Purin vanhan (n.100v vanha) rossilattian jossa kannattajien väli 70cm, ilmeisesti 22mm lastulevy on liian ohut alusta laminaatille tuolla jaolla!? Onko 28mm lastulevyä nykyään myynnissä ja riittääkö se tuohon jakoon laminaatin alle ettei notku ja narise vai mikä on oikea ratkaisu? Entä suosituksia eristykseen, eli nykyinen tilanne on se että lattiassa noin 15cm hiekkaa/multaa/kutterinlastua ja lattia on kylmä pakkasilla. Vedänkö helmoimman mukaan uretaanin(spu) vai onko parempia ehdotuksia ettei tulisi tehtyä paskaa. Mites keittiön viemärin ja vesijohtojen veto lattian sisässä, onnistuuko ilman ongelmia ja miten tulisi toteuttaa?
lattialastulevyn valinta ja putket lattiassa
3
3727
Vastaukset
- ................
yleensä paksuuksina 6, 8, 10, 12, 15, 16, 18, 19, 22, 25 ja 28 mm valmistajasta riippuen. Itse tuplaisin koolausvälin 350 milliin, tuo 700 alkaa olla liikaa 28 mm:n levylläkin. Suositus on 400-600 milliä levyn paksuudesta riippuen (22 mm, 400 mm koolausväli)
- omore
Purin vanhan (n.100v vanha) rossilattian ... lastulevy .... laminaatin alle .... uretaanin ..... ettei tulisi tehtyä paskaa."
Paskaa on näköjään tulossa joka tapauksessa ja isolla kädellä.
Myy talo jollekin, jolla on edes rahtunen ymmärrystä jäljellä. Sitten muuta 1980-1985 rakennettuun puurunkoiseen tiiliverhoiltuun suorasähköllä lämmitettävään rivitalokaksioon, johon edellinen omistaja on tehnyt ihanan pintaremontin ja laittanut sinulle valmiiksi ihanat laminaatit joka huoneeseen, siinä tyyliä.
- kari789
Laita sinne lattia mäntylankusta. Sitä saa valmiiksi värjättyä ja pontattua. Helppo homma kuin heinän teko eikä kestä kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743