Selailin irc-gallerian kuvia ja huomasin kuinka ällöttävän itsekeskeisiä monet teinitytöt ja vähän vanhemmatkin nykyään ovat. Toki olen kiinnittänyt asiaan huomiota jo aiemmin mm. kaupungilla ja baareissa. Itse olen vähän päälle parikymppinen, joten kouluajoista on jo jonkin verran aikaa.
Tytöt esittelevät itseään mm. juuri irc-galleriassa "viettelevissä" asennoissa, vahvoissa meikeissä ja paljastavissa vaatteissa nimimerkeillä tyyliin SeXybeiBe, blondih, *PrInCeSS* jne..(nämä oli keksittyjä esimerkkejä). Kameralle poseerataan innokkaasti, hehkutetaan omaa ulkonäköä. Tekstinä saattaa olla jopa "Enkö olekin söpö
Itsekkäät tytöt
62
4057
Vastaukset
- Vicky
...oikeassa. Maailmassa on liikaa itsekeskeisiä ihmisiä. En voisi kuvitellakaan laittaa omia kuvia irciin, ujo kun oon.
- gentleman
Ujoissa tytöissä on sitä jotain...;)
- tyttölapsi
..vaikka tyttö oonkin. mut joo mäkään en yhtään tajuu sitä et miks pitää melkein pelkät stringit ja rintsikat päällä poseerata niin (muka) sexysti.. ja useemmat näistä tytöistä jotka vähissä vaatteissa oikeen poseeraamalla poseeraa on oikeestaan todella epävarmoja itestään ja kaipaa niitä kehuja kaikilt sellasilt jätkilt joilt kuola vaa valuu ku näkee ns. sexyjä tyttöjä. et mä ainakin nään sen vaan epävarmuuden merkkinä. mul ei oo mitää syyt laittaa sellasii kuvii itestäni nettiin siinä toivos et joka muhun sen perusteella ihastuu milt mä näytän vähis vaatteis. sä joka ton jutun kirjotit kuulostit ihanalt ihmiselt:) sun kaltasii lisää:) hyvää kevättä sulle!
- gentleman
Just oikee asenne sulla! Ja kiitos noista loppukommenteista :) Samoin hyvää kevättä!
- tyttölapsi
gentleman kirjoitti:
Just oikee asenne sulla! Ja kiitos noista loppukommenteista :) Samoin hyvää kevättä!
mä voisin rakastuu suhun iha ton perusteel;) saaks kysyy et minkä ikänen oot?:).. jos ei saa ni edelleenki hyvää kevättä sulle ja älä muuta asennettas!
- gentleman
tyttölapsi kirjoitti:
mä voisin rakastuu suhun iha ton perusteel;) saaks kysyy et minkä ikänen oot?:).. jos ei saa ni edelleenki hyvää kevättä sulle ja älä muuta asennettas!
..ja vastauskin tulee eli 22v :) Ei tää asenne tästä mihinkään muutu, toivottavasti ei sullakaan!
- tyttölapsi
gentleman kirjoitti:
..ja vastauskin tulee eli 22v :) Ei tää asenne tästä mihinkään muutu, toivottavasti ei sullakaan!
ja sit mä varmaan oon oikeesti sun mielest tyttölapsi ku ikää on vasta 17;).. mut joo ei tää mun asenne minnekään katoo! mul on vahvat omat mielipiteet eikä niitä kukaan saa muutettuu et tällänen oon ja tälläsenä kans aion pysyä:)
- gentleman
tyttölapsi kirjoitti:
ja sit mä varmaan oon oikeesti sun mielest tyttölapsi ku ikää on vasta 17;).. mut joo ei tää mun asenne minnekään katoo! mul on vahvat omat mielipiteet eikä niitä kukaan saa muutettuu et tällänen oon ja tälläsenä kans aion pysyä:)
Susta saa joku onnellinen vielä upean tytön itelleen. Eikä se ikä vaan se ajattelutapa! Go girl! ;)
- tyttölapsi
gentleman kirjoitti:
Susta saa joku onnellinen vielä upean tytön itelleen. Eikä se ikä vaan se ajattelutapa! Go girl! ;)
..kyl tekee itsetunnolle hyvää;) et kiitos ja kumarrus:) sut on jo joku onnellinen tyttö tainnu saada koukkuun ja hyvä jos on ku ei tollasten ihanuuksien kuulu vapaana saada juostakaan ;D! kuulostat oikeen gentlemanilta ja sellasii oikeesti tarvitaan lisää tähän maailamaan! kunnon miehet kunniaan;) liikaa niitä 15 vuotiaita itteään täynnä olevia..
- gentleman
tyttölapsi kirjoitti:
..kyl tekee itsetunnolle hyvää;) et kiitos ja kumarrus:) sut on jo joku onnellinen tyttö tainnu saada koukkuun ja hyvä jos on ku ei tollasten ihanuuksien kuulu vapaana saada juostakaan ;D! kuulostat oikeen gentlemanilta ja sellasii oikeesti tarvitaan lisää tähän maailamaan! kunnon miehet kunniaan;) liikaa niitä 15 vuotiaita itteään täynnä olevia..
..että oon piristäny sun päivää, mustakin oli tosi mukava vaihtaa ajatuksia tuollaisen tytön kanssa :) En seurustele, mutta toiveikkaana katselen ympärilleni koko ajan ;)
- tyttölapsi
gentleman kirjoitti:
..että oon piristäny sun päivää, mustakin oli tosi mukava vaihtaa ajatuksia tuollaisen tytön kanssa :) En seurustele, mutta toiveikkaana katselen ympärilleni koko ajan ;)
kivaa tosiaan vaihteeks vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä vähän tollasen fiksummakin miespuolisen kanssa! joo ja seuraava kysymys onkin sitten et missä päin maailmaa asustelet?;) no joo, ei tartte vastata mut jos sun kaltasen sais niin ihanaa ois:)
- gentleman
tyttölapsi kirjoitti:
kivaa tosiaan vaihteeks vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä vähän tollasen fiksummakin miespuolisen kanssa! joo ja seuraava kysymys onkin sitten et missä päin maailmaa asustelet?;) no joo, ei tartte vastata mut jos sun kaltasen sais niin ihanaa ois:)
täällä pohjoisessahan minä..:)
- tyttölapsi
gentleman kirjoitti:
täällä pohjoisessahan minä..:)
..jos ny maapallost puhutaan;) mut joo voidaan jättää asia tohon. mut oikeesti vaikutat tosi ihanalt ja mukavalt ihmiselt et kerro vaik sit sille jolleki onnekaalle joka sut kiikkiin kaa terveisii ja käske sen pitää sust lujaa kiinni!:)
- gentleman
tyttölapsi kirjoitti:
..jos ny maapallost puhutaan;) mut joo voidaan jättää asia tohon. mut oikeesti vaikutat tosi ihanalt ja mukavalt ihmiselt et kerro vaik sit sille jolleki onnekaalle joka sut kiikkiin kaa terveisii ja käske sen pitää sust lujaa kiinni!:)
..että itseäni en tohdi noin mennä kehumaan :D
Mut hyvää jatkoa sulle tyttölapsi! - tyttölapsi
gentleman kirjoitti:
..että itseäni en tohdi noin mennä kehumaan :D
Mut hyvää jatkoa sulle tyttölapsi!sanot sille onnekkaalle et mä olin sanonu niin;).. mut hyvää kevättä ja kesää ja tulevia vuosia!:D kiitos juttu seurasta oikea gentleman:)
- Autumn
tyttölapsi kirjoitti:
You two, get a room!
:) - tracht
..samaa mieltä kuin gentlemann [ja muut jotka ovat samaa mieltä].
Löysin juuri ii2:ssa yhden tytön kuvan, joka oli 12 vuotias ja esitteli erillaisia seksi-asentoja kaverinsa kanssa. mikäs siinä, jos se on hauskaa, mutta eikö tuo mene jo vähän halpamaiseksi?
eikö riitä että lisää ii2:seen [tai muualle] kuvia, joissa on ihan normaali kuteissa, eikä missään läpinäkyvissä paidoissa, stringeissä ja rintsikoissa..minusta tuo menee jo halvan puolelle. eikö siitä saa jo halvan vaikutelman? Itse en missään nimessä poseeraisi netissä rintsikoissa ja stringeissä, sillä en todellakaan halua halpaa vaikutelmaa. http://www.frendille.net
- juhis
kimmat luulee et mitä enemmän näyttää paljasta pintaa JULKISESTI sitä enemmän jätkät haluu niitä. oman kullan kanssa sitä toki saa näyttää ja mun kunnioitus kimmaa kohtaan nousee kybällä jos se ei esittele itteensä kaikille! kiltit tytöt on just parhaita, varsinki kauniit sellaset jotka ei ite tunnu huomaavan kauneuttaan.
- CountryMan
Olisin sanonu just prikulleen samallalailla tähän ku ite just sanoit. Meiän koulussa on yks saksalainen vaihto-oppilas. Maailman kaunein tyttö, mut omaa semmosen naapurintytön luonteen. Sil on kivoi vaatteita mut ei mitää turhan paljastavia.
Normaalit farkut ja normaali paita. Mut silti se on seksikkäämpi ja kauniimpi ku kukaan mun mielestä. En tiiä mikä siin on. Se vetovoima on vaa nii uskomaton.
Mitä tulee tohon alkuperäseen juttuun. Nii okei, on noita "pissis" kuvii ihan kiva katella sillä silmällä ku lukis vaikka playboytä mut sit jos alettas vaikka miettii et haluisinko viedä tommosen seksipommin leffaan nii.... Ei kiitos. Mieluummin semmonen herttanen naapurintyttö tai saksalainen vaihto-oppilas =)
- mikko18
Ensinnäkin ne itsekeskeisen näköiset tytöt on usein kauneimpia ja ne on itsekeskeisiä just sen takia, että tietää, kuinka muut niitä ihailee. Mun mielestä ne saa ja niiden pitää olla pikkusen ylpeitä siitä, että niille on suotu niin kaunis vartalo ja kasvot. Toisekseen maailmassa pitää olla itsekeskeinen jos jotain haluaa. Ei kukaan tuu sulle antaan mitään, vaan sun pitää itte ottaa. Sen takia on hyvä kasvattaa itsetuntoaan ja mun mielestä se ei oo paha asia, vaikka se menis vähän yli. Ainakin ne näyttää itsevarmoilta ja sellanen lisää ainakin mun kiinnostusta.
- åke
et monen arvomaailma on nykyään valitettavasti just tollanen ku sulla. mut mullapa on ihana kaunis JA lämmin nainen, puistattaa sellaset mitä sä tunnut ihannoivan. mut sä ootki erilainen ku mä ja sua kiinnostaa erilaiset naiset ku mua eikä siin mitää.
- Hemmo
Voivat näyttää itsevarmoilta, mutta tuskin ovat sitä. Mietippä nyt itsekin. Miksi pitäisi laittaa kuviansa nettiin, jos tietää olevansa kaunis yms? Sinne kuviaan laittavat tytöt tekevät niin lähinnä saadakseen kehuja, jolloin itsetuntokin kohoaa. Itseensä tyytyväisen ihmisen ei tarvitse päivittäin kuulla olevansa söpö tai fiksu.
Oikeasti kauniin ihmisen ei tarvitse jatkuvasti todistella olevansa kaunis. Eihän oikeasti viisaat ihmisetkään ole jatkuvasti kehumassa koulutuksellaan yms., vaan siihen syyllistyvät yleensä ne "tavikset" ja itsestään epävärmat, joilla on tarve korostaa itseään. - mikko18
Hemmo kirjoitti:
Voivat näyttää itsevarmoilta, mutta tuskin ovat sitä. Mietippä nyt itsekin. Miksi pitäisi laittaa kuviansa nettiin, jos tietää olevansa kaunis yms? Sinne kuviaan laittavat tytöt tekevät niin lähinnä saadakseen kehuja, jolloin itsetuntokin kohoaa. Itseensä tyytyväisen ihmisen ei tarvitse päivittäin kuulla olevansa söpö tai fiksu.
Oikeasti kauniin ihmisen ei tarvitse jatkuvasti todistella olevansa kaunis. Eihän oikeasti viisaat ihmisetkään ole jatkuvasti kehumassa koulutuksellaan yms., vaan siihen syyllistyvät yleensä ne "tavikset" ja itsestään epävärmat, joilla on tarve korostaa itseään.Ne tytöt laittaa ne kuvansa nettiin, koska on kiva kuulla, että toiset tykkää niistä. Kyllä mullakin on galleriassa kuva, ja tuntuu se aina mukavalta ku joku sanoo mua söpöks. Ei mun itsetunto siitä varmaan mihinkään liiku, mutta kyllä sellanen ainakin piristää. Ja mietippä missejä? Miks ne haluaa misseiks, tuskin ainakaan itsetunnon nostattamisen takia. Nekin tykkää siitä, että niiden kauneutta arvostetaan.
- wiljami
vituttaa sellaset muijat!! vaikka kyllähän niitä kattelee mut ei muuta
- Neitonen
Mä en kans viittis itestäni laittaa sellasta kuvaa irc-galleriaan enkä muuallekaan, hävettäs vaan miten itserakkaan kuvan antasin sillon itestäni. Joillaki on jopa kymmeniä itse otettuja kuvia joissa ne keimailee pää kallellaan ja silmät suurina, säälittävää... XD
- mikko18
"vaik ois kaikki hyvin niin kateellisuus tuo huolen." Sun viestistä kuvastu kateellisuus.
- boy86
aijai tytöt ku ootte väärillä jäljillä....
- jokuvaan
Jokaisella on oikeus esitellä itseään, olivat he sitten kauniita tai ei. Ja siitä on ihan turha ruveta moralisoimaan.
Ei 14v:ltä voi kieltää sitä jos hän haluaa ilmaista itseään hiukan eroottisesti.
Ja minusta aasin-silta itsekeskeisestä baari-elämästä galleriaan on kovin heikolla pohjalla.- slater
Tottakai jokaisella on oikeus tehdä mitä haluaa, mutta niin on myös muilla oikeus ilmaista siitä mielipiteensä. Oma mielipiteeni asiasta ei voisi olla juuri lähempänä alkuperäisen kirjoittajan mielipidettä.
Väärin olet kyllä ymmärtänyt jos löysit tekstistä aasinsillan baarielämästä galleriaan.
- samaa mieltä
Eipä mulla tohon lisättävää, oon täysin samaa mieltä. Hyvä, että otit asian esille.
Keväisin terveisin: toinen gentleman-22 - dell
galleria.eikö siellä oon vähän tarkotuskin poseerata.suurin osa noista teinixeistä on aika nuoria.antaa mun puolesta siellä kerätä kehuja jos se auttaa kohottamaan itsetuntoa,se ei kuitenkaan tarkota sitä että tuijotetaan pelkästään omaa napaansa. säälittävämpää on 5kymppiset ukot jotka selailee noita sivuja silmät kiiluen...
älä yleistä.loppujen lopuks kuvailemias tyttöjä ei oo paljoo.
kauneus ei oo sama asia kun itsekkyys.jos on nätti ja ujo luonteeltaan, niin oon huomannu että ihmiset tuppaa helposti ymmärtää tässä tapauksessa hiljasuuden koppavuutena.
älä siis arvioi ihmisiä pelkästään ulkonäön perusteella.- gentleman
Missään nimessä en tarkoittanut yleistää enkä arvioida pelkästään ulkonäön perusteella.
"kauneus ei oo sama asia kun itsekkyys"
Ei olekaan, mutta olen huomannut että aika usein kauniit tytöt rakentavat itsetuntonsa ulkonäkönsä varaan, jolloin luonne ei ehkä kehity sellaiseksi jota arvostan.
Lisää kommentteja!
- tyttö
mä en kans ymmärrä sellasia muijia jotka menevät itseään esittelemään noihin gallerioihin tyyliin "haluux viekkuu;)" Kyllähän ne sieltä niitä kehuja hakevat... Mun mielestä on tosi noloa laittaa itestään kuvia joissa vilauttelee rintoja kuvaa omaa persettä. Mutta jos tykkää, niin mikäs siinä. Jos jätkät menevät sellaseen "mukaan", ni ADIOS vaan semmosille sitten. Ja kaikissa paljastelukuvissa on aina ihan sairaasti kommentteja jätkiltä "aaah, pääseeks mukaan? oot tosi HOT" jne. Eiks ne tajuu, et se muija vaan kerjää kommentteja kropallaan... Mun mielestä tosi halpamaista, mutta mikäs siinä sitten... Jos tykkää ;)
- Mystique
Oli aivan pakko kommentoida, samaa mieltä olen!! Täällä on jo niin hyvin kommentoitu asiaa niin en viitsi muuta kirjoittaa =)
- mikko18
Sä koitit vakuuttaa ittelles, että oot säkin haluttava eikä sua edes kiinnosta sellaset jätkät, jotka kattelee prinsessojen perään, mutta sä et oikeen onnistunu. Voit sä täälä esittää, mutta kyllä sä oikeesti tiedät, kuinka kateellinen oot niille gallerioiden neideille, joille tulee joka päivä vähintään kymmenen viestiä, joissa niitä sanotiin kauniiks.
- pirpana
mikko18 kirjoitti:
Sä koitit vakuuttaa ittelles, että oot säkin haluttava eikä sua edes kiinnosta sellaset jätkät, jotka kattelee prinsessojen perään, mutta sä et oikeen onnistunu. Voit sä täälä esittää, mutta kyllä sä oikeesti tiedät, kuinka kateellinen oot niille gallerioiden neideille, joille tulee joka päivä vähintään kymmenen viestiä, joissa niitä sanotiin kauniiks.
me ollaan kateellisia kauniille tytöille.. mut mitä sit tää on laiffii.. :) mä sanon suoraan et joskus sitä haluis olla kaunis ja seksikäs nainen joka huomataan.. mutta tähän on tyydyttävä, ei auta!! itseäni ei alkais "muokkaamaan" mistään hinnasta! sen verran kunnioitan sitä mitä luoja on mulle antanut!
- tyttö-85
Joo oon samaa mieltä tästä asiasta aivan täysin. Teinipissikset on siinä iässä vielä, että ollaan epävarmoja itsestään ja varsinkin vähän vanhempien miesten(20 ja yli) kehumiskommentit pönkittää heidän itsetuntoaan. Todella säälittävän näköistä ku tollaset nuoret tytöt näyttelee paljasta pintaa netissä. Maailma on mennyt muutenkin liikaa siihen, että paljas pinta näyttelee niin suurta osaa joka puolella. Eiköhän nämä nuoret tytötkin katso mallia mainoksista jne....on kuitenkin todella typerää tehdä itsestään seksiobjekti; esine, jota miehet voivat kuolata ja näin näiden pissisten itsetunto kohoaa edelleen. Eihän se ole ihme, jos siinä jo tulee ylimieliseksi...muutenkin tuntuu pahalta että nykymaailmassa naisesta on tehty vain näyttelyesine...
Inhoan yli kaiken ylimielisiä ihmisiä, miehiä ja naisia, joista huomaa heti että kusi on noussut päähän ulkonäön suhteen. Sellasen nokka pystyssä kulkevan ihmisen tunnistaa kyllä jo kaukaa.- mikko18
"Maailma on mennyt muutenkin liikaa siihen, että paljas pinta näyttelee niin suurta osaa joka puolella."
Vaikee uskoo, että oot -85 ku toi kommentti kuulostaa joltain 35v perheenäidin valitukselta. Mä oon kans -85 enkä pidä sitä paljasta pintaa mitenkään pahana asiana, koska oon kasvanu aikana, jolloin paljasta pintaa näytetään. Se on tän ajan juttu ja kymmenen vuoden päästä asiat on taas toisin.
- Spider
Todella upeaa nähdä että sinunlaisiasi kundeja on vielä tosiaankin olemassa. Luulin että ne olivat kadonneet, sukupuuttoon kuolleet, hienoa nähdä että todistit väitteen vääräksi. :)
Onneksi kaikki tytöt ei ole samanlaisia, kuin kuvailemasi lajityyppi.
Ja kyllähän niitä toisenlaisiakin tyttöjä löytyy.(vihje:esim.tässä yksi) - Malla
Kyllähän olet oikeassa, että aina vain useammat ja nuoremmat tytöt esittelevät itseään paljastavilla vaatteilla ym.. mutta onhan tavallaan osa syy teidän poikien/miesten, sillä itse kun olen 15-vuotias, niin olen huomannut ainakin suurimman osan oman ikäisistäni ja muista, sanotaanko nyt näin karkeesti, että parikymppisistä, tosin en halua yleistää mitään, mutta että he kun itse olevat sellaisia viimesen tipan päälle pukeutuvia ja sun muuta, että se tuottaa nuoremmille tytöille paineita..
He alkavat luulla että pojat eivät tykää heistä, jos he eivät käytä uusimpia muotikuteita ja kilokaupalla meikkiä..
Onhan se tietysti hölmöä, mutta tiedän tälläisiä tapauksia..
Toki sitten ovat nämä kaikki pissikset ja muut teixikset, mutta kyllä teistä miespuolisistakin löytyy paljon turhamaisia ja "seksistisiä" tapauksia...
Eli ei sitä voi oikein sanoa, että "itsekkäät tytöt" vaan "itsekkäät nuoret"...:)
En tiedä oikein tuleeko tästä minun sepustuksestani se esille, mitä oikein tarkoitan...:)- käämiin indusoituvan jännit...
tässä tapauksessa :D
- tyttö
siis tänlaisii kuvii ko kenties tarkotit..
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Adelina- mikko18
Nyt jokaisen jätkän on varmasti pakko myöntää, että jos tollanen tulee kadulla vastaan, niin kaikki kattoo takaapäin.
- ...
edellisen ymmätää omalla oudolla tavallansa.. se tyttö oli 18.. mut tää on 13-14 vee..
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Helmi-Chiksi^ - pöyristynyt
... kirjoitti:
edellisen ymmätää omalla oudolla tavallansa.. se tyttö oli 18.. mut tää on 13-14 vee..
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Helmi-Chiksi^"Helmi-Chiksi"
"Sweet darling..."
JUMALAUTA! Menee yli ymmärryksen että joku kehtaa puhua itsestään noin! Ei oo tottakaan..
"Vahingossa nappasin tämmösen.."
