Jalkineet luokassa?

kaisuxxx

Millaset säännöt teidän koulussa on siitä, millaisia jalkineita saa luokassa käyttää?
Riisutaanko ulkokengät?
Onko sukkapakko?
Saako olla paljain jaloin?

Mitä itse olet tällä viikolla käyttänyt

13

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ethay

      ala-ja yläasteella piti aina ottaa kengät pois mut nyt ekal viikol lukios ei oo sanottu niist mitää mun mielest

      • ählämiryssäpuskis

        ala-asteel sai melke turpii jos oli luokas kengät jalas ja ylä-asteel päinvastoin.


      • Emmily Strange
        ählämiryssäpuskis kirjoitti:

        ala-asteel sai melke turpii jos oli luokas kengät jalas ja ylä-asteel päinvastoin.

        Samapa täällä Inksassakin.


    • fkpdfp

      Ala-asteella piti ottaa ulkokengät pois, ennen kuin meni luokkaan. Yläasteella taas ei tarttennu kenkiä ottaa pois muualla kun kotsan luokassa ja nyt lukiossa taas ei tartte ottaa kenkiä pois..

      Mä en oo ollu koulussa ollenkaan, oon vielä kesälomalla:D kun olen vaihtoon lähdössä!

      • Karvas Pipari

        Ala-asteella oli heti ope kimpussa jos oli kengät, nyt yläasteella ei mitään sääntöä näiden suhteen ole, paitsi että juhlasalissa ei tule käyttää kenkiä. Tosin aika monet ovat paljain jaloin koko koulupäivän, mikä ei omasta mielestäni ole suotavaa.


    • 8lk

      Pitää riisua kengät ainoastaan terveystiedon ja köksän tunnteilla,mutta saa kävellä sukilla jos haluaa. ja kesäsin ei oo pakko käyttää sukkia,jos ei haluu mut mä käytän ku en haluu et kengät hikoilee paljaisiin jalkoihin ;)
      T:kasi luokkalainen

    • wee16

      meillä saa pitää kokoajan kenkiä jalassa

    • kannattavaa

      meilläki saa pitää ulkokengät kokoajan jalassa ja se kannattaa. Jotku kyl on välil villasukilla, mut ne menee aika likasiks

    • heeti

      Amiksessa oon nytten ja täällä saa olla koko ajan kengissä ja takissaki jos tahtoo. Peruskoulussa piti jättää kaikki kamppeet naulakkoon, mutta ei ne kyllä etes huomannu jos jollaki oli kengät jalassa tunnilla. Joillaki oli myös takit, että pääsee nopeeta ulos. Ei se ollu mikään varsinainen sääntökään, että kengissä ei sais olla, vaan enempikin semmonen tapa.

    • näintäälläpäin

      Ala-asteel ei missään nimes saannu olla kenkii luokas, yläasteel pitää olla kokoajan.

    • kenkä.

      ala-asteel piti ottaa kengät pois, ylä-asteel saa tehä kuinka tykkää.. Kuka menee esim. amiksen raksapuolella pelkät sukat jalassa?:D ehei siä käytetää kenkiä

    • Anonyymi

      Moi kysymys kuuluu että onko teistä kukaan mahdollisesti Nousiaisten lukiossa jos on niin onko siellä joku jalkine rajoitus esim että saako siellä olla paljain jaloin tai esim sandaaleissa koska itse en pidä lähes koskaan keväisin/kesäisin/alkusyksyisin edes kaupungilla mitään kenkiä vaan olen paljain jaloin mutta jos on ihan pakko esim jos vien kaatopaikalle tai oon jossain mis on mahollissuus olla maassa jotain terävää ni sillonkin pidän vaa sandaaleita nii että onkos siel joku pakko koska kun olin alakoulussa niin siel ei ollu mitää virallalist sääntöä ettei ois saanu olla paljain jaloin tai pitää sandaaleita mut en tiedä yläkoulun tilanteest ku oon ollu vitoselta asti kotiopetuksessa ja ois kivaa jos jeesitte mua tässä asiassa byee guyss anonymous girl out ✌️😜

      • Anonyymi

        Anteeks mitä helvettiä miten joku voi olla paljain jaloin ulkona


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe