Moikka!
Oon 22-vuotias tyttö pk-seudulta. Oon huumorintajunen ja ilonen, olis kiva saada samanhenkinen tyttökaveri baariseuraksi tänään:) Tai miksei tietty myöhemminkin.
Kirjottele tänne jos kiinnostais lähteä:)
Bileseuraa?
13
1163
Vastaukset
- layryn
Löytyskö sulta mailiosotetta? Kyseleepi kohta 22-vuotias rempseä ja hullunhauska naisen alku Hgistä :)
- 4321
Tässä kanssa yks ilmoittautuu. Onks sulla mese/mailiosoitetta laittaa? Itse siis kans 09-alueelta ja parikymppinen.
Olen 19-vuotias Vantaalla asuva lähihoitajaopiskelija ja välillä vois kyllä lähtee tuulettumaan, oikeanlaista seuraa ei kyllä oikein ole, joko kaverit ovat ihan absolutisteja tai sitten käyvät vain hevi/rock baareissa, missä itse saan vain päänsäryn.
Ota yhteyttä sähköpostiini: [email protected]- fhdjk
heitähän mulle meiliä [email protected] , samanlaista menokaverii itsekkin etsiskelen.
- howabout??
Täällä on siis paljon parikymppisiä naisia Helsingistä ja lähialueilta jotka etsivät seuraa biletykseen! Pitäisikö siis huomena perjantaina lähteä alku illasta alottelemaan ja vähän tutustumaan johonkin porukalla ja jatkaa johonkin bilettämään???
- mari__
Hyvältä idealta kuulostaa:)
- 555552
vain tyttöporukalla?
- mari_
555552 kirjoitti:
vain tyttöporukalla?
Niin kai :D No ketä on tänää lähös?
- comearoundsundown..
mari_ kirjoitti:
Niin kai :D No ketä on tänää lähös?
Kukaan muu? Missä ja mihin aikaan?
- 20 vee stadilainen
comearoundsundown.. kirjoitti:
Kukaan muu? Missä ja mihin aikaan?
Mäki tulisin jos ois rahaa, pari juotavaa löytyy et jos niillä puistokännit sitte :D
- mari_
20 vee stadilainen kirjoitti:
Mäki tulisin jos ois rahaa, pari juotavaa löytyy et jos niillä puistokännit sitte :D
Tänää vois kyl lähtee?:)
- 20 vee stadilainen
mari_ kirjoitti:
Tänää vois kyl lähtee?:)
Oisko huomenna kiinnostuneita lähtemään viihteelle? :))
- esmesi
Täälä kun paljon näyttää olevan ihmisiä vailla bileseuraa ja muutenkin kaveria niin miltäs kuulostaisi jos tehtäisiin ns. bilerinki? Eli sähköpostilista jossa voi aina ilmoitella kun on bileseuraa vailla :) Veikkaan että useammat lukevat enemmän sähköpostiaan kuin näitä palstoja! Tuossahan on sitten mahdollisuus tutustua muutenkin uusiin ihmisiin :)
Kiinnostuneet laittakaa mailia -> [email protected] niin laitan osoitteenne listalle. Itse olen 24 vuotias nainen Helsingistä ja usein itsekkin vailla baariseuraa sekä uusia tuttavuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814