"Uulala lalalalallaaaaa... *kuolee nauruun* Siin on teille persettä :P"
"Uuu kattokaa mun silmii... :D:D ((isot pupillit tj??)) *ehana ilme, mut salamanvalo häikäs silmii ja kaikki muukin*"
Näistä näkee miten se kerjää huomiota ja yrittää edes hieman lieventää omaa itsekehuaan mm. tolla *kuolee nauruun*, muka silleen ettei ois ihan tosissaan.
Itse olen ihan nätti tyttö mutta en todellakaan hehkuta sitä muille, antaa ihmisten muodostaa itse mielipiteensä, kauneus on katsojan silmässä!
- pöyristynyt
Niin, moni onkin jo varmaan huomannut.
- mikko18
Kyllä mä tunnen ihan mies olevani ja jopa hetero. Mun mielestä on vaan hauskaa, kuinka kateellisuus aiheuttaa kommentteja tyyliin "tollaset huorat!", vaikka tytöt ihan varmasti haluis olla yhtä kauniita ja haluttuja ku nää haukutut gallerioiden missit. Ja sitte ku joku jätkä kertoo haluavansa sellasta ei-pissistä niin se yrittää todennäkösesti esittää sellasta tyttöjen ihannemiestä, johon kaikki ei niin kauniit tytöt ihastuu.
- kikka
mikko18 kirjoitti:
Kyllä mä tunnen ihan mies olevani ja jopa hetero. Mun mielestä on vaan hauskaa, kuinka kateellisuus aiheuttaa kommentteja tyyliin "tollaset huorat!", vaikka tytöt ihan varmasti haluis olla yhtä kauniita ja haluttuja ku nää haukutut gallerioiden missit. Ja sitte ku joku jätkä kertoo haluavansa sellasta ei-pissistä niin se yrittää todennäkösesti esittää sellasta tyttöjen ihannemiestä, johon kaikki ei niin kauniit tytöt ihastuu.
nimenomaan... :)
- likka
ajattelin että ehkä nämä itserakkaat tytöt ovat esim. ala-aste ikäisinä kiusattuja ulkonäkönsä vuoksi tai sitten he eivät ole saaneet tarpeeksi rakkautta vanhemmilta ja niinpä he nyt haluavat kehuja ja hyväksyntää? ja tiettyhän kaveritkin vaikuttavat asiaan..
- mikko18
Tollaset kommentit on niin mielettömän tyhmän kuulosia. Ihan ku joku opettaja, joka kertoo ala-asteella tytöille, että "ei teidän tarvi olla kauniita, kyllä teistä muutenkin tykätään". Niin no ehkä jotkut tykkää, mutta kyllä se nyt vaan on niin, että niillä kauniilla tytöillä tulee elämä oleen paljon helpompaa. Tai no ainoo paha juttu on se, että miten saa kaikille jätkille sanottua kauniisti: "Ei kiitos".
- gentleman
Kukapa tyttö ei haluasi olla kaunis ja haluttu. Meitä miehiä kun sellainen vetää puoleensa, sitä kutsutaan sukupuolivietiksi. Varsinkin nuorella iällä se voi hyvinkin sumentaa ajattelukyvyn.
Tytöillä varmasti esiintyy kateutta kauniimpia kanssasisariaan kohtaan, sillä vastakkaisen sukupuolen huomiota tunnutaan tavoiteltavan lähes epätoivoisesti. Kovin moni tavallinen ja mukava tyttö tuskin kuitenkaan haluaisi olla luonteeltaan sellainen kuin monet (huom. ei kaikki) näistä itseään esittelevistä kaunottarista.
Ihminen on muutakin kuin pelkkä sukupuoliolento. Luonne kehittyy iän myötä, toisilla miellyttävämmäksi kuin toisilla. Jos on ikänsä keikistellyt peilin edessä ja hakenut hyväksyntää nettiin laittamillaan paljastavilla kuvilla, en voi uskoa että tuloksena olisi ihanan herttainen ja mukava, jalat maassa oleva nainen.
Vaikka ulkonäköä löytyisikin, älkää hyvät tytöt hehkuttako sitä niin kovasti, se ei ole kaunista. Uskokaa että monet pojat ja miehet hakevat muutakin kuin pornahtavaa panopuuta.- tyttö 84
vielä tähän, kun en äsken huomannut. =)
Niin, outolintuhan on se, kuka ei halua olla hyväksytty (nuorten maailmassa siis suosittu) ja edes jollain tasolla viehättävän näkönen. Halpamaista on kuitenkin itseään mainostaa ja tehdä itsestä jonkinlainen objekti miehille. Kaunis nainen/tyttö saa katseita ja kehuja tosielämässäkin eikä vaan netissä keikistelemällä ja jopa kuviaan muokkaamalla. Myönnän, myös minä halusin ennen olla edes vähän suosittu. En ollut, en pukeutunut muotivaatteisiin, en dokannut, en kiehnännyt puoliväkisin jonkin pojan kainalossa. Vietin lapsuutta vielä kun se oli sallittua.
