkää ymmärtää että olette festivaalella ja kuppiloissa asiakas asikkaan joukossa jo tasaarvoisuuden vuoksi.
        Jokuhan ne kulut maksaa,palkat,vuokrat,raakaaineet ym, hyväntekeväisyys laitokset on erikseen .
        Ilmaistapahtumat erikseen jos sponsoreita, nykyään ei niitä jokapaikkaan ole,tapahtumia sen verran.
        Mikään toiminta ei pyöri nollatoleranssilla ja jatkuvalla alennuksella, yrittäkää nyt hyvät motoristit se ymmärtää, ei ole paljoo vaadittu !

        että jos tarjonta ja hinta ei kohtaa, niin homma ei pitkään jatku. Jos ei homma sitten kannata, niin ei kannata, sitten pitää harrastaa jotain muuta. Jos kahvikupin hinnan on oltava 10 euroa että edes kulut tulee peitettyä, niin vika ei välttämättä ole ainakaan kokonaan pihin ja ymmärtämättömän asiakkaan.


      • vääpeli julli
        Yritä sinä ymmärtää kirjoitti:

        että jos tarjonta ja hinta ei kohtaa, niin homma ei pitkään jatku. Jos ei homma sitten kannata, niin ei kannata, sitten pitää harrastaa jotain muuta. Jos kahvikupin hinnan on oltava 10 euroa että edes kulut tulee peitettyä, niin vika ei välttämättä ole ainakaan kokonaan pihin ja ymmärtämättömän asiakkaan.

        ihminen ossaa olla tyhmä, se kahvi kuppi tuli kylkiäisenä tapahtumaan, sä sait sen niku ILMASEKSI, tapahtuma maksoi.


      • ja visiitit
        vääpeli julli kirjoitti:

        ihminen ossaa olla tyhmä, se kahvi kuppi tuli kylkiäisenä tapahtumaan, sä sait sen niku ILMASEKSI, tapahtuma maksoi.

        Minusta noita päiväkävijöitä kannattaisi suosia, sillä ne tuovat kuitenkin virkeyttä tapahtumaan.
        Kaikki eivät kuitenkaan halua jäädä kuusen juurelle ryyppäämään ja telttaan nukkumaan, joten päiväkävijöillekin kannattaa kuitenkin kohtuuhintainen pikavisiitti kahvikuppeineen tarjota!

        Itse käyn mielelläni katselemassa pyöriä ja haistelemassa tunnelmaa, mutta yö teltassa ei innosta.


      • pyörä ja miekkonen
        ja visiitit kirjoitti:

        Minusta noita päiväkävijöitä kannattaisi suosia, sillä ne tuovat kuitenkin virkeyttä tapahtumaan.
        Kaikki eivät kuitenkaan halua jäädä kuusen juurelle ryyppäämään ja telttaan nukkumaan, joten päiväkävijöillekin kannattaa kuitenkin kohtuuhintainen pikavisiitti kahvikuppeineen tarjota!

        Itse käyn mielelläni katselemassa pyöriä ja haistelemassa tunnelmaa, mutta yö teltassa ei innosta.

        maksoin 10 ekuu tapahtumasta, aikaa kulutin iloisesti siellä n.5 tuntia ja makoisat kahvit samaan hintaan.
        Ei ollenkaan paha hinta !


      • no sitten
        vääpeli julli kirjoitti:

        ihminen ossaa olla tyhmä, se kahvi kuppi tuli kylkiäisenä tapahtumaan, sä sait sen niku ILMASEKSI, tapahtuma maksoi.

        sain siis ILMAISEKSI kupillisen kahvia tyhjän päälle, josta maksoin 10 euroa. Miksei muuten jatkettu Yyterissä, jos kansa kerran on valmis maksamaan mitä vaan nähdäkseen ison kasan mopoja ja saa vielä ILMAISEN kahvikupin kaupan päälle. Olis pistetty Yyterissä 50 kahvikup.. eikun siis tyhjän hinnaksi ja siihen ILMAISET kahvit, niin olisi ollut varaa jatkaa perinteisessä paikassa.


