Terve Asun rivarin pätkässä. Kaksi vuotta vanha. Ei kiinteätä puhelinta vaan kännykät ja kaapeli tv. Ostin elisa viihde paketin ja netti mötikkä istuu tv:n vieressä. Mötikkään voin kytkeä tietokoneen kiinteästi mukana tulleella kaapelilla. Voinko käyttää tuohon kiinteään kytkentään taloon tehtyä Data/Puh kaapelointia. Niissä on samanlainen töpselinpää kuin kannettavassa, ei siis se litteä ubs, vaan kulmikkaampi mmissä on se lukitus vipu.
Jukka Qwerty
Jk. Miksi wlan ei kanna rivarissa kerroksesta toiseen vaan netti katoaa?
Rivarin verkko
1
239
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Voit käyttää jos huoneistosi sähkökeskuksesta löytyy kaapelin pää. Jos modeemi on huoneessa 1 ja tietokone huoneessa 2, kytket sähkökeskuksessa huoneesta 1 tulevan kaapelinpään huoneen 2 liittimeen.
Signaalin katoamiseen voi olla monia syitä, yleisin on se, että signaalin tiellä on liikaa esteitä; puuta, betonia, tms. Signaalin voimakkuutta voi joissakin tukiasemissa nostaa, sitä voi myös parantaa tehokkaammilla suunta-antenneilla tai sijoittamalla tukiasema parempaan paikkaan.
PS: Liitin on rj45, ei ubs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187