Tyytyväinen olen, sillä iän myötä on tullut itsetuntoa ja sitä mukaa myös miehiä ympärille, ilman itsensä mainostamista. Hyvä näin, etten jaellut itseäni lapsena, heittänyt lapsuuttani romukoppaan. Ei, en ole sieltä "kauneimmasta" päästä, ihan sievä tyttönen, suht tyytyväinen itseensä, niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Iän myötä on oppinut hyväksymään itsensä juuri tällaisena, vaikkei nenä olekaan oikean muotoinen, eikä silmät sen väriset kuin haluaisi yms.
"Pornahtavaa panopuuta" hakevat miehet, jotka haluavat vain naisen yöksi luokseen, tai ehkä pönkittääkseen omaa egoaan. Tasapainoiset miehet sekä naiset hakevat kumppania, jonka kanssa elää pidempi aika, jota rakastaa. Siihen ei ulkonäkö auta.
Totta on, että miellyttävän näköiseen ihmiseen kiinnittää helpommin huomiota, mutta oma olemus ja luonne on se, joka ratkaisee. - gentleman
tyttö 84 kirjoitti:
vielä tähän, kun en äsken huomannut. =)
Niin, outolintuhan on se, kuka ei halua olla hyväksytty (nuorten maailmassa siis suosittu) ja edes jollain tasolla viehättävän näkönen. Halpamaista on kuitenkin itseään mainostaa ja tehdä itsestä jonkinlainen objekti miehille. Kaunis nainen/tyttö saa katseita ja kehuja tosielämässäkin eikä vaan netissä keikistelemällä ja jopa kuviaan muokkaamalla. Myönnän, myös minä halusin ennen olla edes vähän suosittu. En ollut, en pukeutunut muotivaatteisiin, en dokannut, en kiehnännyt puoliväkisin jonkin pojan kainalossa. Vietin lapsuutta vielä kun se oli sallittua.
Tyytyväinen olen, sillä iän myötä on tullut itsetuntoa ja sitä mukaa myös miehiä ympärille, ilman itsensä mainostamista. Hyvä näin, etten jaellut itseäni lapsena, heittänyt lapsuuttani romukoppaan. Ei, en ole sieltä "kauneimmasta" päästä, ihan sievä tyttönen, suht tyytyväinen itseensä, niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Iän myötä on oppinut hyväksymään itsensä juuri tällaisena, vaikkei nenä olekaan oikean muotoinen, eikä silmät sen väriset kuin haluaisi yms.
"Pornahtavaa panopuuta" hakevat miehet, jotka haluavat vain naisen yöksi luokseen, tai ehkä pönkittääkseen omaa egoaan. Tasapainoiset miehet sekä naiset hakevat kumppania, jonka kanssa elää pidempi aika, jota rakastaa. Siihen ei ulkonäkö auta.
Totta on, että miellyttävän näköiseen ihmiseen kiinnittää helpommin huomiota, mutta oma olemus ja luonne on se, joka ratkaisee.Puhut asiaa, juuri tätä mieltä olen itsekin.
- tyttö 84
gentleman kirjoitti:
Puhut asiaa, juuri tätä mieltä olen itsekin.
Tuo ulkonäkö on jännä juttu. Nuorena luulee sitä kovinkin omaavansa, mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähäpätösemmäksi koko asia muuttuu.
T. myös massan mukaan ruman miehen kanssa seurustellut! =)
- tyttö 84
Saman oon huomannut. Kameran eessä ne tosin keikistelee enemmän kuin livenä, mutta kyllä joitain kamalia itsensätarjoamisia on tullut sivusta seurattua baarissa. Yac!
Tuo pätee myös poikiin/miehiin. Ollaan niin limasta gigoloa että!