      • KYMPPI-10
        ja visiitit kirjoitti:

        Minusta noita päiväkävijöitä kannattaisi suosia, sillä ne tuovat kuitenkin virkeyttä tapahtumaan.
        Kaikki eivät kuitenkaan halua jäädä kuusen juurelle ryyppäämään ja telttaan nukkumaan, joten päiväkävijöillekin kannattaa kuitenkin kohtuuhintainen pikavisiitti kahvikuppeineen tarjota!

        Itse käyn mielelläni katselemassa pyöriä ja haistelemassa tunnelmaa, mutta yö teltassa ei innosta.

        No onko KYMPPI paljon ???

        Pihtarit....

        Kympillä ei saa tänä päivänä yhtään mitään!!!


      • vanha motoristi
        IHAN SAMA kirjoitti:

        olisin maksanut lauantaina sen 30. Ei kyse ole siitä onko varaa vaan tyylistä rahat pois ilman vastinetta. Ei tälläisiä voi järjestää vain rahastusmielessä, kyse ei kuitenkaan ole liiketoiminnasta. Ja jopa siellä pitää katsoa asioita hieman pidemmällä tähtäimellä. Mutta kuten jo totesin niin ihan sama, Suomi on tapahtumia täynnä, tämä tuli katsastettua, mukavaa että muut viihtyivät, voin itse jatkossa mennä muualle. Eniten minua riepoi tyly kielenkäyttö ja esiintyminen portilla, jos se olisi ollut toista, niin en olisi välttämättä edes huomioinut Kahvikupin hintaa 10 euroa.

        Pitäisi mennä nyyttikestityylisiin pystymettä kokoontumisiin enemmänkin, jossa mahdollisita palveluista saunasta ym. maksettaisiin käytettäessä.
        Kyllästyin jo meininkiin Yyterissä aikoja sitten.


    • Cartman Eric

      "Olisin käynyt vain katsomassa ja tullut seuraavana päivänä takaisin"
      Olisit ostanut sen 30 e tiketin niin olisit päässyt sillä sisään ja illalla pois ja vielä lauantaina takaisin. Eli mikähän tässä nyt oikein mättää.



      Minäkin yritin U2:n konserttiin ekana päivänä ja sanoin siellä portilla, että mä käyn vaan katsomassa ja huomenna tuun takaisin, eivät päästäneet, olisi kuulemma pitänyt maksaa koko lipun hinta. IHMEELLISTÄ TOUHUA ONNEKSI ON MUITAKIN KONSERTTEJA MINÄ EI ENÄÄ U2:N KONSERTEISSA KÄY SIITÄS SAIVAT HÄHHÄHÄHÄÄÄÄ

      • tätä tapahtumaa

        U2:sen konserttiin ? Oli sitten varmaan mielestäsi aika hyvä kupillinen kahvia, tai sitten suhteellisuuden tajusi on vielä kesälomalla.


      • ketään syyttämättä

        ihan vaan ihmettelen, että oliko Yyteri sittenkään paikkana liian kallis, vai mikä taho ei tarpeeksi netonnut..


      • olen varmasti
        ketään syyttämättä kirjoitti:

        ihan vaan ihmettelen, että oliko Yyteri sittenkään paikkana liian kallis, vai mikä taho ei tarpeeksi netonnut..

        väärässä tässä asiassa, ehkä tapahtuma ei vain ole minua varten, jatkakaa vaan samaan malliin, varsinkin jos kiinnostusta riittää ja paikka saadaan vakiinnutetuksi. Muistakaa kuitenkin, että vaikka väärässä olenkin, niin minunkin mielipidettäni kannattaa miettiä ja se on se, että 5 kertaa 5 on enemmän kuin 2 kertaa 10.


      • Ihan vaan vertailun
        olen varmasti kirjoitti:

        väärässä tässä asiassa, ehkä tapahtuma ei vain ole minua varten, jatkakaa vaan samaan malliin, varsinkin jos kiinnostusta riittää ja paikka saadaan vakiinnutetuksi. Muistakaa kuitenkin, että vaikka väärässä olenkin, niin minunkin mielipidettäni kannattaa miettiä ja se on se, että 5 kertaa 5 on enemmän kuin 2 kertaa 10.

        vuoksi..http://www.turkubikerfest.fi/..ja nyt lopetan tämän osaltani.


      • näin..jos nyt

      • ^,,
        näin..jos nyt kirjoitti:

        http://www.turkubikerfest.fi/

        Oliko tuo ihan "oikee" tapahtuma verrattavaksi Pitkäjärvi-meetingiin?? Voishan sitä ottaa verrattavaksi esim. JänkhälläJytiseen, siellä esim.puhallus maksoi 2€, joten äkkiä se 10€ sielläkin katosi.
        Mielestäni kaikki tapahtumat OK, jos vaan joku viittii järjestää kaikista naljailusta huolimatta.

        Toiset ne vaan haluaa ostaa kahvipakettinsa tarjouksesta alle 2€/pkt, ja toiset jopa maksavat valmiiksi keitetystä kahvista 2€/kuppi, joten ???


      • mukana ollut
        ^,, kirjoitti:

        Oliko tuo ihan "oikee" tapahtuma verrattavaksi Pitkäjärvi-meetingiin?? Voishan sitä ottaa verrattavaksi esim. JänkhälläJytiseen, siellä esim.puhallus maksoi 2€, joten äkkiä se 10€ sielläkin katosi.
        Mielestäni kaikki tapahtumat OK, jos vaan joku viittii järjestää kaikista naljailusta huolimatta.

        Toiset ne vaan haluaa ostaa kahvipakettinsa tarjouksesta alle 2€/pkt, ja toiset jopa maksavat valmiiksi keitetystä kahvista 2€/kuppi, joten ???

        Pieni tarkennus Pitkäjärven päiväkäynnin hinnasta. 10e oli hinta päiväkävijöiltä. Hintaan sisältyi munkkikahvit ja päivän ohjelma. Ohjelmaan kuului hidas ajo kilpailun katsominen tai jos halusi myös osallistuminen sekä illalla illanvietto Pamauksenlavalla, jossa live musiikkia. Näin minulle portilla ystävällisesti kerrottiin. 30e on pieni hinta koko viikonlopusta johon kuuluu 2 aamupalaa sekä päiväruokailu. Minä maksoin sen mielelläni ja hauskaa oli. Kiitos Konepyöräklubi hyvästä tapahtumasta. Ensivuonna nähdään.


      • kiire pois
        mukana ollut kirjoitti:

        Pieni tarkennus Pitkäjärven päiväkäynnin hinnasta. 10e oli hinta päiväkävijöiltä. Hintaan sisältyi munkkikahvit ja päivän ohjelma. Ohjelmaan kuului hidas ajo kilpailun katsominen tai jos halusi myös osallistuminen sekä illalla illanvietto Pamauksenlavalla, jossa live musiikkia. Näin minulle portilla ystävällisesti kerrottiin. 30e on pieni hinta koko viikonlopusta johon kuuluu 2 aamupalaa sekä päiväruokailu. Minä maksoin sen mielelläni ja hauskaa oli. Kiitos Konepyöräklubi hyvästä tapahtumasta. Ensivuonna nähdään.

        Nyt moottoripyörillä kulkevat että mikään ei ole ilmaista nykyään jos haluat kokemuksia niin niistä on maksettava, ei niitä kukaan sinun puolestasi maksa.
        Ihme köyhää porukkaa ja napinaa muutamasta ekusta.
        Pysy kotona ja kiillota pyörääsi jos ei sinulla ole varaa liikkua sillä.
        Yyteristä senverran että paikkahan jäi kun kaatopaikka poistuessamme, ei yhtään ihme ettei meitä sinne enään haluta ja jatkossa tulee muut perässä ellemme siisti tapojamme ja sotkujamme.


      • ei ole kaikille
        kiire pois kirjoitti:

        Nyt moottoripyörillä kulkevat että mikään ei ole ilmaista nykyään jos haluat kokemuksia niin niistä on maksettava, ei niitä kukaan sinun puolestasi maksa.
        Ihme köyhää porukkaa ja napinaa muutamasta ekusta.
        Pysy kotona ja kiillota pyörääsi jos ei sinulla ole varaa liikkua sillä.
        Yyteristä senverran että paikkahan jäi kun kaatopaikka poistuessamme, ei yhtään ihme ettei meitä sinne enään haluta ja jatkossa tulee muut perässä ellemme siisti tapojamme ja sotkujamme.

        eliittiharrastus ja munanjatke. Kaikki eivät myöskään ole ikiteinejä, jotka haluavat juoda viikonloppuisin pussikaljaa pitkin metsiä.


      • M.O.tori:sti
        ei ole kaikille kirjoitti:

        eliittiharrastus ja munanjatke. Kaikki eivät myöskään ole ikiteinejä, jotka haluavat juoda viikonloppuisin pussikaljaa pitkin metsiä.

        Itse tulin perjantaina, otin pikakännin ja läksin lauantaina pois. Maksoin 30 euroa, enkä todellakaan miettinyt, että olisi rahastettu. Hauskaa oli, terveisiä Tampereen porukoille. Ensi vuonna ehdin olemaan kaks päivää. Hyvä, että koneklubilaiset pääsi taas järjestämään jotain. Tsemppiä!


      • Räyhä jätkä
        M.O.tori:sti kirjoitti:

        Itse tulin perjantaina, otin pikakännin ja läksin lauantaina pois. Maksoin 30 euroa, enkä todellakaan miettinyt, että olisi rahastettu. Hauskaa oli, terveisiä Tampereen porukoille. Ensi vuonna ehdin olemaan kaks päivää. Hyvä, että koneklubilaiset pääsi taas järjestämään jotain. Tsemppiä!

        Vituakkos läkksit. Rahat pois vain "kyrviltä" Jos et maksa oma vikas, Olili muuteen kunnon "kinkerit" ilman paapomista. Kyykkyyn vitun köyhät 1 Bensatankin hinnalla.


      • vaan, eikä
        kiire pois kirjoitti:

        Nyt moottoripyörillä kulkevat että mikään ei ole ilmaista nykyään jos haluat kokemuksia niin niistä on maksettava, ei niitä kukaan sinun puolestasi maksa.
        Ihme köyhää porukkaa ja napinaa muutamasta ekusta.
        Pysy kotona ja kiillota pyörääsi jos ei sinulla ole varaa liikkua sillä.
        Yyteristä senverran että paikkahan jäi kun kaatopaikka poistuessamme, ei yhtään ihme ettei meitä sinne enään haluta ja jatkossa tulee muut perässä ellemme siisti tapojamme ja sotkujamme.

        ryyppää ja leuhki sillä miten kova on ajamaan.


      • sellaisia kokemuksia
        vaan, eikä kirjoitti:

        ryyppää ja leuhki sillä miten kova on ajamaan.

        jotka muistaa vielä selvittyäänkin.


      • goldwing ja deuville
        sellaisia kokemuksia kirjoitti:

        jotka muistaa vielä selvittyäänkin.

        Kyllä on jutut. Minä 42 vuotias nainen ja minun saman ikäinen mieheni olemme motoristeja. Me emme ole eliittiä vaikka molemmilla on moottoripyörät ja minä en tarvitse munanjatkettakaan ja tuskin miehenikään vaikka ison matkapyörän omistaakin. Kumma juttu, että yleistetään asioita KAIKKI motoristit sitä ja KAIKKI motoristit tätä. Joskus tuntuu, että nämä negatiivisesti motoristeista puhuvat todellisuudessa haluaisivat itsekin olla motoristeja. Suurin osa motoristeista kuitenkin on fiksua ja reilua porukkaa, noudattaa liikennerajoituksia ja ovat jopa absolutisteja kuten mekin. Kiertelemme jonkun verran suomen kokoontumisajoja ja joka kesä vietämme ainakin 3 viikkoa pyörillä kierrellen pitkin ja poikin eurooppaa. Turvallisia kilometrejä motoristeille ja motoristihenkisille. Moottoripyöräily on vaan niin mukavaa ja sen myötä tapaa jatkuvasti uusia mukavia ihmisiä.


