Olemme miettineet eri rotuja, ja päädyimme samojedinkoiraan.
Löytyykö mistään pentuja, jotka olisivat puhdasrotuisia, mutta eivät rekisterissä?
Eikös rekisteröinnistä tule lisäkuluja?
Samojedinkoiranpentuja?
4
436
Vastaukset
- 5+11
Rekisteröinti maksaa alle 20 e pentu .Eli mielestäni hinta ei ole päätä huimaava vai mitä ? :) Muistathan että vain kasvattaja voi rekisteröidä pennut !
- Samojedinpentu
Hmm. Eikös siinä sitten ole muita kustannuksia kuin kertamaksu?
Mistä johtuu sitten, että rekisteröimättömät jopa puolet halvempia! - ):):):):L
Samojedinpentu kirjoitti:
Hmm. Eikös siinä sitten ole muita kustannuksia kuin kertamaksu?
Mistä johtuu sitten, että rekisteröimättömät jopa puolet halvempia!Että kasvattajat ovat hinnat sillain määritelleet. Koiranpentujen hinta on kasvattajan henkilökohtainen päätös, joten kysy heiltä, miksi koiransa pentujen hinta on sellainen kuin on.
- 1+10
):):):):L kirjoitti:
Että kasvattajat ovat hinnat sillain määritelleet. Koiranpentujen hinta on kasvattajan henkilökohtainen päätös, joten kysy heiltä, miksi koiransa pentujen hinta on sellainen kuin on.
Jotta koiran saa rekisteriin sen vanhemilla täytyy olla kyseiselle rodulle kuuluvat terveys asiat kunnossa . Jos ei ole niin pentuja ei saa rekisteriin . Jos narttua on pennutettu liian usein pentuja ei saa rekisteriin . Valitettavasti liian usein syy siihen ettei rekisteröi on se ettei koirien terveyttä ole tutkittu tai narttua käytetään pentukoneena . Täytyypä kuitenkin muistaa ettei niillä kaikilla kasvattajillakaan ole puhtaat jauhot pussissa . Rahasta ei kuitenkaan missään rodussa pitäisi pentujen rekisteröinti olla kiinni . On olemassa myös hyviä "ei kasvattajia" ja useimmiten virheet mitä tehdään johtuvat tiedon puutteesta .Tämä on ihan turha tappelun aihe ja nykyään kuitenkin paperillisen ja paperittoman koiran hintaero ei ole päätähuimaava . Ainakaan muotiroduissa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423