Se on kevyempi, ja siihen saa muitakin chat juttuja yhtäaikaa:
Pidgin (entinen Gaim) on pikaviestiohjelma, joka tukee useita eri protokollia, kuten AIM ja ICQ (Oscar protokolla), MSN Messenger, Yahoo!, IRC, Jabber, Gadu-Gadu, SILC, GroupWise Messenger ja Zephyr networks. Ohjelma pystyy kirjautumaan samanaikaisesti useampaan eri pikaviesti-verkkoon. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että voit samanaikaisesti esim. keskustella kaverisi kanssa MSN Messengerillä, toisen kaverisi kanssa Yahoo Messengerissä ja vielä keskustella IRC-kanavalla.
http://www.download.fi/verkko/pikaviestimet/gaim.cfm
Pidgin korvaa msn messingerin
Anom22354
2
644
Vastaukset
- ManDriva
Tuosta unohtui Facebook chat, senkin saa pidginiin.
Ei tarvii naamakirjan omaa sovellusta käyttää tai pitää sivua auki.
Nokia N900 käyttäjille on myös vastaavanlainen sovelus puhelimessa,
jos joku ei viellä tienyt. Saa tämän pidginin siihenkin.- 21
paska.. ei toimi webbi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126