onko kellään tietoa tosta zooplus.fi:stä??? tuleeko tuotteet sellaisena ku pitää ja kuinka nopeesti??
zooplus?
17
1250
Vastaukset
- kanta - asiakas
kuin zooplus.com.
Tuotteet lähetetään Saksasta, ja varsinkin irtopurnukat ottaa osumaa postissa ja muutenkin joskus paketit on ihan luokattomassa kunnossa eli jos haluaa siistiä tavaraa, kannattaa tilata Saverpackejä, niissä on usein vielä oma pakkaus suojaamassa. Kaikesta pilalle menneestä hyvät valokuvat, ja nettisivun kautta viestiä, niin hyvittävät hinnassa/antavat lahjakorttia. Joskus jotain on pakattu väärin, siitäkin heti reklamaatio ja korjaavat.
Tuotteet lähtee useimmiten noin 1 vrk maksun perillemenosta, luottokortilla siis seuraavana päivänä, tilisiirrolla 3-4 vuorokauden kuluttua. Tällä hetkellä on ruuhkaa, eli saattaa mennä pari päivää kauemmin lähtemisessä. Tulevat Suomeen noin 3-5 arkipäivää. Eli nopeimmat ovat saaneet tuotteet alkuviikon tilauksesta jo loppuviikosta, mutta yleensä noin viikko on realistisempi odotusaika.
Firma on luotettava, korvaa myös virheet ja rikki menneet tuotteet.
Kannattaa aina käyttää alekoodeja. Jos olet ensikertalainen, saat -10%. Com-puolelta saa nyt -20% muusta kun ruuasta ja hiekasta, muistaakseni 22.8 asti, sivuilta löydät koodin.
Olen tilannut jo pari vuotta, enkä vaihtaisi muualle.- sazuu85
no mä tilasin kissojen raapimapuun...
- jihhaa
Jee! Itsekin vannon zooplussan nimeen :) Ruoka edullisempaa kuin täältä eläinkaupasta ostettuna, jos tilaa yli 39 eurolla toimituskulut ovat ilmaiset ja tuotteet tulee vielä kotiovelle! Aivan mahtavaa :) Tilasin ekan kerran vähän epäröiden, muttakun huomasin että kaikki sujuu loistavasti, niin nykyään tilaan sieltä kissoilleni kaiken.
Joskus ruokapurkit ovat tulleet vähän kolhiintuneena, mutta en ole antanut sen haitata. Ymmärrän, etteivät voi olla priimakunnossa Saksasta asti tulleena. Kerran tosin tilasin makupalapussin, joka oli saumasta auki ja kaikki makupalat ympäri laatikkoa. Ilmoitin tästä ja he antoivat hyvityksen tililleni. Olen tyytyväinen :) Kissani kuitenkin syövät ihan mielettömät määrät ruokaa kuukaudessa, raksuja taitaa mennä parisen kiloa sekä märkää ruokaa 8 kilon paikkeilla. Säästöpakkaukset on hyviä :)Täälläkin yksi tyytyväinen käyttäjä! :) Olen kylläkin tilaillut vain tuolta zooplus.com:n kautta, mutta aina on tavarat tulleet perille. Pakkauksessa joskus tosin on toivomisen varaa, mutta aina on kaikki tulleet ehjänä perille. Suosittelen kyllä lämpimästi ko. puljua kaikille. :)
- sazuu85
Nefisa kirjoitti:
Täälläkin yksi tyytyväinen käyttäjä! :) Olen kylläkin tilaillut vain tuolta zooplus.com:n kautta, mutta aina on tavarat tulleet perille. Pakkauksessa joskus tosin on toivomisen varaa, mutta aina on kaikki tulleet ehjänä perille. Suosittelen kyllä lämpimästi ko. puljua kaikille. :)
eli voin siis hyvillä mielin tilata sen raapimapuun sieltä :)
- myös tilaaja
sazuu85 kirjoitti:
eli voin siis hyvillä mielin tilata sen raapimapuun sieltä :)
puun, niin tilaa .comista, siellä on vielä tämä ja huominen -20% kaikki puut koodilla SUMMER-OFF
http://www.zooplus.com/shop/pet_supplies_specials/pet_supplies_bargains/big_savings
Puutilaukseen ei välttämättä kannata yhdistää ruokia, mulle tuli suurimmat kolhut ruokapaketeihin tuollaisessa yhteistilauksessa. - jihhaa
myös tilaaja kirjoitti:
puun, niin tilaa .comista, siellä on vielä tämä ja huominen -20% kaikki puut koodilla SUMMER-OFF
http://www.zooplus.com/shop/pet_supplies_specials/pet_supplies_bargains/big_savings
Puutilaukseen ei välttämättä kannata yhdistää ruokia, mulle tuli suurimmat kolhut ruokapaketeihin tuollaisessa yhteistilauksessa.Itse tilasin yhdellä kertaa sieltä ison kissanvessan sekä noin 10 kiloa eri purkkiruokia. He olivat fiksuja ja pakkasivat nämä kahteen eri pakettiin ja tulivat siis kahdessa eri toimituksessa. :) Eli sinänsä hassua jos ovat laittaneet ruokapurkit raapimispuun tilauksen kanssa samaan..
