moro ois tarkotus tilata talveksi uus lumilauta ja kysyisin et mist sais lautoja suomesta (netistä)?
mistä tilata
2
916
Vastaukset
- Lautailija 4ver
Moro! Äkkiseltään tulee nämä mieleen: www.lamina.fi, www.boardstock.net, www.myboard.fi ja ulkomaalaisista varmaan suurimpana www.blue-tomato.com. Noi firmat alkavat päivitellä sivujaan hiljalleen talvikauden lähestyessä. Jospa nuo linkit auttaisivat sua!
- Myboard
Hei,
Meillä aukesi kauppa ( www.myboard.fi ) tosiaan vasta muutama viikko sitten kesätauolta. Uusista laudoista valitettavasti emme ole saaneet vielä kaikkia malleja, mutta valikoiman pitäisi täydentyä seuraavien kuukausien aikana kun tavara saapuu maahan. Uusien lautojen lisäksi saatavilla on vanhempia malleja kukkarolle ystävälliseen hintaan.
Jos tarvitset apua valinnassa, voit lähettää meille mailia ([email protected]) tai soittaa suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838