Joku kutsui sinua

Kaiho-Mieli

Joku kutsui sinua
enkeliksi
toinen piruksi

eivät he sinua
tunteneet

en minäkään

mutta silmistäsi näin
sisäisen lapsesi
jota ei koskaan
päästetty vapauteen

lapsen, joka oli vaiennettu
sidottu aikatauluihin
piiloitettu kulissien taa
pakoitettu uraputken
helvetilliseen kiipeämiseen

se lapsi, sisäinen lapsesi

ryntäili pimeydestä pois
ärjyen, sylkien
kiroillen ja raapien
kynnet verillä

että joku huomaisi
että joku koskettaisi
että joku ottaisi syliin

että joku rakastaisi !

Sen minä silmistäsi näin
unohdetun, sisäisen lapsesi ...

9

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ak

Olet osannut hyvin hienosti ja oivallisesti kuvata meidän kaikkien perimmäisestä tarpeesta, rakkauden kaipuusta ! Rakkauden saaminen ja antaminen on vaikeaa tänä vapauden aikanakin.
      Kaunis kiitos runostasi!

• Kaiho-Mieli

Niin, rakkauden kaipuu on jokaisella. Jos unohdamme " sisäisen lapsemme " tarpeet, se joskus
        tunkeutuu ulos ryminällä. Kiitos palautteestasi.

• Kaiho-Mieli

Kiitos linkistä. Olen yllättynyt, että tykkäsit. Pidä huolta sisäisestä lapsestasi, äläkä ikinä koskaan
        milloinkaan, anna kenenkään haavoittaa sitä, sillä olen sen verran seurannut rr- palstaa ja todennut,
        jotta joku/jotkut, sitä hanakkaasti yrittävät, Kiitos palautteesta ! :)

• mummi*

Sinulla ihania runoja, olen " kolunnu arkistoa " siellä on ihani sinun runoja, niin tietenkin paljon myös muitten.

• Kaiho-Mieli

No, nämä ovat sellaisia harrastajan ajatelmia ja virheitäkin tulee paljon mutta ... Kiitos palautteesta !

• tee.

Vaikea aihe on runossasi - sinäkö sen valitsit vai se sinut? Hieno toteutus silti!

• Kaiho-Mieli

Niin, aihe on vaikea... Tämä runo syntyi äskettäin eräästä tapauksesta, jonka silminnäkijäksi jouduin yllättäen. Rakkauden puutteesta seuraa surullisia ja arvaamattomia tapahtumia.
        Kiitos palautteesta.

• Jaana K

Tunnistan itseni tuosta runosta.
      Erittäin onnistunut runo sinulta.
      En voi muuta kuin KIITTÄÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      83
      6422
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      446
      4492
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      63
      3654
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      116
      2345
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2299
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      1036
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      980
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      48
      904
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      91
      832
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59