Heippa!
Te jotka olette tehneet itse (tai joku muu tuttava on tehnyt) ruuat häihin niin paljonko tuli maksamaan raaka-aineet per nenä?
Kerätäänkö tänne vähän summia ja kertokaa myös vähän menusta, paljonko vieraita oli ja tosiaan tuo per nenä tai ruokien kokonaissumma...
kiitos!!
Ruokailu
2
439
Vastaukset
- erjiop
alkuruoka n. 1 euroa/hlö
pääruoka n. 4 euroa/hlö
kakut yms. n. 5 euroa /hlö
muut tehtiin itse, mutta kakut tilattiin. kakkujen kaverina oli hedelmiä ja keksejä. alkuruokana oli juhlava kermainen hummerikeitto ja pääruokana karitsan sisäfile, chevreperunat ja salaattibuffet.
emme siis todellakaan halunneet notkuvaa alkupalapöytää sadalla eri kalalla, vaan yksinkertaiset, laadukkaista raaka-aineista valmistetut ruuat. tällaisia pitopalveluista tuntui olevan vaikea löytää. siksi omakokkaus (ystävien avustuksella) :)
vieraita oli n. 120- meillä2010
meidän menu
himosilakoita,sinappisilakoita,graavilohta,savustettua lohta, paahtopaisti & mustaherukkahyytelö, lihapullat, ristikkoperunat, keitetyt perunat, sipulilla ja pekonilla täytetty broilerrulla, pippurinen härkäruukku, kasvisgratiini,perunasalaatti, vihanneslajitelma, kinkkusalaatti. vesi,maito,kotikalja,leivät ja kahvit.
vieraita oli 200. ravintolahäät, ruuan hinta 25e/hlö -50% alle 12 vuotiaat ja alle 6v ilmaiseksi.
ruoka oli niin hyvää ettei häissä voi koskaan parempaa saada. aivan mahtavaa.
kökkätyönä teimme itse kahvitarjottavat. anopit teki osan ja minä hääkakut. ne tuli kustantamaan n.200e yhteensä.
boolia tarjottiin 1000eurolla eli paljon.
loppulasku ei hirvitä, kiitos tuon ruokailun hinnan. mahtoiko olla kova kilpailu meidän isoista häistä niiden paikkojen keskes joista tarjousta pyysimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758