Aikuiselle naiselle kivoja vaatteita

Merlex

Olen lähdössä ensi kuussa Lontooseen ja voisin pyhittää muutaman puolikkaan päivän myös shoppailulle.
Keskustelusivuilla on paljon vinkkejä nuorten kaupoista, mutta osaako joku neuvoa löytyisi 40-45 v naiselle simppeleitä, rentoja ja tyylikkäitä vaatteita? Pidän esim. InWear-Sandwich-PartTwo-Lexinton-NewHouse -tyyppisistä vaatteista. Yritin kyllä Googlata näitä, mutta löysin vain nettikaupoja....Onko jollain vinkkejä? Kiitos!

18

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viivi-Lii

      Kävin kesällä Lontoossa ja tarjonta oli nuorisomuotia, tylsää rouvamallistoa tai älyttömän kallista Dior/Boss-linjaa. Välistä puuttui jotain. En oikein löytänyt tanskalaisia-ruotsalaisia merkkejä tai mitään sen tapaista. Briteillä on varmaan jotain vastaavaa, mutta mitä? Vinkatkaa jos joku tietää, niin välttyy turhalta ravaamiselta.
      Jouluna ehkä uudelleen : )

      • London-Midlands

        Hei, aloituksessasi ei kerrota minne päin aiot shoppailusi suunnata, joten kerron muutaman sopivan liikkeen Oxford Streetin shoppailukadulta - sieltä löydät varmasti tyylisi mukaisia vaatteita:
        - Marks & Spencers
        - Primark
        - GAP

        Antoisia ostosretkiä!


      • London-Midlands 02
        London-Midlands kirjoitti:

        Hei, aloituksessasi ei kerrota minne päin aiot shoppailusi suunnata, joten kerron muutaman sopivan liikkeen Oxford Streetin shoppailukadulta - sieltä löydät varmasti tyylisi mukaisia vaatteita:
        - Marks & Spencers
        - Primark
        - GAP

        Antoisia ostosretkiä!

        Sorry EI Primark - vaan Debenhams !!
        Tuli luettua samaan aikaan tota ylempää tekstiä ja kirjoitettua, sillä ajatus katkesi...

        Eli myöskin Debenhams sijaitsee mm. Oxford Streetillä ja sieltäkin löytyy haluamiasi vaatteita.


      • Banana republic
        London-Midlands 02 kirjoitti:

        Sorry EI Primark - vaan Debenhams !!
        Tuli luettua samaan aikaan tota ylempää tekstiä ja kirjoitettua, sillä ajatus katkesi...

        Eli myöskin Debenhams sijaitsee mm. Oxford Streetillä ja sieltäkin löytyy haluamiasi vaatteita.

        Banana republic (Gabin "parempi" versio)


    • löytyy löytyy

      Kyllähän nyt isosta kaupungista löytyy mitä vaan, vaikeaa on vain sen oikean kaupan tai vaatteet osuminen omalle reitille!
      Itse pidän samoin nuorekkaista, mutta astetta aikuisemmista vaatteista. Ikää 45v, ja viihdyn vapaalla farkuissa, mutta töissä pitää olla jakkua ja asiallisempaa vaatetta.
      hyviä löytöjä olen tehnyt liikkeistä nimeltä: Dorothy perkins, House of Fraser. Näitä ketjukauppoja on useita ympäri kaupinkia.
      ja kyllä niistä teinikaupoistakin saattaa löytää jotain sopivaa, kun jättää hurjimmat napamekot ja tissivako topit tankoihin.
      Ja kenkiä ja laukkuja ja asusteita samoin. Googleta Oxford Street, niin saat kartan ja liikkeiden sijainnit selville. Haroldsin tavaratalossa myös kaikkea, satuin aleaikaan ja muutamia kivoja löytyöjä.

      • Wills n Harry

        Harolds, hih :)


      • Merlex

        Mukavaa kun tuli vinkkejä, kiitos. Täytyy käydä katsastamassa ainakin nuo mainitut paikat.


      • 42 v
        Merlex kirjoitti:

        Mukavaa kun tuli vinkkejä, kiitos. Täytyy käydä katsastamassa ainakin nuo mainitut paikat.

        Next löytyy melkein joka paikasta....


        http://www.next.co.uk/


    • Lontoolainen

      Kannattaa suunnata Shepherds Bushin alueella Westfield-ostoskeskukseen, uusi jattikokoinen ostoskeskus, josta loytyy kauppoja joka makuun. Itse 42-v, ja loydan sielta vaikka mita! M&S, Debenhams, Hobbs, Gerry Weber, Jaeger, Karen Millen, etc.

      http://uk.westfield.com/london/

      • beentheredonethat

        pelätä sitä primarkia, vaikka onkin mukamas nuorisomuodin ja halpojen rytkyjen mekka. Sieltä sai halvalla perusvaate varastoa, mm.farkkuja, toppeja neuletakkeja ihan älyttömiin hintoihin ja hyvin on käytössä kestäneet. Meet vaan tarpeeksi ajoissa aamulla ennenku massateinit ryntää koulusta sinne tuhlaamaan viikkorahojaan :)


    • palasin juuri

      Kyllä minulle aikuisena naisena riitti kurkistus Primarkin ovelta sisään: äkkiä ulos.

      Lontoo on mahtava, mutta vaatetarjonta aikuiselle naiselle oli varsin vaatimatonta tasoa. esimerkiksi Espanjasta Madridista ja Sevillasta löytää huomattavasti paremmin.

    • Londoni

      @palasin juuri: Jos liikuit vain Oxford streetilla niin siella voi olla hankalampaa loytaa vaatteita 'aikuisen naisen makuun'. Myos kaupat kuten Debenhams, Next ja M&S usein pitavat 'nuorempaa' mallistoa talla alueella. Kannattaa ehdottamasti vahan kiertaa muuallakin kuin vain keskustassa.

      Kavin juuri kamun kanssa Turnpika Lane:lla ja Wood Greenissa kun han halusi M&S: outlet kauppaan. Siella on paikalliset ostarit ja tarjolla oli todellakin eri mallistoa ja hinnat halpoja toisin kuin Oxarilla. Paikalliset kun ei valttamatta lahde Oxarin helvettiin shoppailemaan (ennen kuin on pakko!) LOL Juu, siis tama ei ole ainut paikallinen ostari niita loytyy melkein joka kaupungin osasta. Myos Primark Lewishamin ostarin yhteydessa on todella hiljainen ja sielta jopa loytaakin jotain! Toinen kauppa mita kannattaa pitaa silmalla on TK Max mista loytaa designer kamaa halvoilla hinnoilla - naita on myos aika monessa kaupungin osassa.

    • palasin juuri

      Kiitos vinkistä. Kävin kyllä muuallakin kuin Oxford Streetilla ja Westfiedin ostoskeskuksesta tein sitten hieman ostoksia. Nuo mainitsemasi ovat outoja paikkoja, täöytyypä katsoa kartsasta. olen nimittän menossa Lontooseen ihan pian uudelleen. TK Max on ihan outo: ei kai koot ala jostain 42.sta?

      • palasin juuri

        ei kartsasta, vaan kartasta, tämä kaikille lyöntivihreiden jahtaajille


    • mijäskö

      Minusta Primark oli ihan jees. Ensin erehdyimme Oxford streetin liikkeeseen iltapäivällä. Oli aika tukalaa. Seuraavana päivänä ajoimme Hammersmittiin, siellä oli myös Primark. Jopahan alkoi vaatetta löytymään eikä tietoakaan ruuhkista :)

      • palasin juuri

        Olen lähdössä muutaman päivän päästä ja suuntaan Westfieldiin.

        En kyllä osannut pitää Oxford Streetiä minään helvettinä, mutta syy lienee siinä, että kävin siellä parina aamuna. Ilmeisesti ruuhkaisin aika alkaa vasta joskus vähän ennen puoltapäivää. Mutta esimerkiksi Debenhamin ja Marks ja Spencerin valikoimat olivat Westfiedlissä paremmat. Primarkin jätän kyllä edelleen väliin, laatu oli mitä oli.

        Entä mitä charity shopeja suosittelette? Joista siis voisi löytyä jotain myös aikuiselle.


      • heys
        palasin juuri kirjoitti:

        Olen lähdössä muutaman päivän päästä ja suuntaan Westfieldiin.

        En kyllä osannut pitää Oxford Streetiä minään helvettinä, mutta syy lienee siinä, että kävin siellä parina aamuna. Ilmeisesti ruuhkaisin aika alkaa vasta joskus vähän ennen puoltapäivää. Mutta esimerkiksi Debenhamin ja Marks ja Spencerin valikoimat olivat Westfiedlissä paremmat. Primarkin jätän kyllä edelleen väliin, laatu oli mitä oli.

        Entä mitä charity shopeja suosittelette? Joista siis voisi löytyä jotain myös aikuiselle.

        http://www.timeout.com/london/feature/2758/londons-best-charity-shops


    • palasin juuri

      Kysyin kyllä omia suosituksianne, en linkkejä, jotka jokainen osaa hakea itse. olen läpikäynyt kaikki time Outin charity shopit ja muutkin suositukset ja niitä on paljon, niiden joukosta pitäisi vielä valita ne joihin ehtii tutustua.

      Mitä charity shopeihin ja vintageliikkeiiin tulee, niin niissä tuntui käytännössä olevan yläikäraja 40 v, tarjontaa ei ollut kuin nuorille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe