MALMI, Hollywood

jippii--jeee

Hienoa että Malmille (Hki), suomen ehkä suurimpaan ja vilkkaimpaan kaupunginosaan, on vihdoin saatu tasokas yökerho...HOLLYWOOD. toivottavasti nuoriso ja tavalliset ihmiset löytävät paikan. puitteiltaan ja siisteydeltään yms lyö Malmin muut paikat mennen tullen. Kunhan vain omistajat jaksavat luottaa siihen että paikka "löydetään" ja pitävät paikan siistinä ja tasokkaana.

6

1765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SALLI MUN NAURAA

      Paikan kokonaistasosta kertoo avajaisillan tähtiesiintyjä....MATTI NYKÄNEN.

      • ninaana

        ...ei oikein viihtyisää paikkaa ole ollut. Hyvä että joku edes parempitasoinen. Onko sielläpäin muita menomestoja? Keskustassa nimittäin taitavat olla parhaat.


    • Älä käy täällä

      Yksi huonoimmista ravintolakokemuksistani koskaan. Palvelu oli äärettömän hidasta ja töykeää. Sali oli tyhjä, joten henkilökunnalla ei olisi pitänyt olla mahdotonta palvella asiakkaita. Ruokaa oli odotettu lähes tunti. Kun tästä huomautettiin tarjoilijalle, hän tarkisti asian kellostaan. Ei kuulemma ollut vielä kulunut kuin 50 minuuttia. Ruoka tulisi hänen mukaansa joskus 15 minuutin kuluttua. Annos oli kohtalainen. Laskua odotettiin turhaan taas parikymmentä minuuttia. Samainen tarjoilija oli mennyt laskumme mukanaan tiskin taakse ja alkanut siellä myydä olutta muille asiakkaille. Ja kun asiasta huomautettiin, ei puhettakaan pahoittelusta. Töykeää kommentointia.

    • malmimisukka83

      Olen käynyt hollywoodissa useasti tänä vuonna syömässä ja olen ollut tyytyväinen. Ovat varmaan parantaneet tapansa, ruokakin on ollut hyvää :). Yöllä en ole siellä käynyt, en kyllä muissakaan malmin kapakoissa kun meitä ei päästetty Lucky Ladyy sisään viimeks kun yritettiin :D :D

    • Vilmu85

      En suosittele tätä ravintolaa enää kenellekkään! Ennen oli ihan ok paikka, mutta nyt palvelun ja ruokien taso tullut ryminällä alas. Henkilökunnan käytös röyhkeää. Milloin on keitto niin suolaista, ettei sitä pysty syömään, milloin on ranskalaiset puoliksi jäässä/kylmiä tai lihan kastike maistuu oudolle/pilaantuneelle. Pari kertaa vatsa mennyt sekaisin siellä syömisen jälkeen. Henkilökuntaa ei huonosta ruuasta huomauttaminen kiinnosta, tuo vaan nyrpeästi laskun. :D Ei pahoittele, ei mitään.

      En astu sinne enää jalallanikaan. Tiedättekö, noko paikassa vaihtunut omistaja tms, mikä selittäisi nuo tasomuutokset?

    • Ei ikinä holywoodiin

      Kebabin tilasin. Ylihintainen, 10e. Kysyin onko sitten iso annos. Juu, sanottiin. Kun ruoka tuli, se oli melko pieni annos ja kun maistoin, niin maku oli kamala!! Se oli kaukana kebabista. Jopa pikku pizzerioista on saanut parempaa. Se maistui jopa pilaantuneelle, väri oli vaalea ja maistui siltä, kuin sitä olisi liotettu ja turvotettu vedessä. Tarjoilija ei suostunut ottamaan valituksiani todesta. Odottelen rahoja takaisin vieläkin. Tarjoilija lupasi ne laittaa tilille jo eilen, mutta ei laittanut. Tänään lupasi, saapa nähdä. Kun olin ravintolassa, hän ei ensin meinannut antaa rahoja takaisin, ja sitten suostui, mutta sen sijaan, että olisi antanut käteistä 10e, hän veloittikin kortiltani vielä toisen 10e. Väitti nimittäin, että koneella ja kortilla voi palauttaa rahan. Paskapuhetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe