Olen selaillut kaikki nettikaupat (Alexis marriage,herve,bella jne) ja ollut sovituksissa morsiusliikkeissä, mutta "perinteinen tai liian suureellinen" hääpuku ei vaan iske. Yritänkin nyt löytää oikeasti ihan pelkkää juhlapukua (ei morsiusliikkeiden juhlapukua) joka olisi graafinen, selkeälinjainen, veistoksellinen, jossa kuitenkin olisi joku juju. Mistä saa esim. Karen Millerin tyylisiä designjuhlapukuja, vai onko teettäminen ainoa ratkaisu? Onko tällaisia liikkeitä Suomessa? Vai pitäisikö ottaa yhteyttä johonkin vaatesuunnittelijaopiskelijaan? Olisi helpompi nähdä kuitenkin valmiita malleja kuin alkaa itse suunnittelemaan...
Mistä DESIGN-PUKUJA?
maailmansota
1
511
Vastaukset
- näinoon
kannattaa katsoa Diiva.fi:n verkkokaupasta sieltä itse tilaisin jos naimisiin menisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 1003210
- 473192
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302220- 1332009
- 1781590
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51569Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161561- 171485