Tyttö jänkhällä

kyllä kuihuttaa

Mihin hävisit???? Tanssittiin torstai-iltana (19.8.-10) Et tullut takaisin lupasit viipyä 10 minuuttia pois.....kauhee kaipuu

13

1298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panimolle

Menin. Olit sieki siellä loppuillasta vaan taisit humaltua ja joitte vaan ukkojen kans olutta ja kehuitte sohvianne:) etkä huomannu minua enää.

• panim..

juu jä lisäksi kävelit tiskillä jorma roikkuen sepaluksista eipä paljon kiinnostanu ja aika pieni pippelisi oli jotta ei kyllä harmita yhtään ps, sain aamuyöstä tosi JÄREETÄ lappalai kullia 42cm revi siitä..ensvuonna jytisee jänkhällä uudestaan ja isolla..

• juipsis

panimolle....annas vihje ett olet se likka

• kuihuttaa

Jotain tietoo mistä saa yhteyttä henk.kohtaisesti

• hepalla jänkhällä
        panim.. kirjoitti:

juu jä lisäksi kävelit tiskillä jorma roikkuen sepaluksista eipä paljon kiinnostanu ja aika pieni pippelisi oli jotta ei kyllä harmita yhtään ps, sain aamuyöstä tosi JÄREETÄ lappalai kullia 42cm revi siitä..ensvuonna jytisee jänkhällä uudestaan ja isolla..

KUKA OTTI meidän hevoselta?????? Sitä paitsi sillä on 56,4 cm ja aikas paksu. Ilmankos sillä oli kikkeli kipee, ei ominpäin vieraan hevon muniin...

• Kenties Minä?

Kerro ihmeessä missä ravintolassa tanssit tämän tytön kanssa, ikäarviota, pukeutumista, kellonaikaa?

• kyllä kuihuttaa

Hän oli hyvin IHANA, housut aikas lailla kevyt...osuuko??

• kyllä kuihuttaa

Sori, en laittanut äskeiseen tunturihotelli.......

• Kenties Minä?
        kyllä kuihuttaa kirjoitti:

Sori, en laittanut äskeiseen tunturihotelli.......

Vaikka meitä ihania naisia oli yksi sataa miestä kohden, niin noin suppealla kuvauksella se voi olla edelleenkin kuka tahansa meistä!

• kyllä kuihuttaa
        Kenties Minä? kirjoitti:

Vaikka meitä ihania naisia oli yksi sataa miestä kohden, niin noin suppealla kuvauksella se voi olla edelleenkin kuka tahansa meistä!

Odotit minun hakevan sinua, olet hoikka tanssimme kauan ja tein sinulle tanssiessa jotain?????? sanos mitä????

• Kenties Minä?
        kyllä kuihuttaa kirjoitti:

Odotit minun hakevan sinua, olet hoikka tanssimme kauan ja tein sinulle tanssiessa jotain?????? sanos mitä????

No, minä se en ainakaan sitten ollut. Kaikki minua tanssittaneet miehet kyllä osasivat käyttäytyä herrasmiesten tavoin. Jos minulle olisi "tehty jotain tanssilattialla", niin todennäköisesti olisin käynyt pyytämässä portsareita poistamaan ko. henkilön ravintolasta.

Onnea etsintään...

• miulahhii

On lapin pimuja kauhee ikävä!!

• yty tyttönen

se olin minä. et tule koskaan näkemään minua koska haistelit silloin liikaa bensaa enkä tykkää bensanhajuisista miehentynkäpallihikiurpeloista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1328
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1164
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1023
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      280
      938
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      303
      926
    Aihe