Uutta polo gtiitä

markel

Onko kellään vielä ajokokemusta uudesta polo gti:stä ja missäs sitä voisi koeajaa. Tämä malli kiinnosti kovasti

8

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

merkkiliikkeissä noita ole esittelyautoina, kannattaa soittaa ja kysyä. Itseäni myös kiinnostaa GTI, mutta vaihto on ajankohtainen vasta ensi vuonna.

• Pikuppi

Luulempa ettei voi koeajaa ennen kuin syyskuun lopulla "Suomessa".Itse autokauppias ylistää ja jumaloi tulevaa kapistusta maasta taivaaseen "Jyväskylässä" ei uskalla tarjota mitään uudenkarheasta vähän ajetusta vaihtoautostani siihen mitään on se niin ihmeellinen peli tuo GTI. Kyllä niitä viellä saa koeajaa ja ostaakkin kun ei hätäile ei se autoa kummepi ole.Pikkukinneri rahaa saat latoa 30000 euroo jos talvirenkaat otat aluvantein ja moottorinlämmittimen metallihohtovärikin maksaa pikkasen.käytetyn hinta tipahtaa kymppitonnin kun kurvaat kaupanpihasta pois. Noita pieniä kaksoisahdettuja koneita moni vierastaa vähänkin enemmän ajettuna, entäs se vaihdelaatikko sillä kinneriä et saa manuaali laatikolla. Entäs mihin tarvitaan tuota kulkupuolta Suomessa 230kmh kun kohta kärrypoluillakin vallesmanni laskee sulle keskinopeuden.Mutta tilaa ihmeessä voit Jouluksi saada matopurkin mut rekisteröi se vasta 2011 niin et heti häviä ihan puolta sijoituksestsi.

• JKL CITY BOY

Takaisin koulunpenkille opettelemaan kirjoittamista! Imbesilli

• markel

juu, tiedän että auton hinta tippuu kun ajan ulos kaupasta, mutta ei taida ihan noin paljon ropsahtaa. Ei ole aikomuskaan ajaa yli 200 sataa, mulle riittää vallanmainiosti tuo 120 max. Asun pääkaupunkiseudulla ja lapset alkavat olla sen ikäisiä, että mökkireissut ja muut sen tapaiset isolla kuormalla olevat ajot näyttävät olevan ohi, joten tuo sopisi mulle kuin kukka kämmenlle ja olisihan siinä sitä kivaa lisäpotkua mukana, kun nyt eletään ns. kiireistä elämäntyyliä =). Aluksi aattelin että tuo fabia olisi mulle sopivampi hinnan vuoksi, mutta pari tuhatta sinne tänne ja saat tyylikkäämmän auton.

• kannerikinneri
        markel kirjoitti:

juu, tiedän että auton hinta tippuu kun ajan ulos kaupasta, mutta ei taida ihan noin paljon ropsahtaa. Ei ole aikomuskaan ajaa yli 200 sataa, mulle riittää vallanmainiosti tuo 120 max. Asun pääkaupunkiseudulla ja lapset alkavat olla sen ikäisiä, että mökkireissut ja muut sen tapaiset isolla kuormalla olevat ajot näyttävät olevan ohi, joten tuo sopisi mulle kuin kukka kämmenlle ja olisihan siinä sitä kivaa lisäpotkua mukana, kun nyt eletään ns. kiireistä elämäntyyliä =). Aluksi aattelin että tuo fabia olisi mulle sopivampi hinnan vuoksi, mutta pari tuhatta sinne tänne ja saat tyylikkäämmän auton.

Just tuollaisen pikkusportin hinta tulee alaspäin kuin lehmän häntä, sama homma GTI-Golfilla. Niiden ostajia on vähän, eikä kaksoisahdetun 1,4 tsi:n maine ole hyvä. Siinä on uudessakin koneversiossa ollut jatkuvia empimis- ja reagointiongelmia eikä tehdas tunnu saavan sitä kuntoon. Tuplamäärä elektroniikkaa ja tunnistimia ohjaamassa moottoria kun tasapainoillaan kompressorin ja pakokaasuahtimen välillä.

Ja sitten: mitä teet oikeasti tuolla teholla maassamme? Lisäksi Polo GTI:lle on kellotettu järjestään kehnommat kiihtyvyydet kuin mitä tehdas ilmoittaa, nollasta satkuun noin 7.5 sekkaa 6,9:n sijaan, viimeksi testattu uusimmassa Auto Zeitungissa (vertailu Golf GTI vs Polo GTI). Kulutus maksimissaan lähes GTI-Golfin tasoa (litran ero maksimikulutuksessa) vaikka Golfissa 2-litrainen kone ja se kiihtyi 6,5 sek sataseen eli alle valmistajan lupauksen!

Teet fiksummin kun ostat Golf hatchbackin 1,4 tsi 122 hv koneella ja halutettasi dsg:llä. Saat astetta isomman auton, ajomukavuutta myös pitkälle matkalle ja ehdottomasti vähemmän arvoaan tiputtavan ajokin, ja yhden turbon tsi on varma peli.

Mieti vähäsen.

• markel
        kannerikinneri kirjoitti:

Just tuollaisen pikkusportin hinta tulee alaspäin kuin lehmän häntä, sama homma GTI-Golfilla. Niiden ostajia on vähän, eikä kaksoisahdetun 1,4 tsi:n maine ole hyvä. Siinä on uudessakin koneversiossa ollut jatkuvia empimis- ja reagointiongelmia eikä tehdas tunnu saavan sitä kuntoon. Tuplamäärä elektroniikkaa ja tunnistimia ohjaamassa moottoria kun tasapainoillaan kompressorin ja pakokaasuahtimen välillä.

Ja sitten: mitä teet oikeasti tuolla teholla maassamme? Lisäksi Polo GTI:lle on kellotettu järjestään kehnommat kiihtyvyydet kuin mitä tehdas ilmoittaa, nollasta satkuun noin 7.5 sekkaa 6,9:n sijaan, viimeksi testattu uusimmassa Auto Zeitungissa (vertailu Golf GTI vs Polo GTI). Kulutus maksimissaan lähes GTI-Golfin tasoa (litran ero maksimikulutuksessa) vaikka Golfissa 2-litrainen kone ja se kiihtyi 6,5 sek sataseen eli alle valmistajan lupauksen!

Teet fiksummin kun ostat Golf hatchbackin 1,4 tsi 122 hv koneella ja halutettasi dsg:llä. Saat astetta isomman auton, ajomukavuutta myös pitkälle matkalle ja ehdottomasti vähemmän arvoaan tiputtavan ajokin, ja yhden turbon tsi on varma peli.

Mieti vähäsen.

kiitos infosta, tuota en tienyt ja enkä ajatellut asiaan tuolta kantilta. Kysymällähän sitä lisätietoa näköjään saa, kiitos sinulle.

• Mulla passat
        markel kirjoitti:

kiitos infosta, tuota en tienyt ja enkä ajatellut asiaan tuolta kantilta. Kysymällähän sitä lisätietoa näköjään saa, kiitos sinulle.

Ketju on vanha,vastaan silti. Vaimo ajaa uudella polo gti:llä ja tykkää kovasti. Ei ehkä ole maailman järkevin auto mutta kiva sillä on ajaa.

• Autoilu hauskaa?

Kinneri tekee fiksumman valinnan ku ostaa sunnyn nissanilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe