Bandit apua

ensipyörö

Apua kaivataan. Olisi tarkoitus ostaa ensipyörä. Malleista olen katsellut bandit 600s , bandit 650s, ja hondan cbf 600s. Ihmetyttää kun tuntuisi nuo 650:set olevan edullisempia, miksi? Vai onko näistä edes ensipyöriksi? Kaipaisin apua näistä tietäviltä, itse kun en tajua. Kiitos paljon vastaajille, :)

4

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isoblandis

se on noista paras!

• ensipyörö

just kuulin kyllä et 650:nen ois ns. enemmän "tappopyörä" , jolloin hinta tulee ropisemalla alas. 600:nen enemmän suosittu nuorison keskuudessa ja pitää hintaa paremmin.. 650:nen ehkä jopa tehottomampi kuin 600:nen??!!

• isoblandis
        ensipyörö kirjoitti:

just kuulin kyllä et 650:nen ois ns. enemmän "tappopyörä" , jolloin hinta tulee ropisemalla alas. 600:nen enemmän suosittu nuorison keskuudessa ja pitää hintaa paremmin.. 650:nen ehkä jopa tehottomampi kuin 600:nen??!!

ja vääntöä,nykyaikainen vesijäähdytys ja ruiskutus erona. Ei mitään huonompaa kuin 600ssa. 1250 olis täydellinen,mutta sitähän ei tässä kysytä.

• zzzr 1400 toistaisek
        isoblandis kirjoitti:

ja vääntöä,nykyaikainen vesijäähdytys ja ruiskutus erona. Ei mitään huonompaa kuin 600ssa. 1250 olis täydellinen,mutta sitähän ei tässä kysytä.

näin...itse ainaskin alkuperäiskirjoittajalle sanoisin että jos kukkaro kestää ajattelisin enemmän 1200 tai 1250 bandiittiä 600tai 650 sijaan-perusteluni ihan puhtaasti siksi että painonnousu on erittäin pieni siirryttäessä isompaan ja väitän että pidemmän päälle et kadu sitä päätöstä.
        isompi koneinen on myös helpompi ajettava paremman väännön takia ja mitä tulee "tappokoneisiin" niin vika löytyy lähes aina kuskista-ei pyörästä.
        Ihmetyttää aina toi kun sanotaan että aloittaa pitäis jollain 600:lla-ei sitä kahvaa ole pakko vääntää heti ekana kesänä tappiin jos siltä tuntuu...nooh tottakait kauppiaat halusta myyvät sinulle 600 ja 2v päästä haet isomman.
        Se kumpi noista on parempi 1200 tai 1250 on vaikee mennä sanomaan(kummatkin olen omistanut),ehkä 1250 etuihin lukisin "ruisku" koneen ainakin ei tartte ryypyn kanssa pelata,tosin äkkiä ryypyn käytön oppii ja sitä ei tartte kauaa päällä pitää,molemmat pyörät erittäin hyviä käyttöpyöriä,vääntäviä jokapaikan pyöriä ja 1200 ainaskin pomminvarma ikiliikkuja ja tokkopa 1250 juuri sen huonompi ole-molemmissa hinta/laatu suhde ehkä parasta mitä markkinoilta löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5111
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4563
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      102
      1324
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1320
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      923
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      803
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe