Ruokailu

2011

Heippa!
Te jotka olette tehneet itse (tai joku muu tuttava on tehnyt) ruuat häihin niin paljonko tuli maksamaan raaka-aineet per nenä?
Kerätäänkö tänne vähän summia ja kertokaa myös vähän menusta, paljonko vieraita oli ja tosiaan tuo per nenä tai ruokien kokonaissumma...

kiitos!!

2

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erjiop

      alkuruoka n. 1 euroa/hlö
      pääruoka n. 4 euroa/hlö
      kakut yms. n. 5 euroa /hlö

      muut tehtiin itse, mutta kakut tilattiin. kakkujen kaverina oli hedelmiä ja keksejä. alkuruokana oli juhlava kermainen hummerikeitto ja pääruokana karitsan sisäfile, chevreperunat ja salaattibuffet.

      emme siis todellakaan halunneet notkuvaa alkupalapöytää sadalla eri kalalla, vaan yksinkertaiset, laadukkaista raaka-aineista valmistetut ruuat. tällaisia pitopalveluista tuntui olevan vaikea löytää. siksi omakokkaus (ystävien avustuksella) :)

      vieraita oli n. 120

      • meillä2010

        meidän menu

        himosilakoita,sinappisilakoita,graavilohta,savustettua lohta, paahtopaisti & mustaherukkahyytelö, lihapullat, ristikkoperunat, keitetyt perunat, sipulilla ja pekonilla täytetty broilerrulla, pippurinen härkäruukku, kasvisgratiini,perunasalaatti, vihanneslajitelma, kinkkusalaatti. vesi,maito,kotikalja,leivät ja kahvit.

        vieraita oli 200. ravintolahäät, ruuan hinta 25e/hlö -50% alle 12 vuotiaat ja alle 6v ilmaiseksi.

        ruoka oli niin hyvää ettei häissä voi koskaan parempaa saada. aivan mahtavaa.

        kökkätyönä teimme itse kahvitarjottavat. anopit teki osan ja minä hääkakut. ne tuli kustantamaan n.200e yhteensä.

        boolia tarjottiin 1000eurolla eli paljon.


        loppulasku ei hirvitä, kiitos tuon ruokailun hinnan. mahtoiko olla kova kilpailu meidän isoista häistä niiden paikkojen keskes joista tarjousta pyysimme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe