Ollaan tilaamassa mökki ja sauna Timber-Hirreltä. Onko kellään kokemusta ko. firmasta.
Meinataan itse rakentaa ensi kesänä. Mökki 44 m2, sauna 20 m2.
Onko kellään kokemusta, miten kauan ko. kokoisia rakennuksia tekee oman päivätyön ohella? Tontilla ehtisi olla viikonloput ja pari iltaa viikossa.
Timber-Hirsi, onko kokemuksia?
2
3694
Vastaukset
- m.ökki
Osittain tarvitset tietenkin talkootyövoimaa tai maksettuja työmiehiä, kehikkoja ei saa pystyyn yksin. Realistinen arvio on, että vuosi kuluu rakennuspuuhissa. Ei paha, eikä tarvitse itseään ihan puhki ajaa.
- Repsuliinu
Meille tuli Timber-hirreltä 20-neliöinen saunamökki neljä vuotta sitten. Ihan ok, ei mitään huonoa sanottavaa. Kahden vuoden päästä meni ovesta lukko rikki, lähettivät uuden ilman lisämaksua :) Kesäkuussa tehtiin perustukset, itsenäisyyspäivänä saunottiin ensimmäisen kerran. Muuraukset, sähkö- ja putkityöt vie oman aikansa, itse kehikon kokoaa parissa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967