Suunnitellaan matkaa Budabestiin lokakuun alussa.
Onko kellään kokemuksia Budabest Panorama central tai Budabest Karoly central hotelleista?
Budabest panorama central
5
967
Vastaukset 5
- ei kokemuksia ko kor
Budapest on edelleen Budapest, even better or the best
- BPKC
Budabest Panorama sekä Budabest Karoly Central ovat uusittuja paikkoja vanhassa talossa. Todella vilkkaalla paikalla joten meluun täytyy varautua. Ympäristö ei ole mairitteleva vaan rappukäytävä ja hissit hyvin ankeat ja nuhjuiset, likaisetkin. Itse huoneistot remontoituja ja asiallisia, varmasti rahansa arvoisia.
- matka on jo varattu
BPKC kirjoitti:
Budabest Panorama sekä Budabest Karoly Central ovat uusittuja paikkoja vanhassa talossa. Todella vilkkaalla paikalla joten meluun täytyy varautua. Ympäristö ei ole mairitteleva vaan rappukäytävä ja hissit hyvin ankeat ja nuhjuiset, likaisetkin. Itse huoneistot remontoituja ja asiallisia, varmasti rahansa arvoisia.
Ehdittiin jo varata muusta hotellista huone, mutta kiva kun vastasit!
- matkasta
matka on jo varattu kirjoitti:
Ehdittiin jo varata muusta hotellista huone, mutta kiva kun vastasit!
Olisi mukava kuulla minne päädyitte ja mitkä fiilikset matkasta.
- matkaa odotellessa
matkasta kirjoitti:
Olisi mukava kuulla minne päädyitte ja mitkä fiilikset matkasta.
Juu kerron sitten, kun ollaan tultu matkalta.
Nyt ilmassa vain innokasta odotusta :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202542Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101240- 1081042
- 721018
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88874- 101852
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34791