      • juuri tätä tarkoitin
        goldwing ja deuville kirjoitti:

        Kyllä on jutut. Minä 42 vuotias nainen ja minun saman ikäinen mieheni olemme motoristeja. Me emme ole eliittiä vaikka molemmilla on moottoripyörät ja minä en tarvitse munanjatkettakaan ja tuskin miehenikään vaikka ison matkapyörän omistaakin. Kumma juttu, että yleistetään asioita KAIKKI motoristit sitä ja KAIKKI motoristit tätä. Joskus tuntuu, että nämä negatiivisesti motoristeista puhuvat todellisuudessa haluaisivat itsekin olla motoristeja. Suurin osa motoristeista kuitenkin on fiksua ja reilua porukkaa, noudattaa liikennerajoituksia ja ovat jopa absolutisteja kuten mekin. Kiertelemme jonkun verran suomen kokoontumisajoja ja joka kesä vietämme ainakin 3 viikkoa pyörillä kierrellen pitkin ja poikin eurooppaa. Turvallisia kilometrejä motoristeille ja motoristihenkisille. Moottoripyöräily on vaan niin mukavaa ja sen myötä tapaa jatkuvasti uusia mukavia ihmisiä.

        Tietyt kokoontumiset on suunnattu laput silmillä, juuri tuota stereotypiaa ajatellen. Kun tänne saataisiinkin joskus iso kokkari, jossa on kaikille jotain, ainakin melkein kaikille.


    • junkilo

      Köyhästä voi kymppikin tuntua kalliilta.

      • on rikkaita

        koska ei maksa tyhjästä.


      • kyse ollut
        on rikkaita kirjoitti:

        koska ei maksa tyhjästä.

        Tavasta jolla tätä kymppiä kyseltiin? Siis ei rahasta vaan asiakaspalvelun puutteesta. Jos ymmärsin aloittajan kysymyksen oikein, Ei hänelle selvitetty YSTÄVÄLLISESTI mistä tässä maksussa on kysymys?
        Se ettei pääse tilaisuuteen katselemaan ilmaiseksi, vaikka ei juokkaan sitä kahvia, on lienee selvää.
        Tämän asian voi ilmoittaa vaan niin monella tavalla ja täällä se ilmaistiin "tökerösti"???

        Itse en paikalla käyneenä tiedä mistään mitään... Mutta toivottavasti järjestäjät jaksavat jatkaa järjestelyjä!


    • tyytyväinenajaja

      Hyvä oli meetinki ja hinta kohdallaan.Itse maksoin koko viikonlopun ja olin perjantaina illalla n.6h ja lauantaina n.5h paikalla enkä pitänyt kalliina,tänäkin vuonna paikalle menossa!

    • kyllä teltta kelpaa

      Meiltäpäin jäi koko porukka (n 10 kpl) tänävuonna tulematta, syynä viimevuoden miesten sauna ja ruokailun täydellinen ala-arvoisuus, miesten saunassa sai ensimmäiset kymmenen löylyt ja se loppu siihen, paskahuusin kokoinen sauna miehillä ja naisilla samaan aikaan hiton iso sauna, kumpia oli enemmän kokoontumisessa? eli meni hiukan kysyntä ja tarjonta ristiin.

      Toinen oli ruokailu, aamupalan jonotusaika lauantaina oli kaksi tuntia, siis JONOSSA, sitten pääsi kankeasti toimivaan tarjoiluun, huh huh. päiväruokailuun oltiin yritetty petrata ja olikin, jonotus kesti vai tunnin puolitoista, riipuen mihin aikaan jonoon tuli. EI perkele. Jotain rajaa.

      Tullaan ensivuonna jos nämä asiat on korjattu. kertokaa kokemuksia tästä vuodesta.

    • kyllä teltta kelpaa

      Toi ruksattu sana oli P E R K E L E ....S A A T A N A N sensuurit kun ei suomen kauneinta sanaa muka saa sanoa.

    • hooreemiäs

      Persaukiset keksii aina jotain valittamista :)
      Hankkikaa elämä . wroooom.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      65
      2880
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      407
      2782
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      98
      2233
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      83
      1962
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      72
      1900
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1818
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      8
      1808
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      148
      1767
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1562
    Aihe