voisiko joku kertoa kokemuksia turbo lagunasta. olisiko varteen otettava vaihtoehto ja onko ollut mitään teknisiä ongelmia, muita kuin rellujen vakio vikoja
2.0 turbo
4
644
Vastaukset
- Joonatan
Joo, ainakin minulla hyviä kokemuksia niin ajosta kuin turbosta. Olen kylläkin uusi merkin harrastaja, mutta parin kuukauden ajotuntumalla uskallan näin väittää. Parasta kyytiä ikinä!
- Joonatan
Niin ja jos vielä lisään, että autossani on niin automaatti kuin tiptronic-vaihteisto, niin meno on hulppeaa ja vaivatonta. Vakionopudensäädin on sitten mainio juttu maanteillä! Tässä päällimmäiset....
- haittaaks
Montakos noista sun videoissa esiintyneistä Lagunoista oli 2.0 turboja? Ei yksikään, diedeleitä kaikki. Mutta etpä sinä niiden eroa ymmärä. Korviini ei ole kantautunut että ainoastakaan bensaturbosta olisi ahdin mennyt.
Viimeisessä videossa oli viallinen tai likainen kaasuläppäkotelo. Samaa vikaa on ollut avensiksessa ja s80 volvossa. Tojoon maksoi uusi osa 700e ja volvoon 800e. Rellun osan hinnasta ei ole tietoa kun ei sellaista ole omastani hajonnut, kuten ei ahdintakaan (bensa)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575