Edullisin numerotiedustelu?

Tietoja vailla

Siis sellainen ei liittymä sidonnainen numerotiedustelu olisi haussa, se edukkain. 0100100?

30

158439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monni

      ...elikäs www.eniro.fi
      Pieni kirjautumismaksu (0.25 €) jonka jälkeen homma on ilmainen siitä eteenpäin.

      • Just joo

        Ainut vika vaan on, ettei sieltä tunnu löytyvän juuri mitään tietoja!!


      • non-ACN
        Just joo kirjoitti:

        Ainut vika vaan on, ettei sieltä tunnu löytyvän juuri mitään tietoja!!

        Tiedot ovat samat kuin puhelinluetteloissa, suurinta osaa kännykkänumeroista ei löydy.


    • Minä

      Edullisuus ei olekaan ihan yksinkertainen juttu.
      0100100:ssa yksi puhelu maksaa aika paljon koska siinä on laskettu puhelun hintaan jo yhdistäminen mukaan. Jos et käytä yhdistämispalvelua niin Eniro on todella kallis.
      Fonectalla (020202) on puheluhinnat paljon edullisemmat. Tämänhetkinen hinnasto löytyy osoitteesta www.fonecta.com

      • jepajee

        Sit siinä on vielä se jutska, että jos kysyy monta numeroo kerralla, niin 0100100 on halvempi, koska siinä on kertahinta eikä minuuttihinta. Jos taas kysyy vaan yhtä numeroo eikä oo tarkotus käyttää yhdistämistä, niin 020202 on halvempi.


      • Minä taas
        jepajee kirjoitti:

        Sit siinä on vielä se jutska, että jos kysyy monta numeroo kerralla, niin 0100100 on halvempi, koska siinä on kertahinta eikä minuuttihinta. Jos taas kysyy vaan yhtä numeroo eikä oo tarkotus käyttää yhdistämistä, niin 020202 on halvempi.

        Niinpä, olet oikeassa. Mutta enin osa tiedusteluistahan on yhden numeron/nimitiedon hakua ja silloin 020202 on se edullisin.


      • Fonecta
        Minä taas kirjoitti:

        Niinpä, olet oikeassa. Mutta enin osa tiedusteluistahan on yhden numeron/nimitiedon hakua ja silloin 020202 on se edullisin.

        Fonectan automaattinen palvelu numerossa 020200 on varsin edullinen; Puhelu puheohjattavaan numeropalveluun 02 02 00 maksaa 0,57 euroa tiedustelulta. Kannattaa kokeilla!


      • halpaako
        Fonecta kirjoitti:

        Fonectan automaattinen palvelu numerossa 020200 on varsin edullinen; Puhelu puheohjattavaan numeropalveluun 02 02 00 maksaa 0,57 euroa tiedustelulta. Kannattaa kokeilla!

        maksoi .......


      • pöhöh
        Minä taas kirjoitti:

        Niinpä, olet oikeassa. Mutta enin osa tiedusteluistahan on yhden numeron/nimitiedon hakua ja silloin 020202 on se edullisin.

        ei tasan oo,siel tulee yhden kyselyn hinnaks jopa 5 e,jos haluutte et yhdistää ja lähettää sen txt viel kännyy.ei sitä missää nimes.koita 16100 :)


    • djsfhuidfhbsuih

      020300200 (directa) maksaa ainoastaan paikallisverkkomaksun

      • mukaanlukien yritysten kann...

        Siis ei kannata soittaa, jos haluaa kotinumeron tai henkilön itse kustantaman kännykkänumeron.


      • Tipi

        Varokaa kyseistä firmaa


    • numerot haussa

      Itse olen tottunut käyttämään 16505 palvelua. Esim. jos tuntematon numero soittaa, numeron voi lähettää tuohon numeroon ja vastausviestinä tulee yhteystiedot. Maksaa 0,65e.

      Eli numero sellaisenaan tekstiviestinä numeroon 16505 ja se on siinä. Ja numero on helppo muistaa ulkoa.

      • Mikkio

        Kuka noita muistaa? kyseisiä huijaripalveluja... :) Siis jos pitää soittaa 020202 (myös ystävällisin palvelu)
        Tekstiviestillä 16400 (Se ensimmäinen tekstiviesti haku


      • laiska ja saamaton

        Vihdoinkin joku kertoi sen mulle. kerrankin surffailin varmaan tunnin etsien SMS numerotiedustelua!

        Koko ajan vaan tuli hakuihin vastauksina kaikenmaailman raskaita sivustoja ja palveluja mistä saa hakemalla hakea sitä olennaista tietoa.

        Nyt löytyi tämä keskustelu sekunneissa. nice. Tack SÅ mycket.


      • sarah

        16505 palvelu tekstiviestinä nykyisin, kamalan kallis, eli 2 euroa.
        Halvempiakin löytyy, eli ei muuta kun ettimään.....


    • Nimimerkki

      16100 on halvin mitä ole löytänyt tekstiviestillä

      • ovelaa rahankeruuta

        Usein 16100 numerotiedustelussa vaatii kaksi perättäistä viestiä, että saa numeron selville. Hinta onkin tällöin 1.20€.


      • Santeri111
        ovelaa rahankeruuta kirjoitti:

        Usein 16100 numerotiedustelussa vaatii kaksi perättäistä viestiä, että saa numeron selville. Hinta onkin tällöin 1.20€.

        Haen yleensä vieraat puhelinnumerot en juurikaan nimellä, joten minulle 16100 tulee halvimmaksi.


      • Huijaus?

        16100 ei näköjään vastaa lainkaan lähetettyyn tekstiviestiin.


      • 2011

        Maksaa nykyään 0,95€/viesti. Ei todellakaan ole enää edullisin, jos koskaan on ollutkaan.


      • samisami78
        Huijaus? kirjoitti:

        16100 ei näköjään vastaa lainkaan lähetettyyn tekstiviestiin.

        mulle ainakin on aina tullu perille..


    • todella edullista

      se on edullisin. Liittyessä muutaman kymmenen centtiä. Sen jälkeen käyttö on ilmaista.

      • hfOUIEHGFÜUOEH

        Edea.fi Markkinoiden edullisin huomattavasti!!!!!!


    • Ilmaiseksi kaikkea

      Eniroon. Tarvitsee tehdä se vain kerran ja tekstiviestin hinnalla voit surffata kotona, töissä, missä vain tietokoneella tai kännykällä eniro.fi ja saat niin monta puhelinnumeroa kuukaudessa ilmaiseksi, kun kerkeät naputtaa. Tyhmää on maksaa tänäpäivänä numeropalvelusta, kun sen on saanut jo vuosia maksutta.

      • Höpöä

        Ei taida saada yksityisten ihmisten kännykkänumeroita, joten täysin turha palvelu. Samat tiedot saa ihan ilmaiseksi puhelinluettelosta.


    • mailman kallein

      yhden numeron tiedustelu ja yhdistäminen maksoi 15.35 euroa joten ei kannata soittaa kyseiseen numeroon.

    • 020202 on KALLEIN

      Olen nyt käyttänyt kolme kertaa 020202 palvelua, eli ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran. Vajaan kahden minuutin onnistumaton yhteystietojen etsintä maksoi minulle 10€ (2 kuukauden data käytön hinta ...kele).

      Voitte olla 100 prosentteisen varma, että minä EN tule käyttämään ko. palvelua enään jatkossa.

      • Googlettaja

        Halvimman palvelun minkä minä olen löytänyt on 16100. soittaminen 0200 16100 ja maksaa vain 1,49€ joka on todella halpa muihin verrattuna.Ihanaa on myös se että palvelu yhdistää ilmaiseksi. Tekstarin voi lähettää noroon 16100 joka maksaa 1,50€


    • Selkeä vastaus ?

      Edullisin tekstiviestillä numeron omistajan kysyminen on siis ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe