Pystyykö Almeraan teettämään avaimia jossain epävirallisemmassa paikassa kuin merkkiliikkeessä? Merkkiliikkeessä uusien avaimien hinnaksi tulee 150e sisältäen aihion, jyrsinnän ja koodauksen.
Kyseessä ei ole kaukosäädinmalli vaan tavallinen avain jossa on pieni punainen osa.
En viitsis millään maksaa 10% auton arvosta uusista avaimista. Vanhat kun on vaan kuluneet ja renkkaavat lukoissa.
Avaimien teettäminen Almera N15
6
1398
Vastaukset
- jees pox
Suutarit tekee sulle avaimen,mikrosiru se punainen muoviosa voidaan liimata uuden avaimen kylkeen.
- relatiiviisti
Vika ei ole se että avaimet maksaisi liikaa. Kunnion avaimet ja suomalainen työ maksaa.
Vika on siinä että N15 menettää arvonsa nopeasti, jos sitä nyt koskaan olikaan. Siksi avaimet TUNTUU kalliilta. - virta-avain
Minulla on -91 mallin Nissan ja siinä virta-avain ei meinannut toimia, kun panin vähän vaseliinia avaimen kärkeen niin toimii täysin hyvin.
- Vaimotyytyväinen
"Vaseliinia kärkeen" niin johan luistaa taas :)
- RehtiNissanmies
Vastaus ei auta alkuperäistä kysyjää,kun vuosia on jo kulunut,mutta Nissan Almera N15 avaimesta voi ottaa sirun irti ottamalla punaisen tulpan irti vaikka puukon kärjellä ja pudottamalla avaimen sisältä irtonaisen sirun pois. Voi teettää sirupaikalla varustetun avaimen noin 25 eurolla ja laittaa alkuperäisen sirun suoraan paikalleen ilman mitään uudelleenohjelmointeja . Merkkiliikkeet ja avainsuutarit "kusettavat" eivätkä kerro ,että alkuperäisen sirun voi siirtää uuteen avaimeen.
- nääsvilits
Mut jos tarttee toisen avaimen myös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777