Terve Asun rivarin pätkässä. Kaksi vuotta vanha. Ei kiinteätä puhelinta vaan kännykät ja kaapeli tv. Ostin elisa viihde paketin ja netti mötikkä istuu tv:n vieressä. Mötikkään voin kytkeä tietokoneen kiinteästi mukana tulleella kaapelilla. Voinko käyttää tuohon kiinteään kytkentään taloon tehtyä Data/Puh kaapelointia. Niissä on samanlainen töpselinpää kuin kannettavassa, ei siis se litteä ubs, vaan kulmikkaampi mmissä on se lukitus vipu.
Jukka Qwerty
Jk. Miksi wlan ei kanna rivarissa kerroksesta toiseen vaan netti katoaa?
Rivarin verkko
1
243
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Voit käyttää jos huoneistosi sähkökeskuksesta löytyy kaapelin pää. Jos modeemi on huoneessa 1 ja tietokone huoneessa 2, kytket sähkökeskuksessa huoneesta 1 tulevan kaapelinpään huoneen 2 liittimeen.
Signaalin katoamiseen voi olla monia syitä, yleisin on se, että signaalin tiellä on liikaa esteitä; puuta, betonia, tms. Signaalin voimakkuutta voi joissakin tukiasemissa nostaa, sitä voi myös parantaa tehokkaammilla suunta-antenneilla tai sijoittamalla tukiasema parempaan paikkaan.
PS: Liitin on rj45, ei ubs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500