voisiko joku kertoa kokemuksia turbo lagunasta. olisiko varteen otettava vaihtoehto ja onko ollut mitään teknisiä ongelmia, muita kuin rellujen vakio vikoja
2.0 turbo
4
607
Vastaukset
- Joonatan
Joo, ainakin minulla hyviä kokemuksia niin ajosta kuin turbosta. Olen kylläkin uusi merkin harrastaja, mutta parin kuukauden ajotuntumalla uskallan näin väittää. Parasta kyytiä ikinä!
- Joonatan
Niin ja jos vielä lisään, että autossani on niin automaatti kuin tiptronic-vaihteisto, niin meno on hulppeaa ja vaivatonta. Vakionopudensäädin on sitten mainio juttu maanteillä! Tässä päällimmäiset....
- haittaaks
Montakos noista sun videoissa esiintyneistä Lagunoista oli 2.0 turboja? Ei yksikään, diedeleitä kaikki. Mutta etpä sinä niiden eroa ymmärä. Korviini ei ole kantautunut että ainoastakaan bensaturbosta olisi ahdin mennyt.
Viimeisessä videossa oli viallinen tai likainen kaasuläppäkotelo. Samaa vikaa on ollut avensiksessa ja s80 volvossa. Tojoon maksoi uusi osa 700e ja volvoon 800e. Rellun osan hinnasta ei ole tietoa kun ei sellaista ole omastani hajonnut, kuten ei ahdintakaan (bensa)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978