Kumpi parempi (tai kumpi huonompi)?
Toisaalta ominaisuuksiltaan hieman parempi (?!?) mutta toisaalta Acer
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=614780&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=31156
vai
Ilmeisesti laadukkaampi ja kestävämpi(?!?) Asus
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=610704&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=3143414
Oma Ääserini kuoli kolmen vuoden jälkeen, ja nyt pitäisi uusi hankkia. En nyt varsinaisesti Acereita vihaa tai mitään, ekassa kaikki muu toimi suht hyvin loppuun asti paitsi DVD-asema joka lasahti 1,5 vuodessa..ja kuumui niin maan vietävästi, mut niin kai ne kaikki.. Asus on täysin vieras merkki. Valitettavasti olen finanssiaalisesti rajoittunut henkilö, joten toi 600e on aika maksimi.
Jos löytyy mielipidettä, kuulisin sen mielelläni.
Acer vs. Asus
5
743
Vastaukset
Vain huonot läppärit kuumuvat. Asus kyllä parempi kuin Acer, mutta riippuu käyttötarkoituksista mikä on hyvä.
Nykyisin läppärit alkaa yleensä käymään järkeviksi jossain 650€ tietämissä. 600€ mallit on jotain Windows 7 Home Premiumilla myytyjä vehkeitä ja näissä pitäisi käyttöjärjestelmä uusia 3-4v kuluttua.- F-ART
Nukkuuko tämä mielipideautomaatti koskaan?
- ANUSAUKKO-PC
F-ART kirjoitti:
Nukkuuko tämä mielipideautomaatti koskaan?
tarvi nukkua.Se on linux ytimellä varustettu robotti.
- Ihimine'
Niin, no mulla ei ole varaa hyvään läppäriin, joten se vähemmän huono saa kelvata.. Sanoisin että olisin todella positiivisesti yllättynyt, jos joutuisin vielä käyttiksen uusimisesta murehtimaan 3-4 vuoden kuluttua, olen jo asennoitunut siihen että läppäri vaihdetaan 3 vuoden välein.
Konetta käytän lähinnä surffailuun, leffojen katseluun, musiikin kuunteluun, tosi kevyeen pelailuun (joitain ikivanhoja pelejä). Eli en sitten tiedä kuinka paljon noi paremmat ominaisuudet mua lämmittäis Ihimine' kirjoitti:
Niin, no mulla ei ole varaa hyvään läppäriin, joten se vähemmän huono saa kelvata.. Sanoisin että olisin todella positiivisesti yllättynyt, jos joutuisin vielä käyttiksen uusimisesta murehtimaan 3-4 vuoden kuluttua, olen jo asennoitunut siihen että läppäri vaihdetaan 3 vuoden välein.
Konetta käytän lähinnä surffailuun, leffojen katseluun, musiikin kuunteluun, tosi kevyeen pelailuun (joitain ikivanhoja pelejä). Eli en sitten tiedä kuinka paljon noi paremmat ominaisuudet mua lämmittäisTulee kalliiksi uusia noin usein. Se tärkein ominaisuus mitä saa pienellä investoinnilla on se, että läppäri toimis sen 6-10v ettei tarvis uusii niin usein. Säästää paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762386IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631849- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131247Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43815- 28813