"Kiltti ja vähemmänkin nätti tyttö pesee itsekkään kaunottaren 10-0." Tämäkin toimii myös pojista/miehistä puhuttaessa. =)
Hienoa, että teitäkin löytyy. Vaikka olenkin onnellinen "avovaimo", tulee silti huomattua, että säälittävän moni mies tuppaa katsomaan vain itsensätyrkyttäjiä. =/- Malla
Niin, tuossa tuli taas se, mitä mieki selitin (tai yritin :D)
Yhä useammin huomaa kadulla ja kaikkialla, kuinka jätkät tuijottaa sieltä "lippasa alta" tekoblondattuja, miss sixteis peppuaa pyöritellen käveleviä muijia, kun taas me kiltit naapurintytöt jäädään vähemmälle huomiolle.:)
- -tytsi-
Ensin tahdon sanoa olevani gentlemanin yms. kaikkien muiden "teinipissixiä" inhoavien kanssa samaa mieltä! Mitä järkeä on esitellä itseään netissä yms. muissa paikoissa puolialasti?? Itse en kuulu maailman kauneimpiin, todellakaan, mutta mieluummin pysyn tällaisena kuin olen!! En tahdo missään nimessä kuulua noihin itseään täynnä oleviin teinityttömisseihin. Itsekin olen juuri siinä iässä (15w.) jossa suurin osa kyseisistä tytöistä on, mutta olen aivan erilainen: ujo, syrjäänvetäytyvä, vähän kavereita omaava ysiluokkalainen. Mutta olen tyytyväinen itseeni tällaisena, tosin tahtoisin laihtua hiukan... mutta en mihinkään missin mittoihin! Kyllä koulussakin huomaa, että nämä "Oih kun olen niin kaunis" - tyypit kattoo nenän vartta pitkin kun heidän mielestään vähempiarvoset (minä mukaan lukien) menee ohi. Eräs 8-luokkalainen oli muutama vuosi sitten ystäväni, mutta yläasteelle tultuaan hänkin muuttui sellaisexi joksi en olisi toivonut hänen muuttuvan. Voin kertoa sinulle, gentleman, täältä löytyy vielä yxi tyttö, joka ei ajattele maailman pyörivän oman napansa ympärillä. Toivottavasti et ole ainut nuori mies joka ajattelee noin, pojatkin voivat olla samanlaisia! Kiitos vielä sinulle näistä huomioista, joita täältä hyvällä onnella sattavat lukea jopa jotkut pissikset. Mutta oikein hyvää kevättä sinulle ja kaikille muille tälle palstalle kirjoittaneille!! Olkaa oma itsenne!!
- gentleman
Tästähän kehkeytyi suosittu keskustelu, kiitos kaikille osallistuneille! Toki vieläkin saa kirjoittaa..
Mielipiteitä esiintyi puolesta ja vastaan, mitä odotinkin. Ilahduttavaa oli, että suurin osa niin pojista kuin tytöistäkin oli samaa mieltä kanssani. Malla ja tyttö 84 muistuttivat, että kyllä pojistakin löytyy näitä itsekeskeisiä tapauksia. Sopiikin ehkä toivoa, että tällaiset samanlaisen arvomaailman omaavat ihmiset löytäisivät toisensa (mikko18: onnea vain etsinnässä).
Ei muuta kuin hyvää keväänjatkoa kaikille, toivottavasti selvisitte vapusta ;)- tyttö 84
Vappu meni hyvin, selvinpäin koko viik.loppu, joskaan yksin kotona en nysvännyt, niinkuin ensin meinasi näyttää siltä.
Niinhän tuo taitaa mennäkin, että diivat ja gigolot sekä tavallisemmat tyypit saavat toisensa. Ei taida kovin moni "tavallinen" poika katella kauaa tyttöä, joka viettää aikansa peilin edessä. ;) - Malla
tyttö 84 kirjoitti:
Vappu meni hyvin, selvinpäin koko viik.loppu, joskaan yksin kotona en nysvännyt, niinkuin ensin meinasi näyttää siltä.
Niinhän tuo taitaa mennäkin, että diivat ja gigolot sekä tavallisemmat tyypit saavat toisensa. Ei taida kovin moni "tavallinen" poika katella kauaa tyttöä, joka viettää aikansa peilin edessä. ;)Tai "tavallinen" tyttö mitään gigoloa ;)
- Tomppa
Niin se vaan on! Onhan se meille miehille ihan kiva selailla niitä vähäpukeisia naisia mutta siihen se sitte jääkin. En ole itse ikinä kommentoinut sellaisia kuvia.. mutta kun lueskelee annettuja kommentteja niin ainahan siellä nuoret pojat on kyselemässä seurusteluista jne.. Sinänsä irc-galleria on helppo tapa päästä näkyville, jos omaa hyvän ulkonäön ja haluaa päästä esille. Kukapa nuori voisi vastustaa kiusausta, ja suurin osa kyseisistä tapauksista ei edes irccaa. Onhan se tapa kohottaa nuoren mielen itse tuntoa kun omaa kuvaa kehutaan kauniiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187