- **** miauuuuuu****
kauppa ikinä!!! Meinaan tuo Zooplus, sieltä olen tilannut kissoilleni niin ruuat kuin hiekatkin. Pysyn kyllä tuon liikkeen kantaasiakkaana tulevaisuudessakin. Ihana kun ei tartte raahata painavia kissanhiekka pusseja pyöräntarakalla vaan ne tuuaan kotiovelle. Tilaan pari-kolme kertaa vuodessa isomman määrän ruokia ja hiekkaa. Huomaappa myöskin se seikka että sieltä saa tilattua erikoisruokavaliota..Kattovit ja Integraa pissavaivoista kärsivile kissoile. Olen ollut kyllä tosi tyytyväinen tohon puotiin ;)
- Karkkikisut
Oon tilannu ja viikkoa kauempaa ei ole toimituksessa koskaan menny. Jotkut ruokarasiat ovat joskus olleet vähän lommoilla, mutta muuta pulmaa ei ole ollut
- kissa__
Mä olen tilannut vain raksuja kun kissa syö raakaa lihaa märän sijaan. Raksut on ollut hyvin pakattu, pehmusteitakin aina mukana. :D Todella nopea toimitus, käy visa electron, olen siis tykännyt. Viimeeksi tosin jostain syystä tilillä näkyi kaksi kertaa katevarauksena lasku, mikä tietysti oli ikävää kun rahat oli vähissä enkä näin ollen saanut käytettyä laskun kokoista summaa tililtä. Kysyin pankista mitä tehdä ja he poistivat toisen katevaruksen, seuraavana päivänä toinen katevaraus muuttuikin sitten maksetuksi ja zooplus sai rahansa sekä minä myös. :) Onneksi kyse ei ollut suuresta summasta ja pankki hoiti homma heti. Aion jatkossa tilata kuten tähänkin mennessä.
- =)
minäkin mietin täällä maksua? onko mahdollista saada lasku ja maksaa se vasta vastaanoton jälkeen? vai onko pelkäästään ennakkomaksu mahdollinen?
- jihhaa
=) kirjoitti:
minäkin mietin täällä maksua? onko mahdollista saada lasku ja maksaa se vasta vastaanoton jälkeen? vai onko pelkäästään ennakkomaksu mahdollinen?
Maksuna käy luottokortit, tilisiirto sekä ymmärtääkseni ainakin tuo Visa Electron. :) luottokortilla maksettaessa tuotteet tulee paljon nopeammin kuin ulkomaan tilisiirrolla, kun siinä kestää.
- kanta - asiakas
=) kirjoitti:
laskulla. Paitsi tietysti luottokortin kautta saa maksuaikaa.
- pihallako?
Kellään tietoo et miten nuo tiedot pitää syöttää pankin maksujärjestelmään??
SWIFT (BIC): COBADEFF700 ?? mihin se laitetaan???
Entä mistä tuon tarkan osotteen saa ku seki vissiin pitää laittaa??? en oo koskaa enne maksanu ulkomaiselle tilille :D- 1234567890+
Ennakkomaksulla maksaessa sain vielä -2€ alennusta. Maksoin Osuuspankin kautta, ja nyt odottelen että zooplussalta tulisi viestiä että maksu näkyy ja paketti lähetetty. Maksusta mennyt nyt n. 4 päivää...
Verkkopankissa huom. jos maksat ulkomaan tilisiirtona, se maksaa sinulle myös jonkin verran (Osuuspankin hinnastossa maksu ulkomaille veloittaa sinulta 6€).
Mutta koska Saksa on EU-maa, niin maksun voi hoitaa myös verkkopankin 'uusi maksu' (kotimaan) kohdasta ns. SEPA-maksuna (se ainakin Osuuspankissa kuuluu verkkopankin kuukausihintaan). Ainakin OP:ssa tili/Iban-numeroa kysytään ekana tietona, tämmöiset voit sinne laittaa: (huolellisesti ja tarkasti sitten ;))
Saaja: zooplus AG
Commerzbank München
TILINRO: IBAN: DE64 7004 0041 0211 4411 01
SWIFT (BIC): COBADEFF700
Osoitteemme:
zooplus AG
Sonnenstraße 15
80331 Muenchen
Germany
..tilasin Atlas-raapimapuun, kun se oli siellä alennuksella nyt :) - .-.
1234567890+ kirjoitti:
Ennakkomaksulla maksaessa sain vielä -2€ alennusta. Maksoin Osuuspankin kautta, ja nyt odottelen että zooplussalta tulisi viestiä että maksu näkyy ja paketti lähetetty. Maksusta mennyt nyt n. 4 päivää...
Verkkopankissa huom. jos maksat ulkomaan tilisiirtona, se maksaa sinulle myös jonkin verran (Osuuspankin hinnastossa maksu ulkomaille veloittaa sinulta 6€).
Mutta koska Saksa on EU-maa, niin maksun voi hoitaa myös verkkopankin 'uusi maksu' (kotimaan) kohdasta ns. SEPA-maksuna (se ainakin Osuuspankissa kuuluu verkkopankin kuukausihintaan). Ainakin OP:ssa tili/Iban-numeroa kysytään ekana tietona, tämmöiset voit sinne laittaa: (huolellisesti ja tarkasti sitten ;))
Saaja: zooplus AG
Commerzbank München
TILINRO: IBAN: DE64 7004 0041 0211 4411 01
SWIFT (BIC): COBADEFF700
Osoitteemme:
zooplus AG
Sonnenstraße 15
80331 Muenchen
Germany
..tilasin Atlas-raapimapuun, kun se oli siellä alennuksella nyt :)Kyl siinä menee joku nelisen päivää tosiaan ainakin ennenkuin se maksu siellä näkyy, riippuu kai pankeistakin.. sammossa ulkomaanmaksu ei maksa mitään.
- kissa__
.-. kirjoitti:
Kyl siinä menee joku nelisen päivää tosiaan ainakin ennenkuin se maksu siellä näkyy, riippuu kai pankeistakin.. sammossa ulkomaanmaksu ei maksa mitään.
Ei Nordeakaan ole veloittanut minulta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113951
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 42680
- 15610
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470